Olen kohta 15vuotta vanha ja salibandy maalivahtina haluisin aloittaa harrastuksen. Asun salon alueella olisiko olemassa mitään seuraa lähistöllä jossa tarvitaan maalivahtia?
Voisiko aloittaa maalivahtina vielä 15 vuotiaana
3
206
Vastaukset
- Salibandymaalivahti
Kyllä pystyy, tosin en usko että C tai B junnuihin kannattaa lähtee. Lähe johonki vitos divariin kolmos mokeks niin saat harjotusta ja saatat päästä pelaan. Ite alotin 18 vuotiaana kutosessa Tampereella ja hyvin meni.
- VanhakinKoiraOppiiUutta
itse aloitin kolmekymppisenä, hyvin olen pärjännyt divarissa
- 15-vuotias
En usko että ainakaan missään semikovassa jengissä saisit peliaikaa. Mee johonki kerhoon tai johonki ei niin tasokkaajengiin nii saatat päästä 2 tai 3 veskaks. Mutta koko asiaa vaikeuttaa selkeästi se että jos sulla ei oo yhtään kokemusta. kai ymmärrät että ihan heti et pääse kyllä pelaamaan, ellei valmentajat säälistä anna. toiset on reenannu puolet elämästään ja sinä pari kertaa, tasoero on huimaavan suuri. Lisäksi jos pääset kokemattomana pelaamaan johonki peliin niin se on varmaa että joukkue ottaa sunt silmätikukseen, varsinkin jo häviitte sinun ollessaan maalissa jotain 14-7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829