Olen kohta 15vuotta vanha ja salibandy maalivahtina haluisin aloittaa harrastuksen. Asun salon alueella olisiko olemassa mitään seuraa lähistöllä jossa tarvitaan maalivahtia?
Voisiko aloittaa maalivahtina vielä 15 vuotiaana
3
221
Vastaukset
- Salibandymaalivahti
Kyllä pystyy, tosin en usko että C tai B junnuihin kannattaa lähtee. Lähe johonki vitos divariin kolmos mokeks niin saat harjotusta ja saatat päästä pelaan. Ite alotin 18 vuotiaana kutosessa Tampereella ja hyvin meni.
- VanhakinKoiraOppiiUutta
itse aloitin kolmekymppisenä, hyvin olen pärjännyt divarissa
- 15-vuotias
En usko että ainakaan missään semikovassa jengissä saisit peliaikaa. Mee johonki kerhoon tai johonki ei niin tasokkaajengiin nii saatat päästä 2 tai 3 veskaks. Mutta koko asiaa vaikeuttaa selkeästi se että jos sulla ei oo yhtään kokemusta. kai ymmärrät että ihan heti et pääse kyllä pelaamaan, ellei valmentajat säälistä anna. toiset on reenannu puolet elämästään ja sinä pari kertaa, tasoero on huimaavan suuri. Lisäksi jos pääset kokemattomana pelaamaan johonki peliin niin se on varmaa että joukkue ottaa sunt silmätikukseen, varsinkin jo häviitte sinun ollessaan maalissa jotain 14-7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741