Hei
Valittu au pair perui yllättäen tulonsa ja tarvitsemme nyt kipeästi uuden au pairn perheeseemme.
Etsimme reipasta Suomalaista au pairia Espanjan Sevillaan huolehtimaan kahdesta lapsestamme (8&10) alkaen 01.05.2016 vuodeksi eteenpäin (ajasta voimme joustaa)
Olisi todella hieno kun joku muukin puhuisi lapsille suomea äidin lisäksi.
Au pairin tehtäviin kuuluu lapsista huolehtiminen kouluun vienti ja hakeminen (15min kävellen) ja kevyet kotityöt kuten, tiskikoneen täyttö/tyhjennyt, oman huoneen siivous, lasten sänkyjen petaus, välipalan ja aamupalan valmistus lapsille ja jälkien siivous. Meillä käy täällä siivoaja, joten siivoaminen ei kuulu tehtäviisi.
Illat ja viikonloput ovat vapaata.
Tarjoamme au pairille oman huoneen ja oman kylpyhuoneen, täyden ylläpidon, kortin julkisiin, mahdollisuuden osallistua kielikurssille. Viikoittainen taskuraha 100e/viikko, puhelin ja sim-kortti paikalliseen liittymään.
Au pairin tulisi olla vähintään 18-vuotias, yläikärajaa ei ole.
Lähetä hakemus osoitteeseen: [email protected]
Au pair hakusessa Sevillaan
13
187
Vastaukset
- veerat1
Olen etsimässä perhettä,
- lapsiraksa
Olen laittanut sähköpostia, mutta en ole saanut teiltä vastausta, joten odottelen vastaustanne
- kaksonen131e
Olen odottanut viestiä teiltä, mutta ei ole pitkään aikaan tullut. Miksi?
Viimeisin viesti teiltä oli 14.2 - roosamaarit
olen todella pettynyt teihin ? Sillä haette uutta au pairia, ja olen kiinnostunut, enkä olen sitten saanut teiltä viestejä. Viimeisin viestinne tuli teiltä 14.2.2016 , tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään.
- syysneilikka21
Voi olla niin, että jäätte, ilman au pairia, kun ette ole olleet yhteydessä, halukkaaseen
- merituulia11
voisitko ottaa yhteyttä? Sillä olen laitellut sinulle sähköpostia
jossa sovittiin aloituksesta - takatalvi1
en ole kuullut teistä pitkään aikaan. Viimeinen sähköposti tuli teiltä 2.3
- Kokemuskartuttaa
Olen aikoinani ollut au pairina ranskassa ja nyt minulla on tytär samassa tilanteessa että mitä seuraavaksi kun lukio käyty, ikä 21 v. Hän on luonteeltaan leikkisä ja varmaankin onnistuisi ja pärjäisi hyvin Sevillassa. Vastuuntuntoinen, siksi sopii myöskin hyvin, muutoin en häntä suosittelisi. Hän on kielitaitoinen, englanti, ruotsi ja ranska, mutta varmaan mielellään oppisi uusiakin kieliä. Laitan viestin, koska 1.6. tulee pian. Ollut ulkomailla aikaisemminkin yhden vuoden.
- vesilisko
Perhe on löytänyt jo au pairin
- mikaelat
olen laitellut viestiä teille, viimeisin viesti teiltä tuli 3.2 tämän jälkeen en ole kuullut teistä mitään. Sovimme jo ajan, että milloin tulen
- lemminkäiset
Odottelen edelleen vastaustasi
- saanaelset1
Onko minun viestit tulleet perille, kun et ole vastannut
- saamelaiset
Odotan pikaista vastausta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2459552Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.527791Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2016505- 1733662
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2851971- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1091532
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397