Kiusaajat siirrosta..

olio44

1. "Suunnittelit varmaan tämän kaiken" (luulee, että olen mastermind, vaikka itse on pahin konna. Kertoi minulle avoimesti, että hänellä on tapana raivata muut tieltä ja siinä hän onnistui, nimittäin minut).
2. "Olet siis oikeasti vielä töissä samalle työnantajalle" (on kuullut minusta juttuja, joita en tiedä vieläkään. En pystynyt edes kysymään miksi niin ajatteli, kun meni saman tien.)
3. "Me ei kelvata enää hänelle" kertoo yks muille (Yrittää selittää miksi olen ottanut etäisyyttä kaikkiin. Juu, olen varmaan nirppanokka. Selitys on siinä, että en todellakaan halua kahvipöydässä missä päälleni puhutaan, jos aion jotain sanoa tai sitten ollaan kuin minua ei olekaan).

Neljäs yrittää antaa minulle töitä, jotka liittyvät uuteen toimipisteeseen eikä nykyiseen. En aio tehdä niitä ellei ne tehtävät jaeta tiimini kesken eikä vain minulle kahdenkesken.

Odotan mitä uusi toimipiste tuo tullessaan ja onko sen tarkoitus saattaa minut pois työnantajan leivistä vai ei.

1

159

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etl

Kyllä näin on, kiusaajat ovat taitavia valehtelijoita, eikä heidän sanomisiaan ja toimintaansa voi täysjärkinen käsittää mitenkään. Toimintaan ulos-savustamiseen keksityin syin voi osallistua......hallintojohtaja, osastopäällikkö(lääkäri), ravitsemispäällikkö, työterveyhoitaja, työsuojelupäällikkö, työsuojeluvaltuutettu ja kolme ravitsemistyöntekijää. Tilaisuudessa luettiin tekaistut väitteet kiusatun tekemäksi virheeksi ja välittömästi hänet ajettiin ulos työpaikastaan. Ei edes tavaroitaan annettu hakea kokouksen jälkeen omasta toimistostaan, vaan toimitettiin jälkikäteen. Henkilö sairastunut välittömästi ja jäänyt (pysyvästi työkyvyttömyyseläkkeelle 1.1.2016. Tämä on (RAADOLLISIN TYÖPAIKKAKIUSAAMIS TAPAUS SUOMESSA, EIKÄ NÄIHIN NÄY POLIISIT TAI AVIN VIRKAILIJAT KORVAANSA LOTKAUTTAVAN. Poliisin esitutkinnassa oli kiustatun puolesta useamman todistajan lausunnot mutta esitutkinta päätettiin lopettaaa prosessuaalisella perusteella.
      Pohjois-savon rikospuolen poliisin henkilö sattuu olemaan Lapinlahden kunnanhallituksen varajäsenenä.
      Kysymys herää mitenkä Suomessa on yleensä mahdollista harjoittaa tälläistä toimintaa työpaikoilla, TEKIJÖIDEN saamatta ankaraa tuomiota. Tämä tapaus sattaui 2012 LAPINLAHDELLA POHJOIS-SAVOSSA JA SIELLÄ KAIKKI NÄYTTÄÄ OLEVAN MAHDOLLISTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Tapauksen johdosta mm. laiminlyötiin hallintolaki 34-36§, kunnan hallinto ja johtosäännöt yms. Ravintokeskuksen työnjohtaja oli vain saatava ajettua ulos työpaikastaan heti keinolla millä hyvänsä ja niin he tekivät. Todella törkeää....... en voi omaisena kuin ihmetellä. No elämä jatkuu sen aika näyttää. Kirjoitelkaa kiusatut, onhan näihin "teurastuksiin" saatava loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1309
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      82
      1172
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      589
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      468
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe