Mäkelänrinteen sulkemisen todellinen syy?

Uimar1

Mäkelänrinteen uimahallin allasosasto suljetaan yleisöltä noin puoleksi vuodeksi maaliskuun lopussa. Tauon aikana halli pysyy seurojen käytössä. Hallia pyörittävän Urheiluhallien mukaan sulkeminen johtuu pukkaritilojen laajentamisesta. Rempan aikana seurat käyttävät ryhmäpukuhuoneita. Hallin muu toiminta säilyy rempan ajan entisellään.

Kuusi kuukautta pukkarien laajentamiseksi? Tuntemieni rakennusalan ammattilaisten mukaan sulkemiselle on oltava jokin muu syy, kuten massiivinen vesivuoto, joka edellyttää betonirakenteiden pitkää kuivattamista. Mahdollista on myös, että halli olisi säästökohde: verovaroin pyöritetyn hallin auki pitäminen on kalliimpaa, kuin sen sulkeminen. Tämä pitänee paikkansakin. Taloussuhdanteiden kannalta nyt on oiva hetki pitää hallia kiinni.

Tietäisikö joku remontin oikean syyn, koska virallinen väite sulkemisen syystä ei vaikuta perustellulta.

4

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uintia

Naisten pukkarissa ainakin haisee homeelle ja viemärille.
      Taloudelliseen syyhyn en oikein jaksa uskoa ja rakennetaanhan sinne yksi uusikin allas. Olisko se nyt kylmävesiallas eli seinätkin laajenee johonkin suuntaan.

• Nimimerkkiii

Jep, naisten tai miesten pukkari rakennetaan nykyisen parkkipaikan kohdalle ja toisen puolen pukkari laajenee osin sen paikalle, joka siirtyy. Miesten pukkarissakin lattia oli paikotellen jo aika haisevassa kunnossa

• Tietoo_ON

Aivan täysin on Märsky tällä hetkellä auki pukuhuoneiden osalta. Salaliitot voi unohtaa.

• haistavittuu

Selvästi on joo tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe