Naisseuraa sodankylästä

mestari28

Moro
Löytyykö sodankylästä naisseuraa reissumiehelle? olen urheilullinen ja mukava mies:)
olen viikot sodankylässä ja meinaa pitkät illat hotellissa tuntua tylsiltä

10

245

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainasaanut

No löytyyhän sitä. Saamamiehen ei tarvitse kysellä näillä palstoilla.

• assmud-asshole

Naista ei lyöydy, mutta pierulle haisevaa miehen peräreikää, joka on kiinnitetty kieroihin sääriin... sitä kyllä löytyy ja saa. Siihen on sinunkin tyytyminen.

• mestari28

No sillä mennään sitten, reikä kuin reikä. Täytyy tänään ostaa anal-lubea.

• suklaasilmä-O-

Joko olet saanut pierupersettä? Miltä tuntui, oliko hyvät kyydit?

• palomiestietää

Se kattaa sekä tien vierellä olevat nurmikot, että myös talojen seinustat ja päädyt. Autolla saa tuoda painavaa lastia tai vaikeasti liikkuvan matkustajan oven eteen, mutta lastin purkamisen jälkeen auto on välittömästi vietävä pysäköintialueelle. Maalaisjärkeä saa tietysti tässäkin soveltaa: tavarat saa viedä suojaan sisälle, mutta tavaroiden purkaminen kaappeihin tms. voi odottaa sen aikaa, että auto on viety pois.

Samaisen maalaisjärjen mukaan ajoneuvon kuljettaja ymmärtää noudattaa äärimmäistä varovaisuutta piha-alueella ajaessaan. Piha on ennen kaikkea jalan kulkeville tarkoitettu alue.

Paloturvallisuus edellyttää, ettei palavaa polttoainetta käyttäviä ajoneuvoja ole pysäköitynä talojen päädyissä tai seinustoilla. Mikäli sattuisi niin ikävästi, että ajoneuvo syttyisi tuleen ja sytyttää samalla myös talon, vahingon korvaa ajoneuvon omistaja.

• TalomiesVaroittaa

Isännöitsijä antaa väärinpysäköivälle kirjallisen varoituksen järjestyssääntörikkomuksesta ja seuraukset ovat sen mukaiset. Ellei kovapäinen usko, loppupelissä voi tulla lähtö talosta. Tämmöinenkin asia on jo oikeudessa käyty läpi ja lähtö tuli.

• tätämietin

Joku nyt sutii anaaliin, ja se niitä harmittaa kuka ei saakkaan?

• jeesusauttaa

Saa...

• AnaalinKeskipisteTeille

Joku nyt sutii anaaliin, ja se niitä harmittaa kuka ei saakkaan?

Ja sanan eteen ei tarvita anaalista pilkkua.

• Anonyymi

Onko jo käynyt flaxi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      204
      7043
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4298
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3272
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1706
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1459
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe