Tuntuu, että maailman tyhmin :(
Olen kaikista tyhmin!!!
26
159
Vastaukset
Minäpäs........
<3- VarmastiOlen
Et ole. Olen myös palstan tyhmin.
- mäolen
No et ole.
- mätyh.ä
Ootte viisaita.
- Niinolet
Olet niin kamala ihminen etten koskaan voinut edes uskoa mutta aika on osoittanut. Niin julma, niin epärehellinen, pelaileva, juonitteleva ja ilkeä.
Ehkä ilkeys oli kaikkein kamalinta. Ja se että toinen ihminen ei ole sulle minkään arvoinen.- VarmastiOlen
En ehkä ilkein, mutta tyhmin. Tai voin olla ilkeinkin. Tyhmin nainen. Tyhmempi, kuin kukaan mies.
Se, että pystyy luottamaan toiseen, on tärkeimpiä asioita parisuhteessa. - Niinolet
VarmastiOlen kirjoitti:
En ehkä ilkein, mutta tyhmin. Tai voin olla ilkeinkin. Tyhmin nainen. Tyhmempi, kuin kukaan mies.
Se, että pystyy luottamaan toiseen, on tärkeimpiä asioita parisuhteessa.Kirjoitukseni meni miehelle, ei sinulle, oli vain liian hyvä tilaisuus sanoa rehellinen mielipide, ei siis sinulle !!
- VarmastiOlen
Niinolet kirjoitti:
Kirjoitukseni meni miehelle, ei sinulle, oli vain liian hyvä tilaisuus sanoa rehellinen mielipide, ei siis sinulle !!
Ymmärsinkin sen niin. Ei hätää.
- Voitvaikkaollakin
Usein käy niin että sen huomaa itse viimeisenä.
- VarmastiOlen
Ajat sitten huomannut tuon. Tunne vain vahvistunut aikojen kuluessa.
- kalahtavakalikka
Ette tiedä keltä aloitus on.Ja aika ylimielinen olet.Toivottavasti et huomaa joskus itse tuota omalla kohdallasi.Se se vasta olisi ironista.
- omasyy
Mitäs menit haukkumaan.
- VarmastiOlen
Olen varmasti joskus tyhmyyttäni haukkunutkin ihmisiä.
- TurhautunutTyhmyyteeni
Mitenkä muuten tyhmyytesi on ilmennyt? Luulenpa, että et kuitenkaan niiiin tyhmä ole kuin minä. Huh huh minä se vasta olen...
- VarmastiOlen
TurhautunutTyhmyyteeni kirjoitti:
Mitenkä muuten tyhmyytesi on ilmennyt? Luulenpa, että et kuitenkaan niiiin tyhmä ole kuin minä. Huh huh minä se vasta olen...
Monella eri aosa-lueilla, aika laaja-alainen ilmiö. Sinisilmäisyys on yksi.
Annan tunteideni hallita liikaa. Ei järki toimi. Olen jopa niin tyhmä, etten oikein edes tiedä, missä kaikessa olenkaan tyhmä. En terävä ollenkaan. Yksi tyhmä huono itsetuntoinen nössö.
Kaikista eniten tyhmyyteni tulee esille juuri tuossa, etten aina näe, kuinka tymä olen. Kyllä minä olen hyvin tyhmä!
Kuinka tyhmä sinä olet? Et varmasti niin tyhmä, kuin minä? - TurhautunutTyhmyyteeni
Kyllä sinä olet vähintäänkin hyvin tyhmä. Mullahan on sama vika, että tunteet hallitsee, vaikka ymmärrän kaiken vaan tapahtuvan ainoastaan omassa tyhmässä päässäni. Kuvittelen saavani pieniä piiloviestejä ja oli ne millaisia tahansa niin tyhmyydestäni johtuen pyörittelen ne itselleni sopiviksi...en kuitenkaan taida olla ihan emätyhmä, kun tämän kuitenkin välillä tiedostan, mutta kuitenkin niin tyhmä, että annan tämän aina jatkua vaan...Helvetti musta on tullu tyhmä roikkuja :o Toivottavasti tää menee seuraavassa kahdessa vuodessa ohi, mutta mitäpä tyhmältä voi odottaa... Paljo on 8 19?
- SeOnjotainKuumaa
TurhautunutTyhmyyteeni kirjoitti:
Kyllä sinä olet vähintäänkin hyvin tyhmä. Mullahan on sama vika, että tunteet hallitsee, vaikka ymmärrän kaiken vaan tapahtuvan ainoastaan omassa tyhmässä päässäni. Kuvittelen saavani pieniä piiloviestejä ja oli ne millaisia tahansa niin tyhmyydestäni johtuen pyörittelen ne itselleni sopiviksi...en kuitenkaan taida olla ihan emätyhmä, kun tämän kuitenkin välillä tiedostan, mutta kuitenkin niin tyhmä, että annan tämän aina jatkua vaan...Helvetti musta on tullu tyhmä roikkuja :o Toivottavasti tää menee seuraavassa kahdessa vuodessa ohi, mutta mitäpä tyhmältä voi odottaa... Paljo on 8 19?
En tiedä. Kuumaa hengitystä ja silmiensä palo on yhtä paljon kuin jotain. Saako täältä vettä?
- Etoletyhmä
Voi muru, älä sano noin. Herätät mielettömät sympatiat :'( kuka lienetkin sitten.
- tyhmyys
et voi olla tyhmin .on ainakin diblomi insööri huom.korostuksen kera dibblomi kyllä nolottais sekä lääkäri vaimo eivät tienneet mitään haluatko miljonääriksi ohjelmassa.
- VarmastiOlen
En minäkään olis tiennyt, osannut vastata. Siksi en varmaan ollekkaan miljonääri.
- SeKoo
Sano paikka ja aika, niin katotaan, että ketä se maailman tyhmin oikein on.
- Jukka_on-raitis
Osallistunpa minäkin keskusteluun "tyhmyydestä" sitten onnittelujeni.
Ai olenko tyhmä? T-mies asuu Meerin kanssa. Tuula jätti hänet petollisuuden vuoksi. Tuulalla on uusi lapsi ja mies.
Erään toisen miehen pojat ovat Akseli ja Elias.
Jukka soitelkoot serkulleen ihan niin paljon kuin sielu sietää, ja tavatkoon tämän miestä ja lapsia. - baarissa
Tuskin nyt sentään. Sulla on paha olla jostain syystä, miksiköhän?
Voinko auttaa sua? Harmittaa lukea tollasta. Et ole tyhmä, usko mua. Relax. - jostainsamaamieltä
Jos olisit vaikka hän niin
Sitten tuo on totta, ajan myötä olet vain osoittautunut tyhmemmäksi askel kerrallaan.- NiinOlentehny
Totta!
- Hahhahhahaa
Löylyä kiukaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60894
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111833Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla253751- 55722
- 50638
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91550Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45546- 22546
- 76533