ajatuksesi

murusi1

Mitä mietit juuri nyt?

24

154

Äänestä

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piyäs leipoo.

• nälkärunoilija

Olisi ruoka jo valmista

• Mietiskelen tyttärien synttäreitä ja tarjottavia synttäreille.

• Että vituttaa tää duuni kun tässä ei saa mitään aikaan vaikka kuinka jauhaa.

Onneks illasta pääsee parempaan duuniin.

• widuddaaa----

.

"Kun pitää #yälläkin# olla duunissa"

har!1

.

• määmy

Saunan lämmityst

• määmy

Treenikämpält kuulunu koko viikon skitan soittoo. Kitaristimme lienee innostunu uudest lankustaan.

• Monenmoista näköjään. Sitä, että kohta pitäis lähteä kuskaamaan lapsen kaveria toiselle puolen pitäjää ja millainen ajokeli mahtaa sitten olla.

Huomista anoppilareissua ja aikaisin heräämistä.

Sitä kun yks entinen työkaveri, mies, soitti ja selitti kuinka kaikki on hänellä tosi fine ja hyvin rullaa, ja esitin uskovani vaikka oikeasti tiesin totuuden. Ja sitä olisko pitänyt kertoa, että tiesin. Vai odottaa, että hän joskus itse kertoo, mahdollisesti.

Moraalijuttuja liittyen opiskelemaani alaan.

• Migreeni taas tulossa.
      Nukuin huonosti.

• Ensi viikolla olisi yksi kurssi, enkä saa itseäni kiinnostumaan siitä yhtään. Yritän muutella akatauluja sen mukaan. Harmittaa, kun kaikki tuntuu kaatuvan samalle päivälle.
      Pitää saada jotain muuta ajateltavaa, muuten olen äksyllä tuulella koko illan ja osan ensi viikkoa. Musa auttaa rentoutumaan.
      .
      ~ Santana (feat. Mana)-Corazon Espinado ~
      https://www.youtube.com/watch?v=zL1nbiqtZGY

• Vituiks menee, mutta menköön

• Väsyttää

• taasrunoilija

Huomenna sataa taas

• sohvanvaltaus
    • topi__

Yhtä naista.

• Mitenhän tuon pääkivun sais pois?

• Tehtäviä, jotka jäivät tekemättä. Liian vähäisiä yöunia. Huomisia kilometrejä. Erästä tärkeää ja rakasta henkilöä, jolle soisin onnea enemmän.

• booooom

Mietin, ajatteleeko eräs mies minua juuri nyt.

• arvaa_kuka

Just joo. Ei ajattele. Tällä palstalla on nyt ja enimmäkseen aina heteronaisia.

• Tukeudun_aforismeihin

.

"Life # SUCKS #"

"Then you die"

har!11

.

• eikunrunoilija

Ristomatti Ratia sai tarpeeksi anusta... eikun Anusta.

• ex-morkkis

Mietin taas opiskelua ja yllätys pojan leikkaus oli tähän koulun alkuun. Ei sitten yhtään samaa rataa kierrä menneisyys ja nykyissyy, ja se leikkaus oli jotenkin turha kun ei edes korjattu virtausta terveeseen munuaiseen. poistettiin deflux kalkkeus, joka on peräisin vielä aikaisemmalta deflux ruiskutushoidostaperäisin.

Onpa taas sanonko mistä tämän elämän vaikeudet kotoisin. Koko paranemisprosessi meni mönkään mutta selvittiin luonnon kiltteydellä ja olin paniikissa koko sen ajan ja vielä tiesin sen ongelman, joka pojalla oli. Oireet sen minulle kertoi. huoh.

Hoitajat ei sitten ottanut minua tosissaan, kertooko se jostain hoitovirheistä vai mistä?
      nimiä kirjoittelin ylös oli sitten niin raskasta kun toinen lapsista kysyy
      -äiti miksi sinä itket.
      Kipeä lapsikin sanoo toiselle lapselle -äiti pelkää että minä kuolen.

• ex-morkkis

On tästä jo aikaa vko mutta itken ja prosessoin sitä tilannetta vielä kauan ja mietin ja tarkkailen jatkuvasti,onko pysyä vaurioita.

• Mietin pitäisiköhän sitä mennä jo nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1219
    2. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1038
    3. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      848
    4. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      239
      791
    5. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      41
      790
    6. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      226
      782
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      64
      739
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      107
      706
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      60
      669
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      598
    Aihe