Kävelinpä illalla Täiköntorilla, ja ohikulkiessaan katsoin ensin että mitäs puliukkoja siinä mölisee. Sitten huomasin että ei kun nämähän on niitä odineja. En ollut ennen nähnytkään. Porukassa näytti olevan toisaalta maastohousuisia nahkapäitä ja sitten semmosia epäsiistejä collegehousupoikia jotka oli käyneet aika paljon useammin kaljalla ja roskaruualla kuin parturissa. Ei vittu mitä porukkaa. Oli pakko lähteä pois ettei pokka petä.
Ryhmä Rämä Täiköntorilla
Nytvittuoikeestihei
5
63
Vastaukset
- mamutin
just ton takia olen alkanut syömän pelkkää kotiruokaa,ei tarvi katella niitä spurguja...
tulis se satudarah mamujengi äkkiä ja ajas vaikka kälviälle tommoset oodinit.. - Hävetkääpulioodis
Lääkkeitä ne kyllä tarttis!!!! Hävetkää
- Kakepartio
Jos ne oli just tulleet parin viikon "partioreissulta" ja olivat siksi niin epäsiistissä kunnossa.
- eisaa.pilkata
Alkuperäinen ryhmä Rämä eikös ollut siitä tv-sarjasta, hyvin sympaattinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572