Voide ryppyisille luomille ja herkille silmille?

ryppyjäriittää

Olen viisikymppinen nainen, ja olen käyttänyt erilaisia öljyä ryppyisiin silmäluomiini. Ne tuntuvat hyvältä, mutta valuvat silmiin, ja minulla on hyvin herkät silmät. Monet voiteet tuntuvat valuvan myös. Kiitän, jos jollakulla olisi suositella minulle jotakin ei-valuvaa.

6

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksilöllistä

      Se valuminen voi johtua siitäkin, jos luomesi ovat raskaat ja ihosi öljyinen. Silloin eivät ainakaan öljyt ole se paras vaihtoehto, ja valumiseenkin voi vaikuttaa lähinnä vain aineen määrää vähentämällä.
      Jos taas olet normaali-ihoinen eivätkä luomesi ole raskaat, ei auta kuin kokeilla mikä itselle sopii ja mikä ei. Jotkut tykkäävät geelimäisen keveistä, toiset voidemaisista, kolmannet öljyistä, jne.
      Itse olen erittäin kuivaihoinen ja minun luomiani riittää kosteuttamaan vain voidemaiset tuotteet. Onneksi niitä löytyy myös hajusteettomina apteekista.

    • Luonnonkosmetiikkaa

      Oletko kokeillut luontaisia kosmetiikkatuotteita? Olen huomannut että omalle iholleni käy paremmin kuin keinotekoiset, ei kuivata mutta ei myöskään rasvoita ihoa.

      Olen nyt jonkin aikaa käyttänyt Wild Ferns ihonhoitotuotteita: kasvonaamiota, kosteusvoidetta ja huulivoidetta. Löytyy myös silmänympärysvoiteita mitä suosittelen kokeilemaan jos etsit laadukasta tuotetta mitä et ole vielä käyttänyt: https://hunajaaiholle.fi/kauppa/manuka/manuka-silmanymparysvoide/

      Valikoimassa näyttäisi olevan myös Bee Venom silmänympärysvoide mikä voisi olla kokeilemisenarvoinen ainakin ryppyjä vastaan, jos et ole allerginen mehiläisille.

      • ryppyjäriittää

        Kiitos! Tämä oli loistava ehdotus, tilasin heti tuota Bee Venom silmänympärysvoidetta. Kiitos oikein paljon!


      • Luonnonkosmetiikkaa

        Ei kestä! Kerro ihmeessä kuinka tuote toimi. Kiinnostaa itsekkin tietää ja voiko suositella ystäville.


      • ryppyjäriittää

        Muutaman päivän kokeilun jälkeen tunnen olevani koukussa, enkä liioittele. Niin hyvältä ja tehokkaalta on tuntunut. Tosin olen sellainen että jossakin vaiheessa saatan kyllästyä, ja kokeilla jotakin uutta jos tulee kiinnostavaa vastaan. Kiitos kuitenkin vielä että kerroit tästä minulle, en olisi osannut tällaista etsiä. Ja hyvää ystävänpäivää, vaikken sinua tunnekaan!


      • Luonnonkosmetiikkaa

        Kiva kuulla että vinkki auttoi. Nyt uskaltaudun itsekkin kokeilemaan tätä seruraavaksi. Mukavaa ystävänpäivää sinnekkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe