Ruotsia, suomea ja englantia sujuvasti puhuva 20 vuotias opiskelija etsii perhettä kesäksi 2016. Opiskelen ensimmäistä vuotta kätilöksi ja kiinnostaisi todellakin lähteä vuodeksi, mutta koska minulla on opinnot kesken se käy tällä hetkellä hankalaksi kun olin jo vuoden vaihdossa USA:ssa. Kaipaan kuitenkin todella paljon ulkomaille lähteminen ja siellä asuminen. Äidinkieleni on ruotsi ja olen lapsiystävällinen, olen vahtinut 6 ja 8 vuotiasta puolitoista vuotta ja ollut sijaisena päiväkodissa 2-4-vuotiaiden parissa. Olen reipas, ja valmis auttamaan muissa kotihommissa myös. Pääsisin tulemaan toukokuun puolessa välissä ja jäädä elokuun puoleen väliin-loppuun.
Jos kiinnostusta löytyy, lähetä viestiä sähköpostiosoitteeni:
[email protected] :)
Au pair kesäksi
Petrza
2
95
Vastaukset
- Petrza
Ainiin! Minulla on alkeet saksan ja espanjan kielissä, joten maat missä nämä kielet tulee käyttöön kiinnostaa erityisen paljon!
/Petra- KrisseKat
Hei Petra,
Laitoin sinulle sähköpostia. Etsimme AU pairia kesäksi kahdelle pojalle Itävaltaan.
Terveisin,
Krisse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2459552Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.527791Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2016505- 1733662
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2851971- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1091532
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397