Tallipaikan etäisyys

tinker565656

Kuinka kauas olisit valmis matkustamaan täysihoitotallille, jos tallin puitteet olisivat toivotunlaiset? Muuttaisiko tallivuokraan sisältyvä kuljetus mitään?

Esimerkkinä 30 km edestakainen matka kotoa tallille maksaisi autolla kuljettuna n. 9 euroa/pv eli yhteensä 270 euroa kuussa. Vaihtoehtona olisi bussikuljetus, jonka hinta tallivuokrassa olisi 1 e/pv eli 30 pv maksaisi 30 euroa. Lähtöjä tallille ja tallilta olisi kaksi per päivä.

Tallivuokran kokonaishinta rehuineen, kuivikkeineen, kentän ja maneesin käyttöineen sekä sosiaalitiloineen esim. 350 e sis. myös kyyditykset.

5

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppaheppaheppa

Julkisilla enintään n. 1h 30min, jos matkakulut pysyvät järkevinä. Autolla pidän ylärajana n. puolen tunnin matkaa. Hyvän tallipaikan takia voi tietenkin yrittää joustaa. :)

• Heppaheppaheppa

Ja kyyti olisi kyllä hieno juttu.

• hevoshullutytto

Tällä hetkellä kuljen kolme kertaa viikossa välillä neljäkin tallille jonne on 45km matkaa ja matka autolla kestää 47minuuttia. Saman matkan voi mennä nopeammin mutta aijassa on otettu huomioon teiden kunnot ja se että puolet matkasta on kylätietä millä ajetaan pahimmillaan 40km/h. Onneksi pääsen tallille useasti ilmaiseksi vuokrahevosteni omistajan kyydillä;) Omistaja hakee minut kaupalta joka on 4 minuutin kävelymatkan päässä kotoa.

• hevoshullutytto

oma hevonen ei siis ole... mutta mitäs siitä vastasin vaan XD oma hevoseni on kyllä tulossa samalle tallille kunhan täytän 18 mikä tapahtuu 2kk päästä:))))

• Heppailija1

Olet siis saamassa oman hevosen? Onnea! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe