Millaiselta vain seksiä?

Tyhjä.pää

Naiset usein syyllistävät miehiä väittäen, että haluavat vain seksiä. Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, millaiselta naiselta halutaan pelkkää seksiä?

12

78

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valintakysymys

      Tai pikemminkin että minkälaisia miehiä naiset valkkaamalla valitsevat jos miehet haluavat vain seksiä.
      Tuskin kiltit kunnolliset hyväsydämiset miehet olisivat vain seksin perässä mutta hehän eivät naisia kiinnosta.

    • pöperöt

      Tietyntyyppiset nulikkamiehet haluavat vain seksiä kaikentyyppisiltä naisilta. Tai jos Angelica Jolien nuorempi painos ilmaantuisi saataville niin sitten tietysti IHANAN naisen suhteen mies olisi han lääpällään ja tarjoaisi rakkautta, uskollisuutta, avioliiton ja seksiä. Ja sitä odotellessa he haluavat vain seksiä niiltä realismin nimissä itselleen saavutettavissa olevilta tavisnaisilta. Joskus keski-iässä sitten joku heistä on pahimmassa visiossa otettava avopuolisoksikin, jotta edelleen saa seksiä ja ehkä 1-2 lastakin alkaa olla OK.

    • epätoi

      Haluan koko ajan mutta ei olla näköjään yhteissopivia kun kulli löystyy heti p

    • määmy

      Mä ttiiä mätiiän. Saaks vastata jo? Tietty miehet haluu naisilt sellaisilt seksii, niilt mimmeilt, jotka antaa seksii.
      Saanks mä ny noobelin palkinnon?

    • näinse

      Koska ihminen on ääliö niin homma menee näin: Sellaiselta halutaan pelkkää seksiä joka toivoisi oikeaa suhdetta ja perheen perustamista. Kun taas sellainen, joka mielummin miettisi tarkkaan aikooko koskaan edes perinteisessä mielessä sitoutua ja perustaa perhettä, haluttaisiin raahata alttarille välittömästi. Koska kaikessa on aina aivan pakko saada just sitä mitä ei ole tarjolla ja sitten lähteä siitä itkun ja hammastenkiristelyn kera muokkaamaan jotain muuta kuin mitä se on.

      • humppakellarihumppa

        Tämäkin pitää paikkansa. Jos ja kun väkisinmuokkaus epäonnistuu, muokkauksen kohdehan oli "narsisti". Omaa tarvetta muokata ei nähdä narsistisena.


    • PetiSankari

      Helpolta ? Meillä miehillä on tapana puhua (rehvastella) petiseikkailuista keskenämme ja sana leviää yleensä todella nopeasti. Tieto siitä että nainen on antelias muitakin kohtaan ei haittaa seksin vonkaamista tippaakaan, mutta on syy siihen miksei kelpaa edes ajatustasolla mihinkään vakavampaan.
      Tällaiselle naiselle luvataan kuu ja tähdet taivaalta, mutta todellisuudessa lupaukset unohtuu kun patjat on pöllytetty. Sen jälkeen painutaan paikalliseen kuppilaan kasvattamaan naisen mainetta entisestään. Ja tietysti omaa egoa.

      • PettäjäSankari

        Käy sääliksi jo etukäteen niitä, jotka kelpaavat ajatustasolla johonkin vakavampaan teidänlaistenne kanssa.


      • PetiSankari
        PettäjäSankari kirjoitti:

        Käy sääliksi jo etukäteen niitä, jotka kelpaavat ajatustasolla johonkin vakavampaan teidänlaistenne kanssa.

        Ne on niitä ns. kilttejä tyttöjä, jotka ei paneskele ympäriinsä ja joista ei kavereille hiiskuta sanaakaan, ettei kukaan pyri apajille.


      • PettäjäSankari
        PetiSankari kirjoitti:

        Ne on niitä ns. kilttejä tyttöjä, jotka ei paneskele ympäriinsä ja joista ei kavereille hiiskuta sanaakaan, ettei kukaan pyri apajille.

        Aivan, olen toki nähnyt jo erinäisten PenisSankareiden pariutuvan. Toisilla jutut sitten kariutuvatkin ihmisten tutustuessa oikeasti toisiinsa. Onnea vaan ;-)


    • päätäynnä

      Jos nainen on hyvännäköinen, naisellinen, älyllisesti kunnianhimoton ja tykkää hoivata/ommella/leipoa, aina löytyy joku, joka sen puolisoksi haluaa ottaa. Kaikki puolisot eivät toki ole ihan ruudinkeksijöitä, kuten nämä naiset itsekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe