Kiusaajat siirrosta..

olio44

1. "Suunnittelit varmaan tämän kaiken" (luulee, että olen mastermind, vaikka itse on pahin konna. Kertoi minulle avoimesti, että hänellä on tapana raivata muut tieltä ja siinä hän onnistui, nimittäin minut).
2. "Olet siis oikeasti vielä töissä samalle työnantajalle" (on kuullut minusta juttuja, joita en tiedä vieläkään. En pystynyt edes kysymään miksi niin ajatteli, kun meni saman tien.)
3. "Me ei kelvata enää hänelle" kertoo yks muille (Yrittää selittää miksi olen ottanut etäisyyttä kaikkiin. Juu, olen varmaan nirppanokka. Selitys on siinä, että en todellakaan halua kahvipöydässä missä päälleni puhutaan, jos aion jotain sanoa tai sitten ollaan kuin minua ei olekaan).

Neljäs yrittää antaa minulle töitä, jotka liittyvät uuteen toimipisteeseen eikä nykyiseen. En aio tehdä niitä ellei ne tehtävät jaeta tiimini kesken eikä vain minulle kahdenkesken.

Odotan mitä uusi toimipiste tuo tullessaan ja onko sen tarkoitus saattaa minut pois työnantajan leivistä vai ei.

1

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etl

Kyllä näin on, kiusaajat ovat taitavia valehtelijoita, eikä heidän sanomisiaan ja toimintaansa voi täysjärkinen käsittää mitenkään. Toimintaan ulos-savustamiseen keksityin syin voi osallistua......hallintojohtaja, osastopäällikkö(lääkäri), ravitsemispäällikkö, työterveyhoitaja, työsuojelupäällikkö, työsuojeluvaltuutettu ja kolme ravitsemistyöntekijää. Tilaisuudessa luettiin tekaistut väitteet kiusatun tekemäksi virheeksi ja välittömästi hänet ajettiin ulos työpaikastaan. Ei edes tavaroitaan annettu hakea kokouksen jälkeen omasta toimistostaan, vaan toimitettiin jälkikäteen. Henkilö sairastunut välittömästi ja jäänyt (pysyvästi työkyvyttömyyseläkkeelle 1.1.2016. Tämä on (RAADOLLISIN TYÖPAIKKAKIUSAAMIS TAPAUS SUOMESSA, EIKÄ NÄIHIN NÄY POLIISIT TAI AVIN VIRKAILIJAT KORVAANSA LOTKAUTTAVAN. Poliisin esitutkinnassa oli kiustatun puolesta useamman todistajan lausunnot mutta esitutkinta päätettiin lopettaaa prosessuaalisella perusteella.
      Pohjois-savon rikospuolen poliisin henkilö sattuu olemaan Lapinlahden kunnanhallituksen varajäsenenä.
      Kysymys herää mitenkä Suomessa on yleensä mahdollista harjoittaa tälläistä toimintaa työpaikoilla, TEKIJÖIDEN saamatta ankaraa tuomiota. Tämä tapaus sattaui 2012 LAPINLAHDELLA POHJOIS-SAVOSSA JA SIELLÄ KAIKKI NÄYTTÄÄ OLEVAN MAHDOLLISTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Tapauksen johdosta mm. laiminlyötiin hallintolaki 34-36§, kunnan hallinto ja johtosäännöt yms. Ravintokeskuksen työnjohtaja oli vain saatava ajettua ulos työpaikastaan heti keinolla millä hyvänsä ja niin he tekivät. Todella törkeää....... en voi omaisena kuin ihmetellä. No elämä jatkuu sen aika näyttää. Kirjoitelkaa kiusatut, onhan näihin "teurastuksiin" saatava loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      69
      2372
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      251
      2367
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1395
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1357
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      999
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe