Mäkelänrinteen uimahallin allasosasto suljetaan yleisöltä noin puoleksi vuodeksi maaliskuun lopussa. Tauon aikana halli pysyy seurojen käytössä. Hallia pyörittävän Urheiluhallien mukaan sulkeminen johtuu pukkaritilojen laajentamisesta. Rempan aikana seurat käyttävät ryhmäpukuhuoneita. Hallin muu toiminta säilyy rempan ajan entisellään.
Kuusi kuukautta pukkarien laajentamiseksi? Tuntemieni rakennusalan ammattilaisten mukaan sulkemiselle on oltava jokin muu syy, kuten massiivinen vesivuoto, joka edellyttää betonirakenteiden pitkää kuivattamista. Mahdollista on myös, että halli olisi säästökohde: verovaroin pyöritetyn hallin auki pitäminen on kalliimpaa, kuin sen sulkeminen. Tämä pitänee paikkansakin. Taloussuhdanteiden kannalta nyt on oiva hetki pitää hallia kiinni.
Tietäisikö joku remontin oikean syyn, koska virallinen väite sulkemisen syystä ei vaikuta perustellulta.
Mäkelänrinteen sulkemisen todellinen syy?
Uimar1
4
181
Vastaukset
- Uintia
Naisten pukkarissa ainakin haisee homeelle ja viemärille.
Taloudelliseen syyhyn en oikein jaksa uskoa ja rakennetaanhan sinne yksi uusikin allas. Olisko se nyt kylmävesiallas eli seinätkin laajenee johonkin suuntaan.- Nimimerkkiii
Jep, naisten tai miesten pukkari rakennetaan nykyisen parkkipaikan kohdalle ja toisen puolen pukkari laajenee osin sen paikalle, joka siirtyy. Miesten pukkarissakin lattia oli paikotellen jo aika haisevassa kunnossa
- Tietoo_ON
Aivan täysin on Märsky tällä hetkellä auki pukuhuoneiden osalta. Salaliitot voi unohtaa.
- haistavittuu
Selvästi on joo tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418