Maajohtaja: K1 katsastusprosessi
Tervehdys,
K1 Katsastuksen prosessi sisältää tästä päivästä eteenpäin seuraavat osiot:
· Moottoriöljyn tarkistus. Mikäli vajausta ehdotetaan asiakkaalle täydennysöljyn lisäämistä
· Päästömittauksen yhteydessä Forte -lisäaineen tarjoaminen
· Lasinpesunestettä tarjotaan jokaiselle asiakkaalle ja lisätään ajoneuvoon jos tarvetta
· K1 Total asemat lähettävät asiakkaan suostumuksella vioista tarkastuskortin yhteistyökumppaneille korjaustarjousta varten
Yllä olevat toimenpiteet kuuluvat K1 katsastusmiehen toimenkuvaan samalla tavalla kuin lakisääteiset katsastustoimenpiteet ja tarkastuskohdat. Niiden suorittamista seurataan ja laiminlyönteihin puututaan vastaavalla tavalla.
Ystävällisesti,
Petri Haikola
maajohtaja
K1-Katsastajien maajohtajan tuore hengennosta
18
704
Vastaukset
- yliasentaja
Kiitos Petri Haikola. Autoit minua tekemään pitkään mielessä olleen päätöksen. Lopetan pitkäaikaisen yhteistyön K1-Katsastajien kanssa. Käytän tulevaisuudessa vain kotimaisia katsastusasemia. Katsastajat katsastaa, huoltomiehet huoltaa.
- 65qta
Saa nähdä miten pitkään kestää tällä kertaa ennen kuin sensuuri taas iskee.
- matulanherkku
Jokaisen lukijan velvo llisuus on ottaa tuosta kopio ja lisätä juttu tänne uudestaan tarpeen mukaan 1 eikö kannattaisi lähestyä myös meedioita!!1?
- dgsdfgag
En ole yhtään litkukannua tyrkyttänyt, enkä tule tyrkyttämään:))
- matulaakinherkumpi
No worries brotha! Asia hoidossa!
- pumpattavab
- ihan.jonniinjoutavaa
· Moottoriöljyn tarkistus. Mikäli vajausta ehdotetaan asiakkaalle täydennysöljyn lisäämistä.
- Autossani ei ole moottoriöljyn kulutusta eikä siten vajaustakaan. Mikäli tällaista kuitenkin jossain autossa esiintyisi, hankin täydennysöljyn sieltä mistä halvimmalla saan. En usko että K1 asemalta saa halvimmalla hinnalla öljyä.
· Päästömittauksen yhteydessä Forte -lisäaineen tarjoaminen.
- En halua mitään tarpeettomia litkuja kaataa autooni, mitä seuraavaksi, motoruppia kostokstv kanavan tyyliin?
· Lasinpesunestettä tarjotaan jokaiselle asiakkaalle ja lisätään ajoneuvoon jos tarvetta.
- Kysymättä ette lisää yhtään mitään! Minulla on omat lasinpesunesteet takakontissa mukana.
· K1 Total asemat lähettävät asiakkaan suostumuksella vioista tarkastuskortin yhteistyökumppaneille korjaustarjousta varten
- enpä tiedä tuonkaan hyödyllisyydestä, yleensä auto vaaditaan nähtäväksi ennenkuin tarkempaa korjauskustannusarviota pystytään tekemään. - iikkkj
Minä katsastutan aina K1-katsastuksessa.
- iiikkkkj
Espanjaan menee kaikki tuotto, siellähän ko yhtiön omistus on. En menisi K1 (espanija) tai A-kats (englantilainen) kun voi valita kotimaisen.
- lkjh300
Sama ongelma on myös isommilla kotimaisilla, tuotot menee muutamiin taskuihin. Tietysti verosuunnittelu ei ole niin tehokasta kuin ulkomaisilla toimijoilla.
Jos haluaa valita niin pieniä suomalaisia asemia, mutta niitä ei montaa ole isommissa kaupungeissa. - mghmg
Jos käyttämäni asema rupee tarjoamaan öljyn lisäystä tai esim forte lisäaineita vaihdan asemaa heti.
Jos haluan kyseisiä tuotteita osaan ne itse hankkia.
Muutenkin tilenne on hankala, koska tilanteessa mieleen tulee miten kieltäytyminen ostosta vaikuttaa katsastuspäätökseen.
Kiristyykö tarkastajan asenne vai miten on.
Parempi on jos tuotteita saa jos haluaa ja tietoja tuotteesta tai palvelusta jos sitä tarvii.- K2-katsastaja
Voit työntää banaanin öljyntäyttöaukosta sisään.
Tulee lisää viskositeettia ja Upo-kultaliekki - koslasi voi hyvin.
- dgerg
Hyvä jos tarjotaan vaikka lamppuja jos on palanut lamppu, mutta lain mukaan katsastaja ei saa myydä tuotteita tai palveluita katsastuksen aikana, vaan ne pitää erotettuna katsastustoiminnasta.(katsastuslaki pykälä23) Tällä suojataan asiakasta, ettei tule ostettua palvelua huonossa tilanteessa.
T: banaani ja upo-kulta - kuikka
Laki sanoo, että katsastettavaan ajoneuvvon kohdistuva esim tarvike myynti pitää erottaa ajallisesti ja ja muutenkin katsastustapahtumasta.
Mikä on ihan järkevää, koska tilanne on hankala ja moni voi ostaa tahtomattaan jonkin tuotteen.
Tuotteita voi tietysti mainostaa ja laittaa esille, mutta niiden tyrkyttäminen katsastuksen aikana on väärä tapa. Tietysti jos asiakas on alotteelinen asiassa niin myyntipuhetta voi tehdä..
asiallisesti tehtynä asema saa kaivattua lisä myyntiä ja asiakas parempaa palvelua, mutta sääntöjen mukaan pitää mennä. - jvhjvhhhvh
Taitaa olla katsastuskonttoreilla jo uudet sunnitelmat mielessä, jos a-ketjun suuntausta tarkastelee. Vahinkonko tarkastus korjaus, huoto ja ja muut kuin katsastus kiinostaa, no siellä paremmat tuotot tulevaisuudessa ...
- aatoton
katsastakaa , minä vedin pohjan täyteen biltema mustaa töhnää 45 kiloa, hinkkaa siinä k1 mies vaikka tukkaasi tai töki sormeasi mönjään, voisi tulla k1 toimitusjohtaja itse nostamaan öljytikkua ja lähtiessä vilkuttamaan, keksitään mitä hienompia tapoja kerjätä rahaa, lisätkää palveluun vielä maalipinnan paksuuden tarkistus, , tu mitä kökköä koko veivaus
- opelisti
Onko sinulla porttikielto muille asemille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904