Että ätmit voi ottaa yhteyttä teihin että saavat pillua.
Laittakaa naiset numeronne tähän ketjuun
26
496
Vastaukset
- 69irmeli69
0700 IRMELI
- vihatipunen
1234567
- angry.man
Vastaa jo!
- vihatipunen
angry.man kirjoitti:
Vastaa jo!
Tuo on mun vanha numero. En siis vastaa.
- mitäsmaksat
Eikös ätmien pitänyt olla kunnollisia miehiä, eikä mitään joka mahdollisen itteään tyrkyttävän huorareiän kairaajia?
- Soitathan.mulle
666 696969
- rumamaija
Olen ihan varma, että joku seksipakkomielteinen putkiaivomies kyllä ihan oikeasti menee ja kokeilee noihin numeroihin soittamista...
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Ikis__M kirjoitti:
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Ikis__M kirjoitti:
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Se on järkevä ajatus, ei täällä kannattaisi roikkua yötä myöten.. Öitä. :)
- Timpan_tytär
8876 Grrrr ;)
- gkkdbnfb
Voi helvetti, kuka laittoi numeroni tuonne? Ihan karvaperse mies olen, selvitän huomenna. Puhelin on kiinni ja nukun, mitä vittua. Hyvä pila.
- Red.Dawn
Joko IkisinkkuM soitti?
- 774877
774877
- Ensiapua
112 - kannattaa soittaa monta kertaa, niin mun kaverit tulee ihan kotoa hakemaan, niinkuin ätmit aina haaveilee.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656