Että silleen osa 333

osa333

Nyt minä kerron tämän teille ihan suoraan. kyse on työpaikkakiusaamisesta. Menin työpaikkaan, missä oli nainen, joka osoittautui erään minua kiusaavan miehen siskoksi. Noh kävi myös ilmi, että tämä mies , jonka sisko tämä siis oli, teki tämän kiusaamisen ainoastaan oman siskonsa takia. Siinä oli sellainen soppa valmis, ettei mitään rajaa. Aloin vihaamaan tätä siskoa oikein olan takaa ja annoin sen myös näkyä!!! Tämä aiheutti sen, että tämä sisko alkoi naukumaan tälle veljelleen (jolla lukuisia 100000:sia faneja ympäri maailmaa). Tämä veli alkoi minulle vittuilemaan oikein olan takaa. Hänen siskonsa valitti johtajalle, minkä johdosta sain potkut. Hänen siskonsa vei siis minulta leivän suusta. Nyt kun olen uusilla urilla, niin tämä veli tulee vielä sinnekin mulle vittuilemaan. perseen noloa!!!! Kyse on tiedepiireistä !!! Mitä teen???

3

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osa333

ja huomioikaa, että tämä asia alkoi koskea myös mun miestä. Hänkin sai potkut helvetin isolta pomon pallilta. Mä vihaan sua Anita!!!! Voitko tajuta, ettei meidän asiat kuulu sulle!!!!!

• ftguyhjik

"Tehkää toisille niin kuin haluaisitte itsellenne tehtävän." Tämä vanha elämänviisaus on luettavissa myös Raamatussa. Jo vanha kiinalainen ajattelija Konfutse kirjoitti n. 500 eaa seuraavasti: "Älä tee muille, mitä et halua heidän tekevän itsellesi."

Vaikka kuinka joku toinen olisi tehnyt sitä ja tätä niin saattaa käydä noin että poltat siltoja takanasi, joita saattaisit joskus myöhemmin tarvita. K*sipäitä ja kiusaajia aina riittää, heidän tasolle ei kannata alentua.

• ftyghuijokl

PS. en kuulu kirkkoon, mutta on raamatussa hyviäkin neuvoja elämän polulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe