Olen viisikymppinen nainen, ja olen käyttänyt erilaisia öljyä ryppyisiin silmäluomiini. Ne tuntuvat hyvältä, mutta valuvat silmiin, ja minulla on hyvin herkät silmät. Monet voiteet tuntuvat valuvan myös. Kiitän, jos jollakulla olisi suositella minulle jotakin ei-valuvaa.
Voide ryppyisille luomille ja herkille silmille?
6
160
Vastaukset
- yksilöllistä
Se valuminen voi johtua siitäkin, jos luomesi ovat raskaat ja ihosi öljyinen. Silloin eivät ainakaan öljyt ole se paras vaihtoehto, ja valumiseenkin voi vaikuttaa lähinnä vain aineen määrää vähentämällä.
Jos taas olet normaali-ihoinen eivätkä luomesi ole raskaat, ei auta kuin kokeilla mikä itselle sopii ja mikä ei. Jotkut tykkäävät geelimäisen keveistä, toiset voidemaisista, kolmannet öljyistä, jne.
Itse olen erittäin kuivaihoinen ja minun luomiani riittää kosteuttamaan vain voidemaiset tuotteet. Onneksi niitä löytyy myös hajusteettomina apteekista. - Luonnonkosmetiikkaa
Oletko kokeillut luontaisia kosmetiikkatuotteita? Olen huomannut että omalle iholleni käy paremmin kuin keinotekoiset, ei kuivata mutta ei myöskään rasvoita ihoa.
Olen nyt jonkin aikaa käyttänyt Wild Ferns ihonhoitotuotteita: kasvonaamiota, kosteusvoidetta ja huulivoidetta. Löytyy myös silmänympärysvoiteita mitä suosittelen kokeilemaan jos etsit laadukasta tuotetta mitä et ole vielä käyttänyt: https://hunajaaiholle.fi/kauppa/manuka/manuka-silmanymparysvoide/
Valikoimassa näyttäisi olevan myös Bee Venom silmänympärysvoide mikä voisi olla kokeilemisenarvoinen ainakin ryppyjä vastaan, jos et ole allerginen mehiläisille.- ryppyjäriittää
Kiitos! Tämä oli loistava ehdotus, tilasin heti tuota Bee Venom silmänympärysvoidetta. Kiitos oikein paljon!
- Luonnonkosmetiikkaa
Ei kestä! Kerro ihmeessä kuinka tuote toimi. Kiinnostaa itsekkin tietää ja voiko suositella ystäville.
- ryppyjäriittää
Muutaman päivän kokeilun jälkeen tunnen olevani koukussa, enkä liioittele. Niin hyvältä ja tehokkaalta on tuntunut. Tosin olen sellainen että jossakin vaiheessa saatan kyllästyä, ja kokeilla jotakin uutta jos tulee kiinnostavaa vastaan. Kiitos kuitenkin vielä että kerroit tästä minulle, en olisi osannut tällaista etsiä. Ja hyvää ystävänpäivää, vaikken sinua tunnekaan!
- Luonnonkosmetiikkaa
Kiva kuulla että vinkki auttoi. Nyt uskaltaudun itsekkin kokeilemaan tätä seruraavaksi. Mukavaa ystävänpäivää sinnekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379