Kuvat sukuelimistä...

kylpää

Tutustuin yhteen kivaan mieheen. Pari kertaa olemme nähneet ja olemme lähetelleet viestejä päivittäin. Tänään kuitenkin sain epämiellyttävän yllätyksen kesken asiallisen keskustelun: Peniskuva! Kappas, kuva kaverin kyrvästä ihan pyytämättä.
Voin kertoa, että kiinnostus laski heti. En ole kiinnostunut sellaisista ihmisistä, jotka lähettävät kuvia elimistään. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu, tosin aikaisemmissa tapauksissa mies ei ole ollut yhtä kiinnostava. Miksi niitä pitää lähettää? Tuskin yksikään nainen kiihottuu tällaisen yllätyksen saadessaan, minä ainakaan en. Sukuelimet eivät ole erityisen kaunista katsottavaa ja huonot kuvat, joiden värisävy saa kohteen näyttämään ihosairauden väriseltä ja vääristyneeltä.
Tilanne on aivan eri siinä vaiheessa kun sitä seksiä aiotaan harrastaa, eikä penis fyysisenä objektina aiheuta samaa reaktiota kuin ne hlvetin kuvat niistä.
Miksi?

37

3978

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Olet tutustunut jännämieheen. Kunnolliset miehet ei kullin kuvia lähettele.
      Ehdota sille miehelle tapaamista ja pyydä näyttämään se kulli niin varmaan kiihotut heti.

• sruklöxg

Kyse nimenomaan on aika tavallisesta, fiksusta ja tahdikkaasta miehestä. Tai siltä vaikutti, nyt meni kiinnostus täysin. Kyllä minä jännämiehen uskon tunnistavani, en itsekään mikään kiltti tyttö ole aina ollut..

• kylläsätajuat
        sruklöxg kirjoitti:

Kyse nimenomaan on aika tavallisesta, fiksusta ja tahdikkaasta miehestä. Tai siltä vaikutti, nyt meni kiinnostus täysin. Kyllä minä jännämiehen uskon tunnistavani, en itsekään mikään kiltti tyttö ole aina ollut..

Olet tehnyt virhearvion, kuten itsekin tajuat vaikka kirjoitat fiksusta. tavallisesta ja tahdikkaasta.
        Onko tuo sitä?
        Ei ole ja sinua on kustu painella silmiisi olettamuksiisi.
        Tuostahan se vasta alkaa. Seuraavaksi juodaan kustaa varmaankin.
        Ei tuo ole kun alun lähtöä vasta.
        Ole vähän varovainen.

• Näin.luulen
        kylläsätajuat kirjoitti:

Olet tehnyt virhearvion, kuten itsekin tajuat vaikka kirjoitat fiksusta. tavallisesta ja tahdikkaasta.
        Onko tuo sitä?
        Ei ole ja sinua on kustu painella silmiisi olettamuksiisi.
        Tuostahan se vasta alkaa. Seuraavaksi juodaan kustaa varmaankin.
        Ei tuo ole kun alun lähtöä vasta.
        Ole vähän varovainen.

Taisi olla pieni kulli kun tuollaisen reaktion sai :D
        Jos olisi ollut kunnon patukka niin vastaanotto olisi ollut eri suopea. Ehkä olisi jopa vähän vatsan pohjasta kutkutellut.

• fsdfsfsd

Mies ehkä ajattelee niin että mistä itse tykkäisi, miehet tykkäisi saada kuvan naisen sukupuolielimistä joten ajattelee että ehkä nainenkin haluaisi kuvan miehen elimestä :D

• IsoJaakko

Ei ole kyllä naisten kanssa ollut ongelmia että olisivat ainakaan pelästyneet kun olen heille lähettänyt peniksen kuvani.

Kysynpä syvällisesti: oliko kyse siitä että hän yleensä lähetti peniksen kuvansa vai ettei se sytyttänyt sinua?

• wryibbbl

Siitä, että hän lähetti kuvan. Ihan normaalin näköinen penis, melko isokin, mutta en olisi kaivannut kuvaa siitä. Jotenkin tulee sellainen olo, että minun arvoani on loukattu. Olen melko konservatiivinen seksin ja seksuaalisuuden suhteen ja koen kuvan elimestä tökerönä.
        Alastonkuva koko ihmisestä hyvällä maulla otettuna voi olla seksikäs ja kiinnostava, mutta neliön muotoon rajattu kuva pelkistä yksityiskohdista on vastenmielistä.

• Nnnaaiinenn
        wryibbbl kirjoitti:

Siitä, että hän lähetti kuvan. Ihan normaalin näköinen penis, melko isokin, mutta en olisi kaivannut kuvaa siitä. Jotenkin tulee sellainen olo, että minun arvoani on loukattu. Olen melko konservatiivinen seksin ja seksuaalisuuden suhteen ja koen kuvan elimestä tökerönä.
        Alastonkuva koko ihmisestä hyvällä maulla otettuna voi olla seksikäs ja kiinnostava, mutta neliön muotoon rajattu kuva pelkistä yksityiskohdista on vastenmielistä.

Ymmärrän sinua oikein hyvin. Olen jättänyt tapaamatta kymmeniä miehiä joilta olen saanut peniskuvan. Ihan vain siksi.

• m-i-e-s

Ehkä he on tavanneet samat naiset mitkä minäkin. =)

Itse tai laitetaanko vehkeeni ei halua olla sähköisessä muodossa, silti aika moni nainen kinuamalla kinuaa siitä kuvaa. Hulluimmat ilmeisesti päätyy lopulta mielenterveysklinikalle, viimeistään silloin kun he ottavat yhteyttä vehkeeseeni eikä minuun.

Kai se värkin laitto on jollekin miehisyyden tai naiseuden testaus. Ehkä hän itse ihastelee sitä niin usein vessassa, että ajatteli sinunkin tykkäävän. =P

• peenistappi

No kyllä jos nainen pillun lähettää mulle niin innostun ja samaa odotan naiselta.

Mites IsoJaakko ovatko naiset pitäneet isosta elimestäsi kunnolla kuvassa?

• Ikis__M

Miksi?

Siksi että se ilmeisesti toimii. Sinä et ole kaikki naiset vaan vain yksi, suurin osa on lutkia jotka varmaan innostuu munaa heiluttelevasta jännämiehestä. Näin luulisin koska kyllähän se on mahdollisuuksiaan yrittänyt parantaa tuolla eikä voinut tietää että siellä onkin nyt harvinainen yksittäistapaus toisessa päässä.

• Rose_91

En ole kyllä koskaan kuullut naisista, jotka erityisesti peniskuvien lähettelystä pitäisivät. Ennemminkin saa kuulla kuinka ällöttävää on kun netissä yrittää tutustua ja sitten saa tuon "yllärin".

• Ikis__M
        Rose_91 kirjoitti:

En ole kyllä koskaan kuullut naisista, jotka erityisesti peniskuvien lähettelystä pitäisivät. Ennemminkin saa kuulla kuinka ällöttävää on kun netissä yrittää tutustua ja sitten saa tuon "yllärin".

Ne sanoo että ällöttävää mutta silti innostuvat tuollaisista miehistä, kai ihan sama ilmiö kuin siinä miksi ne tykkää jännämiehistä.

• tarralenkkari666

Paska puhetta. Suurin osa ihmisistä ei kiinnostu peniskuvista. Peniskuvia lähettelevätkin myöntävät, ettei se toimi :D
        Eri asia ehkä jossain vitun iskurissa.

• Ikis__M
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Paska puhetta. Suurin osa ihmisistä ei kiinnostu peniskuvista. Peniskuvia lähettelevätkin myöntävät, ettei se toimi :D
        Eri asia ehkä jossain vitun iskurissa.

Tunnet siis paljon peniskuvia lähetteleviä koska puhuit monikossa? Tuntuuhan se sitten toimivan :D

• tarralenkkari666
        Ikis__M kirjoitti:

Tunnet siis paljon peniskuvia lähetteleviä koska puhuit monikossa? Tuntuuhan se sitten toimivan :D

Pönttö. Ei tarvitse henkilökohtaisesti tuntea vaan pitää pitää silmät auki.

Ps. Älä lähetä peniskuvia. Pliis.

• Nnnaaiinenn

Meitsi on lutka mutten todellakaan siedä jos kukaan lähettää peniskuvia.
        Siis vieraat. Poikaystävältäni sain kuvan hänen tulppaanistaan noin 10kk nussimisen jälkeen.

On ihan eri asia lähetellä peniskuvia kuin naida =tuntea toinen lähellään.

• Hmm.. ehkä olen vanhanaikainen, mutta minusta hieman erikoinen tapa lähestyä, jos olette vasta tutustumassa ja varsinkin jos kuva tuli täysin puskista ja vailla esilämmittelyä keskustelun tasolla. En rehellisesti sanottuna tiedä mitä tuollaisesta ajattelisin, riippuu kenestä se riippuu.. Kuva voisi olla kiva päivän piristäjä ja muistutus siinä tapauksessa, että kyseessä olisi hyväksi havaittu elin johon on jo tehty tuttavuutta.

• Ikis__M

Eh, et hyväksynyt sitä että jos nainen esiintyy bikinikuvissa mutta piristyt meisten lähettämistä kikkelikuvista, nyt kyllä vähän logiikka heittää.

• Ikis__M kirjoitti:

Eh, et hyväksynyt sitä että jos nainen esiintyy bikinikuvissa mutta piristyt meisten lähettämistä kikkelikuvista, nyt kyllä vähän logiikka heittää.

Ei heitä, se mitä ihmisten välillä tapahtuu yksityisesti ja kahden kesken on eri asia kuin se mikä tapahtuu julkisesti. En näe siinä mitään outoa jos tapaileva/seurusteleva/seksisuhteileva pari lähettelee toisilleen kuvia.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Ei heitä, se mitä ihmisten välillä tapahtuu yksityisesti ja kahden kesken on eri asia kuin se mikä tapahtuu julkisesti. En näe siinä mitään outoa jos tapaileva/seurusteleva/seksisuhteileva pari lähettelee toisilleen kuvia.

Mikään ei tapahdu nykyään yksityisesti ainakaan jos siihen liittyy sähköistä viestintää, kyllä NSA ja kumppanit siitä huolen pitää. Minusta olisi kyllä outoa lähetellä kuvia, jos ei ihmisestä kicksejä muuten saa niin koko suhde olisi kai aika turha.

• Ikis__M kirjoitti:

Mikään ei tapahdu nykyään yksityisesti ainakaan jos siihen liittyy sähköistä viestintää, kyllä NSA ja kumppanit siitä huolen pitää. Minusta olisi kyllä outoa lähetellä kuvia, jos ei ihmisestä kicksejä muuten saa niin koko suhde olisi kai aika turha.

Tuo on kyllä totta, isoveli valvoo kaikkea, mutta tuskinpa isoveljeä kenenkään kikkelikuvat kiinnostaa.

Äläs nyt, kyllä sitä toisinaan joutuu olemaan erossa, ja on kiva saada joku muistutus toisesta ja helpotusta ikävään.. joku kukkalähetys ja suklaakin on kivoja, mutta joskus tuommoinenkin ylläri voi tulla tarpeeseen. :)

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, isoveli valvoo kaikkea, mutta tuskinpa isoveljeä kenenkään kikkelikuvat kiinnostaa.

Äläs nyt, kyllä sitä toisinaan joutuu olemaan erossa, ja on kiva saada joku muistutus toisesta ja helpotusta ikävään.. joku kukkalähetys ja suklaakin on kivoja, mutta joskus tuommoinenkin ylläri voi tulla tarpeeseen. :)

Korkeintaan smokkikuvan voisi lähettää ja senkin vasta pitkän harkinnan jälkeen:

http://www.voice.fi/pop/hullu-maailma/penikselle-voi-nykyaan-pukea-smokin-88944

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Tuommisen tervehdyksen kun rouva Ikis saisi, niin kyllähän siitä mieli piristyisi, eikä tarvitsisi itkeä martini-kännissä ikäväänsä. :D

Arveletko :D By the way, itsehän en tuollaisia ja/tai deittisaitteja harrasta mutta tuollainen varmaan voisi toimia niissä, ainakin erottaisi tylsästä massasta ja saattaisi luoda mielikuvaa joka toimisi hypergamiseen naiseen.

• Ikis__M kirjoitti:

Arveletko :D By the way, itsehän en tuollaisia ja/tai deittisaitteja harrasta mutta tuollainen varmaan voisi toimia niissä, ainakin erottaisi tylsästä massasta ja saattaisi luoda mielikuvaa joka toimisi hypergamiseen naiseen.

Joo, ehdottomasti! Päällisin puolin osoitus huumorintajusta, mutta myös osoitus seksuaalisaalistavasta jännämiehyydestä ja heittää samalla ilmoille epäilyksen, että smokkimiehellä saattaa olla rasaa. :D

• 23plus3

Miehet kiihottuvat vastakkaisen sukupuolen elimistä ja kuvittelevat että naiset ovat tässä samanlaisia.

• mukkelimies

Kyllä minä pitäisin jos joku lähettäisi minulle peniksen kuvansa! T:Make

• Mies lähetti kuvan sukuelimestään luullen sinua heteronaiseksi. Osoittauduit lesboksi, koska et tykännyt kuvasta.

• Ihan kiinni siitä pidänkö miehestä. Jos pidän niin siitä vaan kuva tulemaan, jopa kiihotun. Tietysti näitä yllätyksiä tullut joskus itsellekin odottamatta. Joskus joutunut sanomaan suoraan, että sori, en nyt vaan ajattele sinusta sillä tavalla.

• Aika.selkeesti

Mies lähetti kuvan aivoistaan.

• mies-mies-

Nuorempana nainen lähetti minulla alastonkuviaan. Olin silloin armeijaa suorittamassa. Nainen oli 19 vuotias ja menin sitten sitä tapaamaan Loimaalle ja tuli nussittua sitä naista usein viikonloppuisin ja armeijan jälkeen seurusteltiin pari vuotta.

• sillä.tavalla

Tutustuit idioottiin joka on lähettänyt kyrpänsä kuvaa aiemminkin, ja ilmeisesti on toiminut. Olet löytänyt tasosi. Kunhan aikaa kuluu, hänellä on varmasti humoristinen tapa pieraista käteensä, ja laittaa se nenällesi.

• Mulle on tullut kuvaa pyytämättä, Joensuulainen kaveri, soittaa rumpuja Dynamossa. Tämä tietää että tapailen toista, aivan ihanaa miestä. Silti "ulkoiluttaa kaluaan" ja ping, puhelimessa taas uusi kuva hänen kalustaan. Yäk

• etteitarttissuurennella

Sua voidaan nyt ap huijata. Todennäkösesti tommosella kundilla on älyttömän pieni penis ja lähetti kuvan kaverinsa peniksestä. Ota mielummin yhteyttä sen kamuun.

• Anonyymi

Vain miehet innostuu peniskuvista.

• Anonyymi

Voi ei :/ Mulla tulis heti mieleen et kuinkahan monelle noin yleensä ko. kuvia lähettelee ja itse olisi vain yksi niiden joukossa 😕 Liika on musta liikaa ja varsinkin noin alkuvaiheessa toi kuulostaa tosi juntilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      234
      6162
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2735
    3. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      52
      2440
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2262
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1424
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      164
      1420
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1321
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1301
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1007
    Aihe