Hei
Valittu au pair perui yllättäen tulonsa ja tarvitsemme nyt kipeästi uuden au pairn perheeseemme.
Etsimme reipasta Suomalaista au pairia Espanjan Sevillaan huolehtimaan kahdesta lapsestamme (8&10) alkaen 01.05.2016 vuodeksi eteenpäin (ajasta voimme joustaa)
Olisi todella hieno kun joku muukin puhuisi lapsille suomea äidin lisäksi.
Au pairin tehtäviin kuuluu lapsista huolehtiminen kouluun vienti ja hakeminen (15min kävellen) ja kevyet kotityöt kuten, tiskikoneen täyttö/tyhjennyt, oman huoneen siivous, lasten sänkyjen petaus, välipalan ja aamupalan valmistus lapsille ja jälkien siivous. Meillä käy täällä siivoaja, joten siivoaminen ei kuulu tehtäviisi.
Illat ja viikonloput ovat vapaata.
Tarjoamme au pairille oman huoneen ja oman kylpyhuoneen, täyden ylläpidon, kortin julkisiin, mahdollisuuden osallistua kielikurssille. Viikoittainen taskuraha 100e/viikko, puhelin ja sim-kortti paikalliseen liittymään.
Au pairin tulisi olla vähintään 18-vuotias, yläikärajaa ei ole.
Lähetä hakemus osoitteeseen: [email protected]
Au pair hakusessa Sevillaan
13
187
Vastaukset
- veerat1
Olen etsimässä perhettä,
- lapsiraksa
Olen laittanut sähköpostia, mutta en ole saanut teiltä vastausta, joten odottelen vastaustanne
- kaksonen131e
Olen odottanut viestiä teiltä, mutta ei ole pitkään aikaan tullut. Miksi?
Viimeisin viesti teiltä oli 14.2 - roosamaarit
olen todella pettynyt teihin ? Sillä haette uutta au pairia, ja olen kiinnostunut, enkä olen sitten saanut teiltä viestejä. Viimeisin viestinne tuli teiltä 14.2.2016 , tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään.
- syysneilikka21
Voi olla niin, että jäätte, ilman au pairia, kun ette ole olleet yhteydessä, halukkaaseen
- merituulia11
voisitko ottaa yhteyttä? Sillä olen laitellut sinulle sähköpostia
jossa sovittiin aloituksesta - takatalvi1
en ole kuullut teistä pitkään aikaan. Viimeinen sähköposti tuli teiltä 2.3
- Kokemuskartuttaa
Olen aikoinani ollut au pairina ranskassa ja nyt minulla on tytär samassa tilanteessa että mitä seuraavaksi kun lukio käyty, ikä 21 v. Hän on luonteeltaan leikkisä ja varmaankin onnistuisi ja pärjäisi hyvin Sevillassa. Vastuuntuntoinen, siksi sopii myöskin hyvin, muutoin en häntä suosittelisi. Hän on kielitaitoinen, englanti, ruotsi ja ranska, mutta varmaan mielellään oppisi uusiakin kieliä. Laitan viestin, koska 1.6. tulee pian. Ollut ulkomailla aikaisemminkin yhden vuoden.
- vesilisko
Perhe on löytänyt jo au pairin
- mikaelat
olen laitellut viestiä teille, viimeisin viesti teiltä tuli 3.2 tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään. Sovimme jo ajan, että milloin tulen
- lemminkäiset
Odottelen edelleen vastaustasi
- saanaelset1
Onko minun viestit tulleet perille, kun et ole vastannut
- saamelaiset
Odotan pikaista vastausta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822