Pidin taukoa pyöräilystä tammikuulla. Nyt haluaisin ruveta taas ajelemaan. Haluaisin niin. Ja sitten on motivaatio lähteä liikkeelle aivan hukassa. Olin hyvässä rytmissä jouluun saakka. Miten saisin itseni taas vireeseen? Kunto sen kuin rapistuu.
Motivaatio
11
60
Vastaukset
- Alkup.hiihtelijä
Ei nyt kannata hättäillä kun on ihan p-kelit.
- sandierro77
Kannattaa ajella ympäri vuoden niin pysyy tikissä..niin minä teen
- Liiikkeellenyt
Samaa mieltä. Olen tehnyt samoin yli 20v. Nyt sitten jätin tammikuun väliin erinäisistä syistä, ja kyllä on vaikea päästä normi rutiiniin kiinni. Viime viikolla kuitenkin aloitin. Motivaatio ei tosin ole vieläkään hyvä. Mutta ajoin silti. Vinkkejä ja neuvoja motivaation takaisin saamiseen otan vastaan.
- josjosmutku14323456
Jos nyt tekisit kuitenkin sitä mitä tykkäät.Mee vaikka kavereiden kanssa ulos ja unohda pakkokilometrit.Kesällä ehdit ajaa ja nauttia.Riittää kun käyt salilla ajamassa 30min. ja kuntopiiriä vartalo-ja jalka painotteisisti.
Ei tule sinusta kuitenkaan ammattilaista ,joten rennosti ja muita kuuntelematta .
Viime kesänä Helsingissä ajetussa kuntoajossa nuori naisajaja kaatui ja sai vakavan aivovamman.
Jos haluat pysyä terveenä kuntoile monipuolisesti äläkä hengitä kylmää talvi-ilmaa keuhkoputkiin.
Hikisenä pelkän renkaan vaihto keskellä ei mitään saa tuntumaan kys. talviulkoharjoittelun hölmöläisten hommalta.- liikkeellenyt
Hyvä neuvo. Pyöräily on ollut pitkään elämäntapa. En todellakaan ole mikään pro. Mietin vain minne minussa asunut palo pyöräilyyn katosi reilun kuukauden aikana ja tuleeko se itsestään takaisin?
- kyllä-lähtee
Huomenna paistaa aurinko, luvassa täydelliset talviajokelit, odotan jo innolla.
- OUGhi
Mä olen vedelly koko talven pyörälenkkejä keli ku keli, toissakerta mukavassa sohjossa niin sai vähän vastusta, ja siihen vielä bodytreenit 4xvko joten ihan pullapoikiahan te nyt olette ;)
Ei se kunto kuukaudessa kerkiä paljon pudota don't worry. - jokainentavallaan
Motivaatio säilyy parhaiten pitäen taukoa talven ajan. Sitten keväällä taas linnulaulun aikaan alkaa jaksaa taas. Ydintalvi hiihdetään molemmilla tekniikoilla.
Älä ota asiasta liikaa painetta. Ei se kunto muutamassa viikossa katoa. Kohta alkaa asfaltit paljastumaan niin on taas hieno ajella. Moni kertoo saaneensa motivaatiota katsoessaan pyöräilyaiheisia videoita: https://www.youtube.com/channel/UCKmHOEIHQyakrhBQrf6z9Yg
- www1
Onko fillariasiat kunnossa? Kamppeet jos mitkä vaikuttaa ainakin meikäläisellä motivaatioon.
- markettipyöräilijä
Syödäkin kun välillä tarvii ja ostokset kulkee tarakalla kotiin, niin siinä sitä on motivaatiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944