korkeat korot näin liukkailla

spikeheelzzzz

ainakin tänään näin parikin naista korkeakorkoisilla saappailla kävelevän jäässä ja loskassa.ihan piikkikorot oli ja kymmenensenttiset vähintään....

12

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daman83

Mmm naiset on taitavia ;) Tosin itse en ole nähnyt tänä talvena naisia piikkikorkosaappaissa ollenkaan :( Näyttäisi olevan naisten saappaissa korkoa ihan muutamia senttejä syyskuusta tähän päivään, tai sitten oon missanut vaan tosi pahasti..

• korkolady

Laitankin mieheni ja miksei muidenkin saappaista pitävien iloksi piikkikorkoiset nahkasaappaat joissa blingiä sivussa.Menemme syömään ravintolaan illalla. Naisellinen mekko joka imartelee kurveja..siinä se..ja punatut huulet..Naisellinen pukeutuminen on ihan ok-vaikka toisilta naisilta joskus tuleekin tylyjä katseita. :)

• korkofani

Ja mistähän mahtaisi korkoladyn löytää?
        Maakunta-kaupunki-ravintola?

• SaappaatForlife

Ohoh, kuulostaa todella hyvältä, kuinka korkea korot piikkikorkosaappaissasi on? Äläkä välitä naisten tylyistä katseista, meiltä miehiltä saat positiivisia ja arvostusta täynnä olevia katseita! ;)

• ilmeisesti_toimii

Olin tänään eräässä tilaisuudessa(hautajaiset) ja kuulin parin lady puhuvan miten liukas tie kirkosta haudalle ja alamäkeä. Toinen sanoi että onneksi laittoi piikkikorot,voi iskeä niitä lumeen/jäähän ettei kaadu. Toinen kertoi tekevänsä samoin. Edelläni käveli nuori nainen myös piikkikorkonilkkureissa ja huomasin hänen tekevän samoin.Lumihan satoi lähes sulaan maahan ja haudalla näin miten heidän kaikkien korot upposivat kokonaan lumen läpi sulaan nurmikkoon ja kivasti likaantuivat;).

• fani83

Hautajaisissa voi siis olla myös jotain todella positiivistakin :)

• fani_too

Olimme lauantaina kaveripariskunnan kanssa baarissa.Mennessä mutta varsinkin yöllä tullessa sain ihailla miten he käyttivät piikkikorkoja tehokkaasti pystyssä pysymiseen ja onnistuivat siinä hyvin promillemääräänkin ähden.Toisella nilkkurit ja toisella saappaat. Molemmissa ohuet pohjat ja 8 - 10 cm korot ,halkaisija noin 1 cm.

• tukijaturva

Kyllä korot on pelastanut minut muutamia kertoja kaatumiselta. Eihän se tee koroille mitenkään hyvää kun niiden varassa yrittää pysyä pystyssä..Jäähän ne ei kyllä pysy mutta sellainen poljettu lumi ,niin siinä ne kyllä pureutuu ja sitten sellainen kostea nurmikko voi myös olla tosi liukas sileäpohjaisilla korkkareilla...

• sexasu-m

Korkkarit Onnnn ihanat

• nam-nam

Mitens nyt kun maa jo sulaa ja upottavan pehmeää? Mennäänkö kivasti korot upoten eteenpäin?

• mies924

Koroilla on hyvä on aika hyvä kävellä jäällä kun on varovainen

• nam-nam

Mitens nyt kun maa pehmeää,annatko vaan upota??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4526
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2079
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      160
      1463
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1458
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1442
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      255
      1228
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      193
      1158
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1102
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1027
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      61