Kokemuksia kotona tehdystä mikroneulauksesta?

mikroneula

Minua on pitkään kiinnostanut kokeilla jos mikroneulaus auttaisi ihon ryppyihin ja arpiin, muttei ole tullut mieleen että sitä voisi tehdä kotona itse.. luin tästä nyt jutun http://www.festivus.fi/2016/02/mikroneulaus-kotona-parempi-ja.html ja tämän perusteella uskaltaisin ehkä kokeilla..kuulostaa vaan hurjalta "piikittää" naamaa, eikö tuo satu?? Kiinnostaisi kuulla onko muilla kokemuksia? Ei kai tuosta voi iho pilalle mennä?

9

2871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sierjeg

Olen rullannut kaun aikaa ei vaarallista mutta en teidä paljonko vaikuttaa.
      jos siihen "uskoo" niin auttaa.

• uteliasuunourpo

Siis onko se oikeasti auttanut ja käytätkö ryppyihin vai arpiin?Minäkin olen kiinnostunut tuosta mikrojutusta,mutta en halua ostaa ennenkuin tiedän auttaako.On jo tullut haaskattua rahaa joutaviin juttuihin.

• kokeilulla

Osta teräsrolleri ja n. 1,5 mm neuloilla.
      Puhdista rullattava alue ihodesillä (apteekista) ja käytä desinfioitua rolleria. Desiaineen rollerillekkin saa apteekista tai rollermyyjältä.

Desinfioi kätesi tai käytä hanskoja rollatessa.

Rollaile painamalla sen verran kuin sielu sietää mutta liikaa ei saa missään nimessä painella. Toisilla tulee hiukan vertakin. Minulla ei. Riippuu ihon paksuudesta.

Itse en levittele rollatulle iholle mitään vuorokauteen. En myöskään hikoile tai sauno tai suihkuttele rollattua aluetta vuorokauteen. Iho on auki !!

Mene rollauksen jälkeen nukkumaan yöunille ja huolehdi että sillä alueella sängyssä on puhtaat lakanat, esim. tyynyliina johon rollattu alue koskettaa yöllä. Rollattua aluettahan ei saa kosketella 8 h:n aikana.

Yön jälkeen rollattu alue saattaa punoitaa ja turvottaa. Nauti suunkautta C-vitamiinia ja käytä hyaloronihappo- tai vitamiinivoiteita rollatulle iholle.

1,5 mm neuloilla rollataan vain kerran kuussa. Muutos on hdasta koska kollageenin tuotanto tapahtuu pikkuhiljaa.

Olen rollaillut vasta vain pari kolme kertaa.
      Käsivarsissani on pikkusen alkavaa ryppyä. Niihin ei ole vielä tehonnut mutta liilen että kulmakarvojen alueella on tapahtunut pikkuryppujen häipymistä jo nyt. Jännää.

• Humphrey2

Kirjoitat että "Itse en levittele rollatulle iholle mitään vuorokauteen".
        Neuvoksi että rollauksen jälkeen nimenomaan kannattaa käyttää ihonhoitotuotteita, koska mikroneulauksen yksi hyöty on, että saadaan vaikuttavat aineet vietyä syvempiin ihokerroksiin, neuloilla tehtyjen "reikien" kautta. http://sannaetna.blogspot.fi/p/ihon-kiinteytys-ja-hoito.html

• rollaten
        Humphrey2 kirjoitti:

Neuvoksi että rollauksen jälkeen nimenomaan kannattaa käyttää ihonhoitotuotteita, koska mikroneulauksen yksi hyöty on, että saadaan vaikuttavat aineet vietyä syvempiin ihokerroksiin, neuloilla tehtyjen "reikien" kautta. http://sannaetna.blogspot.fi/p/ihon-kiinteytys-ja-hoito.html

Hei.Kyllä olen samoilla linoilla.Rollaus/Naamio/voiteet. Näkyy jo heti tulosta ja hehkuvampi iho :)
        www.kauneusmaailma.fi

• kokeilulla
        Humphrey2 kirjoitti:

Rollaan 1,5 mm neuloilla joten odottelen kollageenin muodostusta. Lisäksi olen allerginen joillekkin voitelle enkä siksi halua ihooni mitään riskej. Iho on auki rollauksen jälkeen noinkin pitkillä neuloilla elikkä sinne voi päästä myös bacteereita. Seuraaavana päivänä vasta voiteet.

• kokeilulla
        kokeilulla kirjoitti:

Rollaan 1,5 mm neuloilla joten odottelen kollageenin muodostusta. Lisäksi olen allerginen joillekkin voitelle enkä siksi halua ihooni mitään riskej. Iho on auki rollauksen jälkeen noinkin pitkillä neuloilla elikkä sinne voi päästä myös bacteereita. Seuraaavana päivänä vasta voiteet.

Aikoinaan löysin tämän ja siinä on pieni maininta 1,5 neuloilla rollaamisesta. Juuri tuo minkä yllä kirjoitin.
        http://kasvojenkohotus.com/mikroneulaus/

• Neulailen

Hei.Kyllä tämä itselläni auttaa,ja ikää on jo 46v. Ja erityisesti rollauksen jälkeen kasvonaamio,voide tai seerumi tai kaikki yhdessä.Itse rollaan aammulla,laitan naamion,voiteet,jos illalla olen lähdössä johonkin.Ei ole turvottanut tms. A-Vitamiini voide,ihan perus apteekin rasva siis,on hyvä jos on herkkä iho,. Itse perehdyin ja luin infoja Kauneusmaailman nettimyynti sivuilta.Tein meilinä kysymyksiä,ja sain todella neuvot ja vastaukset.Enkä vain pakkomyyntiä.Tarjouksia oli äskettäin ainakin siellä.
      WWW.Kauneusmaailma.fi

• PrinsessaRusinaruusu

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2557
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      36
      1530
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      58
      1243
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1182
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      946
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      917
    7. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      763
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      58
      743
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      90
      712
    10. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      60
      696
    Aihe