Ääni mikrofonin ja jonkun laitteen kautta ulos?

antti-aloittelija---

Kysynpä täälläkin kun en saanut vastauksia karaoke puolella.

Siis; tarkoitus laulaa karaokea kotona siten että musiikki tulee tietokoneen ja kotiteatterin kautta, aika hyvistä kaiuttimista...
Tarkoitus on sitten laulaa karaokena sekaan ja haluaisi että oma laulaminen olisi hieman suurempi kuin normaali ääni...

Mikä tuossa paikassa olisi halvin mahdollinen ratkaisu ? Sen vuoksi halpa että on muitakin rahanmenoja just nyt eikä rahaa ole paljoa käytössä... jos homma näyttää hyvältä voi sitten puolen-vuoden päästä ostaa vähän paremmat laitteet...

Kiitos asiallisista vastauksista, kiitos.

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä.ratkaisu

Halvin ratkaisu on varmaan se, että soitat sen musiikin edelleen tietokoneen ja kotiteatterin kautta ja laulat päälle. Omaa ääntäsi voit vahvistaa vaikkapa puutarhaletkun pätkällä, jonka toisen pään pidät suusi ja toisen korvasi ääressä.

• HatuSassi

Oletko kokeillut tuota?

• tässä.ratkaisu
        HatuSassi kirjoitti:

Oletko kokeillut tuota?

Joo. Hyvin toimii.

• HatuSassi
        tässä.ratkaisu kirjoitti:

Joo. Hyvin toimii.

Onko sulla julkista todistusaineistoa tuosta ?

• tässä.ratkaisu
        HatuSassi kirjoitti:

Onko sulla julkista todistusaineistoa tuosta ?

Siis siitä, että auttaa juuri sinua kuulemaan oman äänesi paremmin? Kyllä tuon joutuu jokainen itse kokeilemaan omalta kohdaltaan. Sama asia, kuin joku olisi sinulle kehunut jotain ruokaa tai juomaa todella hyvän makuiseksi. Kyllä sinun täytyy itse maistaa.

• HatuSassi
        tässä.ratkaisu kirjoitti:

Siis siitä, että auttaa juuri sinua kuulemaan oman äänesi paremmin? Kyllä tuon joutuu jokainen itse kokeilemaan omalta kohdaltaan. Sama asia, kuin joku olisi sinulle kehunut jotain ruokaa tai juomaa todella hyvän makuiseksi. Kyllä sinun täytyy itse maistaa.

Hei Viivi. Väittäjällä on todistusvastuu, joten alappa toimia, omillasi.

• tässä.ratkaisu
        HatuSassi kirjoitti:

Hei Viivi. Väittäjällä on todistusvastuu, joten alappa toimia, omillasi.

En oikein ymmärtänyt kommenttiasi. Kuka on Viivi? Ja mitä on väitetty? Ellei sellaiseksi sitten lasketaan sitä, että olen kokeillut ratkaisua aikoinani ja silloin toimi mielestäni hyvin. Joka on tietysti vain oma subjektiivinen näkemykseni.
        Tässä voinen viitata aiempaan vastaukseeni.
        Ja, tuon tarjotun edullisen teknisen ratkaisun kokeileminen ei liene vaikeata kenellekään. Joten rohkeasti vain kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3133
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      763
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      750
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      700
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      539
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      39
      533
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe