tuntuu et teen mitä vaan niin aina tulee valitusta tai muuta. haluaisin muuttua täydellisesti ja kadota.. en kestä enää tai aina omia vanhempiani... en jaksa tätä kaikkea enää
en jaksa enää
5
93
Vastaukset
- yksinkaikkiavastaan
antaakaa oikeesti neuvoja mitä teen ja eilinen oli jotenki niin pohjanoteeraus
- eimitääntolkkua
mikä eilinen?
- Äläjääyksin
Yleensä puhuminen auttaa. Ei tosta sun kirjoituksesta saa oikein selvää, mutta jospa olis joku, jonka kanssa voisit puhua asiasta?
Kriisipuhelin: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-elämän-kriiseihin
Jos tuntuu oikein sekavalta, niin mene päivystykseen, sieltäkin saa apua. - Kuntomies
Kuulostat lähinnä säälittävältä. Ala vaikka kuntoilemaan tai jotakin?
- Olettärkeä
Auttava puhelin, mielenterveysseura. Hae apua, olet arvokas ihminen ja meillä kaikilla on joskus todella vaikeaa. ET ole säälittävä! :/. Inhoan tuollaisia Kuntomies-kommentteja. Viittaa siihen, että on itse säälittävä. Tsemppiä, kaikkea hyvää ja pyydä apua ensin vaikka päivystävä puhelin, kirkko. Harmi on se, että täällä on niin hankalaa saada apua jos on todella väsynyt ja pulassa. Terveyskeskukseenkin voi soittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818