Viime aikoina on ollut paljon kirjoituksia uimahallien uimahousupolitiikasta. Itse muistan nuoruudestani sen häpeän, kun koulussa pakotettiin menemään ilman housuja vanhojen irstaiden miesten arvioitavaksi.
En ole uimahalleissa enää aikuisiällä käynyt. Tavallaan tekisi mieleni mennä vielä kerran sinne irstailun kehtoon. Olisi mukava näin isona miehenä käydä pyyhkimässä lattioita niillä sioilla, jotka minut nuorena poikana häpäisivät. Jos kosket minun uikkareihin ja yrität niitä riisua, voit olla varma, että olen valmis taistelemaan loppuun asti ja istumaan tarvittaessa 15 vuotta siitä hyvästä.
Puolustan jokaista nuorta poikaa, joka haluaa säilyttää intimiteettinsä uimahallien sikailun maailmassa.
Sadistiset uimahallit
Sammakkomies
1
113
Vastaukset
- dfasfasas
Sulla on trauma. Vakkarikävijänä sanoisin, että fight fire with fire: kohtaa pelkosi aloittamalla uintiharrastus, niin huomaat, ettei siellä ole tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428