ajatuksesi

murusi1

Mitä mietit juuri nyt?

24

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piyäs leipoo.

    • nälkärunoilija

      Olisi ruoka jo valmista

    • Mietiskelen tyttärien synttäreitä ja tarjottavia synttäreille.

    • Että vituttaa tää duuni kun tässä ei saa mitään aikaan vaikka kuinka jauhaa.

      Onneks illasta pääsee parempaan duuniin.

      • widuddaaa----

        .

        "Kun pitää #yälläkin# olla duunissa"

        har!1

        .


    • määmy

      Saunan lämmityst

      • määmy

        Treenikämpält kuulunu koko viikon skitan soittoo. Kitaristimme lienee innostunu uudest lankustaan.


    • Monenmoista näköjään. Sitä, että kohta pitäis lähteä kuskaamaan lapsen kaveria toiselle puolen pitäjää ja millainen ajokeli mahtaa sitten olla.

      Huomista anoppilareissua ja aikaisin heräämistä.

      Sitä kun yks entinen työkaveri, mies, soitti ja selitti kuinka kaikki on hänellä tosi fine ja hyvin rullaa, ja esitin uskovani vaikka oikeasti tiesin totuuden. Ja sitä olisko pitänyt kertoa, että tiesin. Vai odottaa, että hän joskus itse kertoo, mahdollisesti.

      Moraalijuttuja liittyen opiskelemaani alaan.

    • Migreeni taas tulossa.
      Nukuin huonosti.

    • Ensi viikolla olisi yksi kurssi, enkä saa itseäni kiinnostumaan siitä yhtään. Yritän muutella akatauluja sen mukaan. Harmittaa, kun kaikki tuntuu kaatuvan samalle päivälle.
      Pitää saada jotain muuta ajateltavaa, muuten olen äksyllä tuulella koko illan ja osan ensi viikkoa. Musa auttaa rentoutumaan.
      .
      ~ Santana (feat. Mana)-Corazon Espinado ~
      https://www.youtube.com/watch?v=zL1nbiqtZGY

    • Vituiks menee, mutta menköön

    • Väsyttää

    • taasrunoilija

      Huomenna sataa taas

    • sohvanvaltaus
    • topi__

      Yhtä naista.

    • Mitenhän tuon pääkivun sais pois?

    • Tehtäviä, jotka jäivät tekemättä. Liian vähäisiä yöunia. Huomisia kilometrejä. Erästä tärkeää ja rakasta henkilöä, jolle soisin onnea enemmän.

    • booooom

      Mietin, ajatteleeko eräs mies minua juuri nyt.

      • arvaa_kuka

        Just joo. Ei ajattele. Tällä palstalla on nyt ja enimmäkseen aina heteronaisia.


    • Tukeudun_aforismeihin

      .

      "Life # SUCKS #"

      "Then you die"

      har!11

      .

    • eikunrunoilija

      Ristomatti Ratia sai tarpeeksi anusta... eikun Anusta.

    • ex-morkkis

      Mietin taas opiskelua ja yllätys pojan leikkaus oli tähän koulun alkuun. Ei sitten yhtään samaa rataa kierrä menneisyys ja nykyissyy, ja se leikkaus oli jotenkin turha kun ei edes korjattu virtausta terveeseen munuaiseen. poistettiin deflux kalkkeus, joka on peräisin vielä aikaisemmalta deflux ruiskutushoidostaperäisin.

      Onpa taas sanonko mistä tämän elämän vaikeudet kotoisin. Koko paranemisprosessi meni mönkään mutta selvittiin luonnon kiltteydellä ja olin paniikissa koko sen ajan ja vielä tiesin sen ongelman, joka pojalla oli. Oireet sen minulle kertoi. huoh.

      Hoitajat ei sitten ottanut minua tosissaan, kertooko se jostain hoitovirheistä vai mistä?
      nimiä kirjoittelin ylös oli sitten niin raskasta kun toinen lapsista kysyy
      -äiti miksi sinä itket.
      Kipeä lapsikin sanoo toiselle lapselle -äiti pelkää että minä kuolen.

      • ex-morkkis

        On tästä jo aikaa vko mutta itken ja prosessoin sitä tilannetta vielä kauan ja mietin ja tarkkailen jatkuvasti,onko pysyä vaurioita.


    • Mietin pitäisiköhän sitä mennä jo nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe