Jos sinä mies voisit auttaa ilman mitään vaatimuksia tällaista lepakkomimmiä saamaan vielä lisää noita elätettäviä itselleni, ota yhteyttä. Sulla ei oikeuksia, ei velvollisuuksia. Kunhan tiedät, että olet onnistunut.
[email protected]
Lapsialisää kaipaa apua
4
78
Vastaukset
- Lapsialisää
Niin ja olen kunnollinen, lääkistä opiskeleva mimmi ja eläimistä myös pitävä. Oma hevonenkin kiikarissa. Kissoja on, muitakin.
- Superäly
Ja sinä olet saanut jo useamman palkinnon Albert Einstein kilpailussa. Sinut on todettu hyvin älykkääksi jolle kannatta siittää lisää suomalaisia. Sinulla on jopa oma sikala!
- MahdollinenEhdokas
Itse en kyllä ihan randomille siittäisi lasta, ja kyllä tosiaan haluaisin olla jossain tekemisissäkin lapsen kanssa vaikkei mulla mitään isyysvaatimuksia olisikaan. Ja eikös se nyt lapsellekin olisi hyvä, että tietääisi jo pienestä asti kuka isänsä on vaikkei se isä nyt normaaliarjessa mukana olisikaan.
Lepakkojen kanssa olen aina tullut hyvin toimeen, että jos vaikka ihan perhetuttuna voisi olla. Ei mitään tiiviimpää kanssakäymistä silti.
Että jos tällainen järjestely kelpaisi, niin voisin hyvinkin harkita.
(Perustietoja: ikä 40 , pitkähkö ja luonnostaan hoikka (laiha jopa), en mikään äijämäinen, vaalea, sukuni on järjestäin vittumaisen pitkäikäistä eikä niin minkäänlaisia perinnölisiä sairauksia ole suvussani ilmaantunut, äo jotain 135 muistaakseni (nuorena testattu), omaa jälkikasvua yksi tyttö.)
Jos kiinnostaa, niin ilmoita jotta voin laittaa sähköpostiosoitteeni. - fbiagent
Tästä tulee mieleen joku paritusrinki? myytkö lapsia eteenpäin? käytätkö näitä lapsia johonkin? ei kukaan tervejärkinen noin käyttäydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418