Hei
Valittu au pair perui yllättäen tulonsa ja tarvitsemme nyt kipeästi uuden au pairn perheeseemme.
Etsimme reipasta Suomalaista au pairia Espanjan Sevillaan huolehtimaan kahdesta lapsestamme (8&10) alkaen 01.05.2016 vuodeksi eteenpäin (ajasta voimme joustaa)
Olisi todella hieno kun joku muukin puhuisi lapsille suomea äidin lisäksi.
Au pairin tehtäviin kuuluu lapsista huolehtiminen kouluun vienti ja hakeminen (15min kävellen) ja kevyet kotityöt kuten, tiskikoneen täyttö/tyhjennyt, oman huoneen siivous, lasten sänkyjen petaus, välipalan ja aamupalan valmistus lapsille ja jälkien siivous. Meillä käy täällä siivoaja, joten siivoaminen ei kuulu tehtäviisi.
Illat ja viikonloput ovat vapaata.
Tarjoamme au pairille oman huoneen ja oman kylpyhuoneen, täyden ylläpidon, kortin julkisiin, mahdollisuuden osallistua kielikurssille. Viikoittainen taskuraha 100e/viikko, puhelin ja sim-kortti paikalliseen liittymään.
Au pairin tulisi olla vähintään 18-vuotias, yläikärajaa ei ole.
Lähetä hakemus osoitteeseen: [email protected]
Au pair hakusessa Sevillaan
13
180
Vastaukset
- veerat1
Olen etsimässä perhettä,
- lapsiraksa
Olen laittanut sähköpostia, mutta en ole saanut teiltä vastausta, joten odottelen vastaustanne
- kaksonen131e
Olen odottanut viestiä teiltä, mutta ei ole pitkään aikaan tullut. Miksi?
Viimeisin viesti teiltä oli 14.2 - roosamaarit
olen todella pettynyt teihin ? Sillä haette uutta au pairia, ja olen kiinnostunut, enkä olen sitten saanut teiltä viestejä. Viimeisin viestinne tuli teiltä 14.2.2016 , tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään.
- syysneilikka21
Voi olla niin, että jäätte, ilman au pairia, kun ette ole olleet yhteydessä, halukkaaseen
- merituulia11
voisitko ottaa yhteyttä? Sillä olen laitellut sinulle sähköpostia
jossa sovittiin aloituksesta - takatalvi1
en ole kuullut teistä pitkään aikaan. Viimeinen sähköposti tuli teiltä 2.3
- Kokemuskartuttaa
Olen aikoinani ollut au pairina ranskassa ja nyt minulla on tytär samassa tilanteessa että mitä seuraavaksi kun lukio käyty, ikä 21 v. Hän on luonteeltaan leikkisä ja varmaankin onnistuisi ja pärjäisi hyvin Sevillassa. Vastuuntuntoinen, siksi sopii myöskin hyvin, muutoin en häntä suosittelisi. Hän on kielitaitoinen, englanti, ruotsi ja ranska, mutta varmaan mielellään oppisi uusiakin kieliä. Laitan viestin, koska 1.6. tulee pian. Ollut ulkomailla aikaisemminkin yhden vuoden.
- vesilisko
Perhe on löytänyt jo au pairin
- mikaelat
olen laitellut viestiä teille, viimeisin viesti teiltä tuli 3.2 tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään. Sovimme jo ajan, että milloin tulen
- lemminkäiset
Odottelen edelleen vastaustasi
- saanaelset1
Onko minun viestit tulleet perille, kun et ole vastannut
- saamelaiset
Odotan pikaista vastausta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408