Yamaha kiinnostaa

rar11

Olen kiinnostunut Yamaha MOXF6 . Mutta onko se liian monimutkainen käyttää kun en ole mikään elektroniikan tuntija. Minulla on 20 vuotta vanha Yamaha PSR 400 mutta nyt se teki stopin. En tiedä kannattaako viedä korjattavaksi. Siksi olen etsinyt jotakin uudempaa tyyppiä.

1

197

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopsjuu_jee

Mitäpä jos menisit Yamahan sivuilla ja lukaisisit sen käyttäjän manuaalin ja mitäpä jos menisit soitinliikkeeseen ja tutustuisit käytännössä omin käsin siihen MOXF6 keyboardiin/syntikkaan.

Ei täällä kukaan voi sinulle sanoa mikä on just sulle liian monimutkainen tai helppo.

Vähän on kädetöntä touhua.

Ei ole monimutkainen käyttää, jos PRS:in käyttö on sujunut niin ei se MOXF ole yhtään sen vaikeampi mutta kaiken käytössä pitää vähän käyttää omaa päätään ja tutustua niihin ominaisuuksiin kun ei sitä kukaan voi puolestasi tehdä tai jos tekee niin sitten pitäsi kädestä pitäen opettaa eli homma on susta aina viimekädessä kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      89
      1356
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      80
      898
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      290
      754
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      81
      626
    6. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      621
    7. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      41
      597
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      597
    9. 39
      559
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      554
    Aihe