Onko ketään tärpännyt tuolla koskaan?
Suomi24ssa naiset ei vastaa, ei käy profiilissa,ei mitään mahdollisuuksia siis.
Iskuri.net saako seuraa naisista?
15
5842
Vastaukset
- MenemälläUlos
Iskuri toimi joskus. Nykyään se on täynnä pelkkiä maksullisia huoria valitettavasti. Kerran onnistuin löytää sieltä vuonna 2011 ihan tavallisen kauniin ja saman ikäisen (30v) naisen. Asuttiin treen seudulla aika lähekkäin joten pienimuotoinen suhdekin siitä kehittyi. Nykyään en enään edes käy koko palvelussa. En halua huoraa vaan tavallisen naisen. Joo ei suomi24.lla kuten muuallakaan naiset vastaile saati käy edes profiilissa joten en osaa neuvoa mistä netin välityksellä enään naisia kohtaisi. Itse olen löytänyt viime vuosina ihan ulkomaailmasta naisia suhteeseen. Yö elämä, kaverien kaverit jopa kauppareissulta joten kyllä tuo nettimaailma taitaa enään olla niille kaikista komeampien ja kauniimpien temmellyskenttä. Jos olet ulkoisesti keskinkertainen tai alempaa tasoa on mahdollisuutesi enään hurmata elävässä elämässä koska kuvalla et onnistu sitä netissä tekemään. Sama mullakin.
- joskuslöytyyjoskusei
En ole kokeillut. Itselläni on tällä hetkellä käytössä http://www.seksikaveri.com joka toimii kohtuullisesti.
- ujsi2
Mitä tarkoitat tärppäämisellä? Seurustelua vai treffejä vai seksiseuraa?
Iskurin asiakaskunta ei oikein kohtaa toisiaan. Miehet haluavat naisista ilmaista seksiseuraa ja fwb tyyppistä pannaan pari kertaa kuussa toimintaa, palstan naiset taas myyvät ammattimaisesti seksiä. Ns. tavallisia ja ilmaisia naisia ei palstailmoituksissa valitettavasti näy. Ilmeisesti naiset ei halua seksiä vaan parisuhteen. Tai sitten seksiä vain niiden komeimpien kanssa, tällöinkin kuitenkin parisuhde ko miehen kanssa olisi toiveissa ja mielessä. - ihanilmasex
"Ns. tavallisia ja ilmaisia naisia ei palstailmoituksissa valitettavasti näy"
Ei pidä paikkaansa. Varsinkin kun luokitus on "tositarkoituksella" (näitäkin on), aika harvoin varmaan näiden ilmottajat mitään maksullisia on. Miehet vaan haluaa kuoria kermat kakun päältä, eli (ilmainen) seksi kelpais ja mieluusti vielä heti samantien mutta parisuhde ei kiinnosta. Harvempi nainen kai kiinnostuu seksistä täysin tuntemattoman kanssa, ilman alkeellisintakaan tutustumista. - 40v-sinkkumies
Siellä on pelkkiä horoja iskurissa. eipä kannata vaivautua ellet maksa
- isotonpuheet
Olen nainen ja kerron kokemuksia iskurista. Paljon miehiä mistä valita JOS pelkkää seksiä haluaa. Käytännössä pitäisi tavata heti ja siis...niin, panna. Eli miehet haluaa ilmaisen huoran. Varmaan maksullisillekin riittää ottajia, mutta tavallinen nainenkin on parin tunnin reikä ja vieläpä ilmainen.
En tehnyt panotreffejä koska aivan kuten tuossa edellä jo sanottiin, naisena haluaisin vähän tutustua mieheen ennen sitä seksiä, ja vaikken pakonomaisen parisuhteen perässä olekaan, olisi jotenkin rauhoittavampaa itselle että tuntisi toista edes muutaman tapaamisen verran.
En tiedä löytyykö sellaisia naisia, jotka lähtevät parin viestin jälkeen parkkipaikkatreffeille harrastamaan autoseksiä, ilmaiseksi, ja saavat siitä vielä tyydytyksen itsekin. Ehkä tämmöisiä on, mutta siitä ei vain puhuta. Kovasti on ainakin miehiä jotka tämän tyyppistä kohtaamista nimenomaan haluaisivat.
Iskurin miehet on lähes aina varattuja. Pari-kolme johon otin yhteyttä kertoi ilmoituksessa olevansa sinkkuja, mutta näiden kanssa tapaamiset ei onnistuneet, viestittely loppui ja epäilen että olivatkin varattuja ja harrastivat kutkuttavaa pettäjäleikkiä sokkosilla. Näiden miesten viestien sisältö oli pelkkää seksipainotteista törkyilyä, fantasiointia tai mieskunnon- ja tyydyttämistakuun todistelua. Ei siinä paljoa minun persoonallisuus kiinnostanut..
Ei enää iskuri.nettiin. - ikuinen-sinkku
Missään ei ole sellaisia naisia jotka haluis oikeesti tutustua. Kaikki jotain maksullisia joille kelpaa vain komea rikas mies.
- Kyllä_Iskuri_toimii
Olen yli 60-vuotias mies ja voin vakuuttaa, että Iskurista löytyy kunnon naisia seksiseuraksi.
Mutta.
Älä tuhlaa aikaasi naisten ilmoitusten lueskeluun.
Tee itse kunnon ilmoitus sinne. Siis kunnon ilmoitus. Mieti tarkkaan, mitä kirjoitat. Mieti ja selvitä, miten naisen psykologia toimii.
Laskeskelin sattumoisin muutama päivä sitten, kuinka monta olen sieltä löytänyt omilla ilmoituksilla ja vuodesta 2000 tähän päivään hyviä seksikumppaneita olen sieltä saanut n. 30. Muutamien kanssa vierähti useampi vuosi, joten en ole mikään vakioilmoittelija, vaan pistän onget veteen, kun taas tarvetta.
Jos pitää kolmen kimpasta, niin myös pareja löytyy ihan kivasti.- uula56
Voisitko sinä vähän selittää miten se naisen psykologia toimii? Eli kuinka paljon vaivaa ja viekoittelua tarvitaan siihen että kunnon nainen ns. retkahtaa seksiin, netti-iskupaikan kautta?
- m36v
Itse olen tehnyt useammankin ihan huolella laaditun ilmoituksen, enkä ole liittänyt siihen mitään mulkkukuvia tai muutenkaan pervoja juttuja. Lisäksi en ole hakenut pelkästään seksiseuraa. Silti en ole saanut Iskurista yhtään vastausta naiselta. Ja omienkin kokemusten mukaan siellä on paljon maksullisia ja huijareita. Tositarkoituksella hakevat taasen ovat usein vanhempia 50 naisia. Joten kysyntä ja tarjonta ei oikein kohtaa tuollakaan.
- Kyllä_Iskuri_toimii
uula56 kirjoitti:
Voisitko sinä vähän selittää miten se naisen psykologia toimii? Eli kuinka paljon vaivaa ja viekoittelua tarvitaan siihen että kunnon nainen ns. retkahtaa seksiin, netti-iskupaikan kautta?
Naisen psykologia toimii niin, että olet oma itsesi ja lähestyt naista suoraviivaisesti ja luontevasti. Kaikki mitä olet erilaisista julkaisúista netissä ja muualla lukenut naisista on pelkkää roskaa. Muista että naiset haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet ja usein enemmänkin.
Kun tarjoat itsesi oikealla tavalla, niin se on siinä.
Luontevasti ja suoraan ja rehellisesti. Ja jos osaat osoittaa myös kirjoittamalla sanavalmis ja luontevaan ja humoristiseen tyyliin kirjoittava tyyppi, niin homma toimii. Mitä enemmän osaat iskurissa käyttää sanavalintoja, jotka viittaavat älykkyyteen ja huumoriin, sitä parempi. Kullinkuvat eivät vähennä mahdollisuuksia mitenkään, mutta sen kuvan pitää olla aistikas ja oikeasta kuvakulmasta otettu. Ketä kiinnostaa suttuinen vessanpöntön päällä otettu kuva? Naisille tulee moisesta ääretön inhon tunne. Jos sinulla suuri kulli, kuten minulla,
kuvaa se huolella ja oikeassa paikassa ja rajaa kuvasta pois kaikki, mitä voit kuvitella naisen inhoavan. Ja sitten kuvan värisävyjen säätö pitää olla kohdallaan.
Minä lopetin nettideittailun kun se alkoi ahdistamaan.
Poistin käyttäjätunnukseni kokonaan ja hävitin kaikki yhteystiedot.
Minusta oli ahdistavaa, että miehet halusivat tavata heti. Erään kanssa vaihdoimme ehkä jopa viitisen viestiä (pituudeltaan: "Moi, miten menee? Oliko töissä kivaa? Mulla menee hyvin, ajattelin sua (;") kun hän vaati jo tapaamista. Minä en halunnut tavata ja hän suuttui, haukkui minut lutkaksi ja käytetyksi huoraksi... ja hän ei ollut ainut.
Jos etsit oikeasti seurustelukumppania, tutustu häneen ensin. Moni nainen varmasti pelästyy, että joutuu vain yhden yön jutuksi jos heti halutaan tavata.- ei.jaarittelijoille
Itse taas kyllästyn hyvinkin pian turhiin diipadaapa kirjottelijoihin joiden kanssa homma ei tunnu etenevän mihinkään.. usein nämä huvikseen kirjottelijat lopulta katoaa vastaamatta enää mitään eikä siis koskaan edes nähdäkään.
Nähdä voi ja haluan jo ihan perustietojen ja mielellään kuvien vaihdon jälkeen, jotka selviää ihan muutamalla viestillä. Kun olen tosiaan hakemassa ihan liveseuraa, enkä kirjekaveria. Niin säästytään puolin ja toisin enemmältä ajan haaskaukselta ja pahemmilta pettymyksiltä.
"Moni nainen varmasti pelästyy, että joutuu vain yhden yön jutuksi jos heti halutaan tavata."
No ei kai se nyt tarkota että vaikka nopeesti nähdään jossain että siitä heti suoraa pitäs sänkyyn lähtee? Tutustuminen voi jatkua senkin jälkeen, ja ihan näkemällä. Ja toisaalta onko yhtään parempi jos sinne sänkyyn menee heti pidemmän kirjottelututustumisen jälkeen.. ihan yhtä hyvin sillonkin voi jäädä vaan kertapanoksi.
- jokumies83
Viestitellyt olen päässyt muutamien kanssa, siis silloin harvoin kun näkee ylipäänsä jonkun ns. oikean nais profiilin joka herättää mielenkiinnon. Mutta siis ketään en ole tavannut sitä kautta, juttelu on aina katkennut ennen tapaamiseen pääsyä.
Ja ompa tuota joskus ollut ilmokin sitä kautta, kerran vain tuli vastaus ilmoon mut yhteen viestiin jäi kun lähetin pärstästä kuvani... muuten on ollut erittäinkin hiljaista. - eräs_ukko
Nimimerkki kyllä_iskuri_toimii kertoi aika oleellisen. Tee itsestäsi kunnollinen profiili - se on tärkeintä. Älä turhaan kirjoittele naisille. Jos profiilisi on hyvä, niin naiset kyllä kirjoittelevat.
Iskurin huono puoli on se, että hakutulosten järjestys vaihtelee koko ajan sen mukaan, miten käyttäjä päivittää profiiliaan. Käytännössä profiili pitää uusia ainakin kerran päivässä, jos haluaa näkyä.
Parhaat treffisivustot ovat seuraajokaiselle (aika halpa) ja paras on happypancake (ilmainen). Tee näihin hyvät profiilit, ja sitten vaan odota naisten yhteydenottoja.
nimim. mies yli 50v joka saa yhteydenottoja iskurista, ja kahdesta muusta yllämainitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5278910Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1606134Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3615168Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664739Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984351Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843932- 921856
- 1031404
- 47959