Olen kiinnostunut Yamaha MOXF6 . Mutta onko se liian monimutkainen käyttää kun en ole mikään elektroniikan tuntija. Minulla on 20 vuotta vanha Yamaha PSR 400 mutta nyt se teki stopin. En tiedä kannattaako viedä korjattavaksi. Siksi olen etsinyt jotakin uudempaa tyyppiä.
Yamaha kiinnostaa
1
138
Vastaukset
- joopsjuu_jee
Mitäpä jos menisit Yamahan sivuilla ja lukaisisit sen käyttäjän manuaalin ja mitäpä jos menisit soitinliikkeeseen ja tutustuisit käytännössä omin käsin siihen MOXF6 keyboardiin/syntikkaan.
Ei täällä kukaan voi sinulle sanoa mikä on just sulle liian monimutkainen tai helppo.
Vähän on kädetöntä touhua.
Ei ole monimutkainen käyttää, jos PRS:in käyttö on sujunut niin ei se MOXF ole yhtään sen vaikeampi mutta kaiken käytössä pitää vähän käyttää omaa päätään ja tutustua niihin ominaisuuksiin kun ei sitä kukaan voi puolestasi tehdä tai jos tekee niin sitten pitäsi kädestä pitäen opettaa eli homma on susta aina viimekädessä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963