ja oikeistodemarit, jotka lähtivät oikealta kokoomuksen ohi. Tällä hetkellä myös nämä ylisuvaitsevaiset matu-holhoojat aiheuttavat vahinkoa demarien kannatukselle.
On SDP kansanedustaja Afgaaninaista tuomassa, avittamassa hirveitä määriä Afganistanilaisia maahan. He enemmistönä reippaasti.
Kuuluisiko ylisuvaitsevaiset SDP puolueeseen
5
<50
Vastaukset
- totuuskomissio
yli suvaitsevat tunnetaan suomessa nimellä persut. Siellä suvaitaan niin rikollisjengit, murtovarkaat, raiskarit, väkivaltarikollliset, hommofoorumit, uskonrauhanrikkojat jne.
Jopa johtaja suvainnut rikollisyhteyksistä tunnetun henk koht avustajakseen. Onneksi asia tuli myös kansan tietoon. Osasi kääntää takkinsa :)
Tämä neitien ryhmä on valmis vetämään kukkahatun heti päähänsä jos tätä neitiryhmää arvostelee. Sen on saanut tuta myös jotkut persut, esim ru...tynkkynen.
Tästä syystä heidät tunnetaan myös nimellä kukkahattusuvakit. - totuuskomissio
yli suvaitsevat tunnetaan suomessa nimellä persut. Siellä suvaitaan niin rikollisjengit, murtovarkaat, raiskarit, väkivaltarikollliset, hommofoorumit, uskonrauhanrikkojat jne.
Jopa johtaja suvainnut rikollisyhteyksistä tunnetun henk koht avustajakseen. Onneksi asia tuli myös kansan tietoon. Osasi kääntää takkinsa :)
Tämä neitien ryhmä on valmis vetämään kukkahatun heti päähänsä jos tätä neitiryhmää arvostelee. Sen on saanut tuta myös jotkut persut, esim ru...tynkkynen.
Tästä syystä heidät tunnetaan myös nimellä kukkahattusuvakit. - totuuskomissio
demareissa ei ole muuta vikaa kuin ovat unohtaneet aatteensa, arvonsa, juurensa, ja äänestäjänsä. Ovat sak:n juoksupoikia. Kun vielä muistetaan kuinka paljon pahaa sailas aikanaan teki suomelle, niin ei voida kuin ihmetellä, tätä nykyrätkätystä.
Kyllä demareilla on ollut riittävästi aikaa laittaa maan asiat kuntoon. Se vaan ei ole heitä jostain syystä kiinnostanut. Nyt kovasti arvostelevat nykyhallitusta, syystäkin, mutta omat nykysaavutukset eivät ole sen paremmat. - dv8hr
Ainakin Tuomioja on demari. Tosin toinen menneisyyden horisko Väyrysen tapaan.
On syytä todellakin hiukan peruutella ja katsella mihin oikein olemme menoss, kovin vähän on nykymeiningissä poritiivista ! Tuomioja saa kylläkin mennä !
Väyrysellä voi olla vielä peli pelattavana, jos ei ala järkeä peliin löytymään muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934