Naiseni löi

HakattuRikottuMies

Kaikki eteni niin että meille tuli sanaharkkaa täysin typerästä aiheesta. En jaksanut kuunnella enään joten olin poistumassa naisen luota kotiini (asumme eri osoitteessa) Nainen seurasi minua vihaisena pihalle ja raivosi sekä kävi takkiini käsiksi. Huusi suoraa huutoa päin naamaani lähes suu vaahdossa eikä poistunut tilanteesta estelyistäni huolimatta ja käskiessäni häntä lopettamaan. Edes kiinni en uskaltanut ottaa koska naisillahan on joku etuoikeus väkivaltaan ja esim mustelman tulo takaa miehelle aina ensisijaisesti tuomion.
Suutuin ja huusin takasin ja vaadin häntä perääntymään että voisin lähteä kotiini. Samassa nyrkki heilahti. Silmälasini lensivät hankeen, suussa vihlasi ja kaaduin maahan. Tämän jälkeen hän kävi vielä käsiksi ja alkoi pyöritellä hangessa ja makasi päälläni. Säikähdin kun hangella oli verta. Heitin naisen päältäni ja hain silmälasini jotka olivat vääntyneet. Syljin verta suustani koska sekä ylä että alahuuleni olivat haljenneet. Sanoin naiselle että tämä oli vika tikki ja lähden. "Jos nyt lähdet rikon ja potkin autosi" Ja hän meni seisomaan autoni eteen. Hän on jostain syystä ollut aina katkera autostani jonka olen uutena viimekesänä hommannut ja hänellä itsellään on 15 vuotta vanha auto. Ei ollut vaihtoehtoa kuin mennä sisälle juomaan kahvia ja join sitä ainakin pannullisen naisen huutaessa ja riehutessa minulle. Kaikeksi onneksi naisella oli alkamassa työvuoro ja se oli ainoa keino kun olin pelastumassa tilanteesta hänen lähtiessä töihin.
Hän rauhottui vaikka oli kokoajan hysteerinen ja itkeä tihrusti vähääkään kiinnostumatta siitä että syljin lavuaariin verta vähän väliä ja yritin oikoa lasejani. Tietenkään hänen autonsa ei lähtenyt käyntiin joten jouduin vielä kuskaamaan tämän raivohullun töihin. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kun valehdella että tulen hakemaan. Sen jälkeen vein kaikki hänen luonani olleet tavarat hänen kotiovelleen ja omia tavaroita muutamaa pikkusälää huolimatta hänen luonaan ei ollut. Soitin poliisille ja hän pyysi käymään asemalla. Poliisi tutki haavani suussa, kuvasi ne sekä vääntyneet lasini ja neuvoi käymään vielä lääkärissä vaikka dokumetit olivat jo heilläkin mutta menee virallisen kaavan mukaan. Sitten päivystyksen kautta lääkäriin ja häneltä lähti lausunto vielä poliisille suussa olevista haavoista sekä mustelmista ylävartalossa. Tämän jälkeen menin vielä optikolle oikomaan lasini.

Tähän päättyi suhteemme. Menin sisarelleni pakoon naista koska en tiedä mitä hän tekisi kun illalla alkoi älytön soitto/tekstari rumba itku huuto raivoaminen yms. Ensin en vastaillut mutta myöhemmin laitoin neutraaleja viestejä että suhde on parempi lopettaa. Satojen soitto yrityksien ja tekstareiden jälkeen hän lupasi lähteä vihanhallinta kursseille ja tilasi sinne ajankin joista lähetti spostiini todisteita. Yritin lievennellä tilannetta vaan siksi että hän todella menisi sinne ja nimenomaan itsensä ei sen takia että minä vaadin. Lupasin jopa eka reissulle lähteä mukaan kun terapeutin toivomus olisi että menisin myös kertomaan kokemani. Kun annoin siimaa niin takertuminen alkoi taas. "Ollaanhan me yhdessä, mennäänhän me kihloihin, käydäänhän me siellä reissussa, miksi olet noin kylmä, rakastatko sinä minua, miksi et rakasta, mikä sua vaivaa, minä löin vaan kerran en toiste, kerron kaikille kun käytät mua kohtaan vaan henkistä väkivaltaa" jne jne. Koko homma alkoi taas luisumaan niin käsistä että sanoin totaalisesti irtautuvani hänestä ja menköön yksin terapiaan ja saa häipyä kokonaan elämästäni.
Nyt hän on sitten mustamaalannut minut julmaksi tekstari jättäjäksi facebookissa (itse en palveluun kuulu mutta kaverini luki ne viestit ja nainen mainitsi näin minusta puhuneen) Sanoin että kai olet puhunut asian oikean laidankin että löit minulta naaman verille ja uhkasit potkia autoni rikki. Eipä ole totuutta kertonut. Joo ei tämä ole hänen ensimmäinen hullun puuskansa mutta eka kun löi. Itseasiassa naureskeli minulle syksyllä lyoneensä entistä kämppäkaveriaan (mies) suutuspäissään kun mies oli laskenut hänen koiransa vahingossa irti. Kun mies oli uhannut tehdä rikosilmoituksen oli ylimielisesti tälle kertonut että "etpä käynyt lääkärissä ei sulla ole todisteita" Että näin. Muunmuassa hän kerran autolla ajaessaan suuttui minulle niin että ajoi pientä metsätietä yli 80km/h ja väliin vastaantulijoiden kaistalla ja mumisi jotain hullua itsekseen josta ei selvää saanut. Sain hänet onneksi pysähtymään osin käsijarrua käyttäen itseni ja muidenkin turvallisuuden takia. Luojan kiitos kun auto pysähtyi tuli heti seuraavasta mutkasta auto. Nainen syyttää mua kylmäksi ja tunteettomaksi kun jätin. Nyrkin isku viimeistään teki selvän tästä suhteesta. Tämä oli minun tarinani. Kaikki te jotka koette sukupuoleen katsomatta parisuhde väkivaltaa lähtekää heti. Ei se helppoa ole mutta pidemmänpäälle paras tie!

18

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaiMitä

      Tiedän erään tai itseas pari miestä joita naiset on pahoinpidellyt. Kun mies on uskaltanut ottaa kiinni ja rauhoitella. Sitten meneekin nainen polisiille ja seuraavaksi ollaankin käräjillä ja kuka saa tuomion tai sakot?! Sairaita naisia.
      Niiden pitäisi saada joskus oikeudessa nenilleen.

    • S24.nFemakotRy

      Tälle feminismin ja miesvihan tyyssija palstalle ei kannata tulla valittamaan naisen tekemiä asioita. Ihme, että kukaan (nainen) ei ole vielä alkanut puolustamaan naisen oikeutta lyödä sinua mikäli palstaa vähääkään tunnen. Jos nainen olisi kirjoittanut tuon saman, olisi vastaus vyyhti noin sadan myötäeläjän luokkaa. Voimia!

      • On sattunut paha väärinkäsitys, jos luulet, että feministit hyväksyvät parisuhdeväkivallan naisten toimesta. Onneksi aloittaja ymmärsi lähteä suhteesta. Vaikka hänet pahoinpideltiin, hän hoiti homman tosi tyylikkäästi. Toivon, että hän toipuu tästä ja löytää tahtoessaan tasapainoisen kumppanin.

        Tämä on toki "vain" toinen puoli tarinasta, eikä sitä tiedä, miten merkittävältä alussa mainittu riita oli tuntunut tyttöystävästä. Hänellä saattoi olla todella loukattu olo, kun aloittaja päätti lähteä pois. Tämä ei silti missään nimessä oikeuta lyömistä eikä muuta väkivaltaa, enkä syytä aloittajaa tapahtuneesta. Hyvä, että nainen ymmärsi hakeutua avun piiriin.


      • Ha.humm

        Vaikka aloittajan kumppani haluaisi miten miehen toimivan hänen tahtonsa mukaan riitatilanteissa, ei se todellakaan ole mikään puolustus tuolle käytökselle. Miehen pitääkin lähteä pois, jos tilanne on tulehtunut siihen asti.

        Jätä selittelyt pois ja voisit miettiä, miksi halusit puolustella naista.


      • Riiiiiiiiiii

        Ja taas tulee joku ääliö ennakoimaan palstan naisten tekemättä jättämisistä tai tekemisistä heidän mielipiteensä.
        Nainen ei saa lyödä miestä eikä mies naista. Vaikka toinen kuinka huutaisi ja vittuilisi. Vain itseään puolustaakseen saa lyödä takaisin. Tämä on standardi. Itse olen tapellut nuorempana ystävieni kanssa, ja fyysinen väkivalta rikkoo jotain ihmisten väliltä, pysyvästi.
        Aloittajan olisi pitänyt mennä suoraan hakemaan lääkärintodistus ja nostaa syyte. Itse en kuuntelisi mitään FB-paskaa lyöjältä, vaan lataisin takaisin.


    • HyvinKaiNyt

      Entinen vaimoni löi lastamme, koska hän hakeutui minun seuraani enemmän kuin hänen. Silti huoltajuus hänellä. Joskus on pakko niellä ylpeytensä, jotta elämä voisi edes jotenkin jatkua.

      Ole iloinen, että teillä ei ole lapsia ja ylpeä siitä että et vastannut väkivaltaan. Itse tein kerran niin, olin sinua heikompi.

    • Siis.mitä.täh

      Sanokaa nyt, ettei tämä ole trolli.

      Väärä nainen, et pärjää. Hän lyö sinua, mutta sinä et lyö häntä takaisin. Eli häviät ja tulet häviämään aina. Melko väkivaltaisesti. Joko fyysisesti tai henkisesti, tai tekstareilla tai miten tahansa.

      Mikä helvetti aloittajaa vaivaa? Eikö pitäisi olla selvää, että tämän pitää valita joku pliisumpi?

      Mutta onnea aloittamallasi tiellä. Koska olet mies, päädyt lopulta lyömään ja ei sekään sinun eduksi pääty. Sen takia naiset miehiään provosoivat.

      • 14plus14

        Ei näy sinullakaan kottaraiset pöntössä olevan. Senverran sekavaa tekstiä suollat.


    • Entinen vaimoni myös näki oikeudekseen lyödä ja syytti vielä siitäkin minua.

    • Tästäpitäispuhua

      Meillä se olin minä mies jota sai hakata,raapia,sylkeä päälle ja heitellä esineillä. Vaimo muisti aina aika ajoin sanoa mulle että ketään ei ikinä usko että sä oisit vaan puolustanu ittees. Oli ehkä oikeessa, joten otin vastaan mitä tarjottiin. Tuolloin olin isossa kunnossa voimailuharrastuksen myötä,jujutsutausta ja pitkä kokemus baarien ovilta ja laivavahdin työstä,ja hän oli joku 60kg ja hoikka. Harvoin tuo väkivalta fyysisesti sattui,kaularangassa ikuinen muisto käsikaukusta ja jokunen arpi ku ois ehkä vaatinu tikkejä ja siks näkyy,mutta henkisesti se oli taistelua. Lasten kohtalolla pelottelu ja uhkailu uppos koska olin nähnyt että sopivassa mielentilassa hän varmasti pystyy mihin vaan. Kun laiset alkoi oireileen, hain apua. Ei exä tuntenu lapsia niin hyvin että olis tota oireilua nähnyt edes ja väitti lastensuojelullekin että ei todellakaan oireile. Onneks,vaikka merkinnät puuttuu,lapset avautu lopulta tk:ssa.

      Siitä sen enempää...mun pointti on että mä en ikinä ole yhdenkään ihmisen edes kuullu pystyvän kaikkeen sellaseen henkiseen väkivaltaan mihin eukko pysty mua, ja eron jälkeen lapsia kohtaan. Ja olen kyllä nähny mimmosia ihmiset on kun oikein keittää, niin tämä tapaus on niin karmiva. Sitä aistii välittömästi että nyt ei olla tavallisen ihmisen kans tekemisissä, vaan jonkun niin sairaan jolla ei ole rajoja. Tähän liittyy yks illanistuminen exän ja siskonsa kanssa, josta välillä mietin että miten ois käyny jos.. Exä oli uhkaillu mua usein myös alanaailmasiskollaan, ja kuinka multa lähtee henki. Kaikes rauhas istutaan,tää nainen on ottanu leipäveitten kun tulivat tupakilta. Kaikki tuntu pelleilyltä,sekin kun otti löysän kuristusotteenkin. Mut sit korjaili asentoaan ,heilutteli leipäveistä lähempänä mun kasvoja..heti kun tunsin että rupes kunnolla kuristaan,tartuin ranteeseen jota seurasin ja "saara" lensi voltin lattianurkkaan. Exä nauroi kokonajan minkä takia toi tilanne mietityttää..

      @@Just kirjotin ton toiseen juttuun. Ja musta lukee,vaikka jo valheeksi todistettu,lastensuojelupapereissa että olen pahoinpidelly vaimoni ja että siitä on tää työntekijä nähnyt todisteen. En tänäpäivänäkään tiedä missä olisin noin tehnyt. Mutta avuttomaks tuntee ittensä kun ei ketään uskonut mitä mä väitin. Toi leipäveittimuija on exän sisko. Ammattiuhriutuja ja ilotyttö. Siitä on välilä niin uhrijuttuja mediassa,vaikka se on isoa määrää saanu voimaan tosi pahoin. Valehtelee koko ajan ja kaikesta- on parempi asennoituminen kun keskustelee.

    • marizei

      Minä naisena en voi käsittää sellasia ämmiä jotka käy miehiään hakkaamaan ja haukkumaan.Usein kuitenki ihmettelen mitä miehet näkevät tuollasissa naisissa,jos hälytyskellot alkaa soida niin ei siinä lapsia kannata ainakaan ruveta hankkimaan.Tunnen monia kilttejä miehiä joita kiehtoo kovasanainen vaikea nainen tietysti on myös toisinpäin, rauhallista naista voi viehättää ei niin rauhallinen mies.Parisuhde ei ole kunnossa jos toinen määrää kaikesta niin henkisesti kuin fyysisesti sellaseen ei kannata tuhlata aikaansa.Toivottavasti ap löydät mukavan naisen joskus,ei me kaikki olla pirttihirmuja:)

      • miehessa_vika1

        huh, hyvä tietää että muitakin on!


    • Ihonalla12

      Olen nainen. Oksettaa lyövät
      Naiset. Ne on kaikki samantyyppisiä.
      Usein viina maistuu enemmän kun kanssa sisarelle. Usein on muutakin ongelmaa.
      Toivoisin että
      Joskus EDES oikeusistuin pistäisi tällaisen naisen vastuuseen.
      Nämä naiset lyö ja raapii miestä,
      Kun mies rauhoittelee tehdään rikos/oikeussyyte!
      Voi kumpa oikeus joskus näkisi näiden hullujen ämmien ihon alle.

      • pohjannähnyt

        Itsekin istuin oikeutta naisen pahoinpitely on taustalla mutta minä mies olenkin syytettynä. Jos naista rauhoitellaan päämäärätietoisesti vaikka sitten ottamalla kiinni rauhallisessa hengessä, niin tässä ollaan. Psykopaattisia, skitsofreenikkoja kohtaan pitäisi olla oma lainsäädäntö oikeudessa, mutta jos sitä olisikin ja onkin tunnetasolla lieventävänä niin jos ei ole diagnoosia niin seisot ihan kylmänä yksin oikeuden edessä vaikka olisit kuinka lämminhenkinen mies. Totuus on se että oikeus ei voi muokkautua koskaan tunnetasolla koska teot ratkaisevat ja vaikka teko olisikin rauhoittava niin rikosilmoitus ei tee siitä enää rauhoittavaa. Haistatan paskat kaikille narsistiakoille ja niin tuomaritkin sen läpivalaisevat omassa mielessään mutta joutuvat maallisen oikeiden edessä tuomitsemaan miehen hyvästä teosta.


      • Kiltti82

        Toivottavasti löydät vierellesi naisen, rauhallisen ja kiltin, joka ei käy päälle.
        Minä olen sellainen miehelleni, kunnioitan häntä ja vietämme rauhaisaa elämää.
        mieheni joka sai myös tuomion naisen rauhoittelusta arvostaa että hyvän kumppanin.


    • hif45480g

      Aloittajan nainen ei eroa kaikista muista ihmisistä, jotka ovat oppineet ajamaan halujaan läpi aggressiolla. Se on ihan sama, miten se käytännössä ilmenee: huutamisena, uhkailuna, kiristämisenä, lyömisenä. Valitettavasti naisten puolella tällaiset ihmiset usein kostavat epäonnistumisensa oikeussyytteillä, tai muulla.

      Onneksi tämän piirteen halutessaan voi nähdä jo kauan ennen niitä ensimmäisiä vaikeuksia. Aloittaja on oikeassa loppukehotuksessaan jättää tuollaiset matopurkit.

    • waaaaaa

      Teit aivan oikein ja vielä virallisen kaavan mukaisesti ( poliisi,lääkäri yms).Minun ex-miesystävä käyttäytyi myös väkivaltaisesti ,kävi kyllä terapiassa mutta ei sekään auttanut,nyrkki heiluu kuulema vieläkin herkästi.Onnea tulevaisuuteen ja voimia!

    • Kyynel84

      Minun aviomies oli tavatessamme parasta mitä kuvitella saattaa. Pikkuhiljaa asuntoon saapui selittämätön ahdistus ja pahaolo. Alkoi nimittely, mustamaalaaminen. Ensimmäisen kerran sain turpaani tupakan vuoksi, mies takoi päätäni terassiin ja koetti painaa pääni veden alle. Pääsin irti ja ihmeen kaupalla sain soitettua poliisit. Mies meni asuntoon sisälle, poliisien tullessa käyttäytyi uskomattoman järkevästi. Jutteli poliisien kanssa sisällä minun istuessa maijan perällä. Lopulta poliisit tulivat ja sanoivat että voin mennä sisälle kaikki on kunnossa. Näytin ruhjottua otsaani ja kysyin että eikö miestä viedä jäähylle. Poliisit katsoivat minua kuin hullua ja kehottivat rauhoittumaan. Kertoivat että voin käydä lääkärissä näyttämässä jäljet. Menin typertyneenä sisään, koetin olla näkymätön mutta loppuyö jatkoi samaa kauhua. Mieheni kertoi että oli kertonut poliiseille että oli estänyt minua ajamasta humalassa ja että jäljet oli minun omasta kännisekoilusta. Kertoi myös hyvin selvästi että minua ei koskaan tultaisiin uskomaan hänen pahoinpitelystään. Sen jälkeen minua on kuristettu, päätä hakattu milloin mihinkin, potkittu, raahattu. . Minulla on lapsia edellisestä suhteesta, omistan talosta puolet. Viimeisin kuristaminen vaurioitti kurkunpään. Kuinka tästä helvetistä pääsee eroon. Lapsille mies on hyvä mutta kyllähän lapset tietävät mitä täällä tapahtuu. Avioeron uskalsin laittaa vireille mutta mitä sitten. Missä me asutaan, mistä rahat. Anteeksi mies ei ole koskaan pyytänyt, kertoo että se on minun omaa syytäni koska olen niin huono ihminen. Mikä helvetti ihmisen päässä menee vikaan niin että tekee tällaista. Oon koittanut sanoa että jos kuolen tähän ei hänellä paljoa ole selitettävää ja kysynyt jaksaako elää sen asian kanssa. Totesi vain että eiköhän se ole hoidettavissa oleva asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe