Au pair hakusessa Sevillaan

suvi.martinez

Hei

Valittu au pair perui yllättäen tulonsa ja tarvitsemme nyt kipeästi uuden au pairn perheeseemme.

Etsimme reipasta Suomalaista au pairia Espanjan Sevillaan huolehtimaan kahdesta lapsestamme (8&10) alkaen 01.05.2016 vuodeksi eteenpäin (ajasta voimme joustaa)

Olisi todella hieno kun joku muukin puhuisi lapsille suomea äidin lisäksi.

Au pairin tehtäviin kuuluu lapsista huolehtiminen kouluun vienti ja hakeminen (15min kävellen) ja kevyet kotityöt kuten, tiskikoneen täyttö/tyhjennyt, oman huoneen siivous, lasten sänkyjen petaus, välipalan ja aamupalan valmistus lapsille ja jälkien siivous. Meillä käy täällä siivoaja, joten siivoaminen ei kuulu tehtäviisi.

Illat ja viikonloput ovat vapaata.

Tarjoamme au pairille oman huoneen ja oman kylpyhuoneen, täyden ylläpidon, kortin julkisiin, mahdollisuuden osallistua kielikurssille. Viikoittainen taskuraha 100e/viikko, puhelin ja sim-kortti paikalliseen liittymään.

Au pairin tulisi olla vähintään 18-vuotias, yläikärajaa ei ole.

Lähetä hakemus osoitteeseen: [email protected]

13

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veerat1

      Olen etsimässä perhettä,

    • lapsiraksa

      Olen laittanut sähköpostia, mutta en ole saanut teiltä vastausta, joten odottelen vastaustanne

    • kaksonen131e

      Olen odottanut viestiä teiltä, mutta ei ole pitkään aikaan tullut. Miksi?
      Viimeisin viesti teiltä oli 14.2

    • roosamaarit

      olen todella pettynyt teihin ? Sillä haette uutta au pairia, ja olen kiinnostunut, enkä olen sitten saanut teiltä viestejä. Viimeisin viestinne tuli teiltä 14.2.2016 , tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään.

    • syysneilikka21

      Voi olla niin, että jäätte, ilman au pairia, kun ette ole olleet yhteydessä, halukkaaseen

    • merituulia11

      voisitko ottaa yhteyttä? Sillä olen laitellut sinulle sähköpostia
      jossa sovittiin aloituksesta

    • takatalvi1

      en ole kuullut teistä pitkään aikaan. Viimeinen sähköposti tuli teiltä 2.3

    • Kokemuskartuttaa

      Olen aikoinani ollut au pairina ranskassa ja nyt minulla on tytär samassa tilanteessa että mitä seuraavaksi kun lukio käyty, ikä 21 v. Hän on luonteeltaan leikkisä ja varmaankin onnistuisi ja pärjäisi hyvin Sevillassa. Vastuuntuntoinen, siksi sopii myöskin hyvin, muutoin en häntä suosittelisi. Hän on kielitaitoinen, englanti, ruotsi ja ranska, mutta varmaan mielellään oppisi uusiakin kieliä. Laitan viestin, koska 1.6. tulee pian. Ollut ulkomailla aikaisemminkin yhden vuoden.

      • vesilisko

        Perhe on löytänyt jo au pairin


    • mikaelat

      olen laitellut viestiä teille, viimeisin viesti teiltä tuli 3.2 tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään. Sovimme jo ajan, että milloin tulen

    • lemminkäiset

      Odottelen edelleen vastaustasi

    • saanaelset1

      Onko minun viestit tulleet perille, kun et ole vastannut

    • saamelaiset

      Odotan pikaista vastausta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe