Mutta en pääse...........
Tahdon lataamoon......
18
136
Vastaukset
- voiauttaa
Testaa mopon sytytys, niin saat kenties virtaa:
http://mvlehti.net/2016/01/27/paivan-video-moniosaajainsinoori-tarkistaa-etta-moottorin-sytytyspuoli-on-kunnossa/ - ristoreipasnaine
kyl lataamoon yleensä pääsee jos hyvält lääkärilt kysyy koska kyl ne tiätää et mix kukaan ny terveenäkää haluis lataamoon et kyl ne tajuaa et no on kai toi sit huanos kunnos mut sää ny vaa pelleilet ja pilikkaat lataamoit
- DrMengele
Moi Risto!
Pääset minun mielenterveyshoitolaani, jos saan suorittaa sinulla kokeita.- Palstadorka
Risto on oiva laboratorio rotta.
- Stallonee
miten olisi sinulle NKVD tyylinen takaraivo laukaus?!
- DrMengele
Risto_ kirjoitti:
Tulen jos pystyt parantamaan minut.....
kyllä pystyn! Alhaisen älykkyyosamääräsi ja luontaisen tyhmyytesi pystyy hoitamaan natsi-saksassa hyväksi havaituilla menetelmillä.
- vaimenikö
Mengele meni USA:han.
- Anonyymi
vaimenikö kirjoitti:
Mengele meni USA:han.
Missä välissä se USAan meni kun meni kumminkin Etelä-Amerikkaan, oleskellen ainakin Paraquayssa ja Brasiliassa, myös Argentiinassa. Liekö muissakin valtioissa oleillut.
Alfredo Stroessner, silloinen pressa suojeli häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä välissä se USAan meni kun meni kumminkin Etelä-Amerikkaan, oleskellen ainakin Paraquayssa ja Brasiliassa, myös Argentiinassa. Liekö muissakin valtioissa oleillut.
Alfredo Stroessner, silloinen pressa suojeli häntä.Täsmentäen: Stroessner oli siis Paraquayn presidentti.
- kutsuyhdelle
Tule latautumaan ;)
- ex-morkkis
kirjoitan vaan nyt aiheesta kun koen samaa. joudun käyttämään päätäni varsin liikaa 24/7.
tiedän asioita paljon ilman että olen lukenut. historiankirja on ensimmäisiä kirjoja jota referoin kappalejaon kappaleelta mutta koen sen olevan hyvä minulle. ja todella raskasta.
en osaa mitään mielenkarttaa käyttää. yksi sana ei kerro minulle mitään tuntuu samalta kuin sanat tökkisi.- ex-morkkis
mutta opettelwn sen miellekartan koska jotekin tehostaa isännän mukaan8)
- Anonyymi
Rotta risto syöny edustuslääkkeitä firman piikkii käyttäny myös
- Anonyymi
On kyllä aikamoinen edustaja
- Anonyymi
En usko, että on siitä kiinni tulevaisuudessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470