Olen tällä hetkellä 158cm ja painan 65kg eli muutama kilo ylimääräistä. Haluaisin laihtua läskiä, mutta en lihasta. Sellanen 60kg hyvällä lihaskunnolla olis haaveena. Käyn salilla 2-5 kertaa viikossa riippuen kiireistä. Minulla siis lapsi, koulu ja työ, niin välillä on vaan liikunnasta joustettava. Salilla käynkin enimmäkseen eri jumpissa. Bodypump, combat, kahvakuula on suosikkeja. Onko näistä mitään hyötyä ruumiinrakenteelle? Onko kukaan timmissä kunnossa jumppien ansiosta vai onko tähän pakko ottaa mukaan myös salipuolta? Puntin nostaminen on minusta äärimmäisen tylsää!
Nyt oon käyny tällä tahdilla puoli vuotta jumpissa. Painoa ei ole tippunut, mutta habaa on selkeästi tullut hivenen. Nyt alan myös pikkuhiljaa tuota ruokapuoltakin laittamaan kuntoon, niin lähtis sitä läskiäkin!
Kysymys oli lähinnä, että onko nää less millsit hyödyllisiä kauniin vartalon tavoittelemiseen?
onko näistä les mills-jumpista hyötyä?
2
178
Vastaukset
- hyvälinja
Totesit, että habaa on tullut lisää. Hieno homma.
Lisääntynyt lihas toki hieman auttaa painonpudotuksessa ja lopputulos on kauniimpi kuin pelkällä syömisellä.
Syöminen on kuitenkin se, mikä ratkaisee laihtumisen. Kun syö vähemmän, laihtuu. Syömisen vähentämisessä kannattaa käyttää järkeä ja pääasiassa syödä terveellisesti. Vähemmän syöminen voi tarkoittaa myös enemmän, koska kasviksista monet sisältävät tosi vähän energiaa.
Hitaalla tahdilla saat poltettua sitä läskiä. - salimimmix
Kahvakuula on tosi tehokas ja hyvä (riippu tietenkin mitä sillä tekee) ja noi muutkin lajit tekee kunnolle hyvää. MUTTA. Sanoisin, että harrasta silti lajeja sen perusteella mistä tykkäät etkä sen perusteella mikä on tehokkain. Jos tykkäät noista tunneista, jatka ehdottomasti. Itse kävisin vielä puntilla pari kertaa viikossa, mutta jos se ei sua oikeasti kiinnosta ja tykkäät mieluummin mennä BodyPumppiin tai Combatiin tai vaikka joogaan, niin anna mennä vaan! Liikunta toimii vaan sillon, kun tekee sellasta mistä tykkää eniten. Muuten se on pakkopullaa ja hampaiden kiristelyä ja pitemmässä juoksussa tulee tilanne, jossa treenejä jättää matalalla kynnyksellä väliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984