Mitä teille merkitsee orkku?

AnnuliUlvila

Mitä teille muut naiset merkitsee orkku. Minulle se merkitsee tosi ihanaa laukeamista!

Kiinnostaisiko teitä alkaa keskustelemaan asiasta emännöimälläni keskustelukerhopalstalla?

19

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuu_apirjolakkö

      Voisimme jopa kokeaa sen kolmisin rakastajamme kanssa

    • rumamaija

      Vaikea tietää kun en ole sitä kokenut. :( Vähältä-piti-tilanteen olen kyllä.

      • Voivoivo

        Minkälaisten miesten kanssa sinä tuherrat oikein menemään? :D
        Kädetöntä touhua.


      • rumamaija
        Voivoivo kirjoitti:

        Minkälaisten miesten kanssa sinä tuherrat oikein menemään? :D
        Kädetöntä touhua.

        Sellaisten, joita ei kiinnosta naisen tyydytys! Kyllä muutama niistä on minuakin nuollut, mutta sillä tavalla en taida kovin helposti orkkua saada. Lähinnä sitä on käyty sen sijaan sormeilun kautta.


      • Voivoivo
        rumamaija kirjoitti:

        Sellaisten, joita ei kiinnosta naisen tyydytys! Kyllä muutama niistä on minuakin nuollut, mutta sillä tavalla en taida kovin helposti orkkua saada. Lähinnä sitä on käyty sen sijaan sormeilun kautta.

        Eivät ole vaan osanneet nuolla :)


      • Eihän se sormetus sitten voinut kovin ihanaa olla. :-/


      • rumamaija
        HC-ätmel kirjoitti:

        Eihän se sormetus sitten voinut kovin ihanaa olla. :-/

        No se oli jo aika lähellä sitä orkkua... Pari kertaa sain kokea värähdyksenkin. :B


      • Täh, en ihan ymmärrä sinua.. Jossain kohtaa taisit kertoa potevasi haluttomuutta, (tai sitten se oli joku sinun nimimerkillä ) mutta kuitenkin tunnut harrastavan panosuhteilua, ja nyt kerrot, että et ole ikinä saanut orgasmia? Mitä ihmettä?


      • vihatipunen
        PikkuLikka kirjoitti:

        Täh, en ihan ymmärrä sinua.. Jossain kohtaa taisit kertoa potevasi haluttomuutta, (tai sitten se oli joku sinun nimimerkillä ) mutta kuitenkin tunnut harrastavan panosuhteilua, ja nyt kerrot, että et ole ikinä saanut orgasmia? Mitä ihmettä?

        Mää olen ihmetellyt ihan samaa. Jotenkin nyt haiskahtaa...


      • vihatipunen kirjoitti:

        Mää olen ihmetellyt ihan samaa. Jotenkin nyt haiskahtaa...

        Joo, ehkäpä alkuperäinen maija on jo poistunut palstalta ja joku on kaapannut nikin käyttöönsä.


      • Rehellisyys.ja.kunnia
        vihatipunen kirjoitti:

        Mää olen ihmetellyt ihan samaa. Jotenkin nyt haiskahtaa...

        Ai nytkö haiskahtaa kun joku naisista kertoo totuuden omista pikku harrastuksistaan? Samaa teette itsekin mutta ette vain kehtaa myöntää edes palstalla sitä.


      • vihatipunen
        Rehellisyys.ja.kunnia kirjoitti:

        Ai nytkö haiskahtaa kun joku naisista kertoo totuuden omista pikku harrastuksistaan? Samaa teette itsekin mutta ette vain kehtaa myöntää edes palstalla sitä.

        Mun mielestä olis enemmän kertomista, jos kertoisi, miten tajunnan räjäyttäviä orgasmeja on saanut. Mulla ei nyt ihan hirveesti ole nykyhetkestä kerrottavaa (pl. omat sormileikkini.)


      • vihatipunen kirjoitti:

        Mun mielestä olis enemmän kertomista, jos kertoisi, miten tajunnan räjäyttäviä orgasmeja on saanut. Mulla ei nyt ihan hirveesti ole nykyhetkestä kerrottavaa (pl. omat sormileikkini.)

        Mitäs kerrottavaa niistä olisi?


      • rumamaija
        PikkuLikka kirjoitti:

        Täh, en ihan ymmärrä sinua.. Jossain kohtaa taisit kertoa potevasi haluttomuutta, (tai sitten se oli joku sinun nimimerkillä ) mutta kuitenkin tunnut harrastavan panosuhteilua, ja nyt kerrot, että et ole ikinä saanut orgasmia? Mitä ihmettä?

        Panosuhteita on ollut yksi (yhden illan juttuja kylläkin pari, mutta ne oikeastaan kaduttavatkin eivätkä ole oma juttuni), ja lähinnä se suhde muodostui miehen komeuden eli ulkonäöllisen vetovoiman johdosta... Vaikkei seksuaalisia haluja käytännössä tosiaan olekaan, mutta silloin tuntui kuitenkin henkisesti mukavalta maata silmää miellyttävän miehen kanssa.


    • Yksi maailman parhaista tunteista. Saan kun haluan, 0-4krt päivässä mielen mukaan. Mutta en kyllä ole erityisen kiinnostunut puhumaan asiasta tuntemattomien naisten kanssa :D

      • Kiinnostaa.tietää

        Mihin aikaan sait tänään?

        Ps. Ollaan tuttuja palstamiehiä. :)


      • Kiinnostaa.tietää kirjoitti:

        Mihin aikaan sait tänään?

        Ps. Ollaan tuttuja palstamiehiä. :)

        Meinasin siis orgasmia, en panemista :) seksiä ei valitettavasti ole noin usein.


      • Kiinnostaa.tietää
        Nainen_28v kirjoitti:

        Meinasin siis orgasmia, en panemista :) seksiä ei valitettavasti ole noin usein.

        Aivan. Tarkoitinkin orgasmia.


      • Kiinnostaa.tietää kirjoitti:

        Aivan. Tarkoitinkin orgasmia.

        Tässä illalla kerran omaa kivaa pari tuntia sitten :P auttaa stressin poistoon ja nukkumiseen:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe