erosimme exän kanssa noin seitsemänkuukautta sitten ja ehdimme olee sitä ennen yhessä reilut kolmevuotta ja silloin ostimme omakotitalon... nyt kuitenkin hän haluaisi lähteä syömään kanssani... en oikee tiedä mitä pitäisi ajatella, kun tunteita minulla on häntä kohtaa edelleen... haluaakohan hän jotain minusta? pitäisikö minun lähteä syömään hänen kanssaa ja kattoa mitä hän haluaa? vai pitäisikö minun miehenä kieltäytyä ja unohtaa koko ihminen?
Vastaukset 2
- NaisenMonetMotiivit
Nainen haluaa syömään - on joko sinut eronne kanssa ja haluaa ystävyyttä taoi sitten aika on kullannut muistot a haluaa tavata sinut varmistaakseen ettei ohi suun mennyt kuitenkaan "se oikea". Tai.... naisella on takana päättynyt (lyhytkin) tapailusuhde/säätö ja haluaa rakkautta/huomiota/itsetunnon pönkistystä varmalta nakilta" (sinulta).
Et voi ennakoida mistä on kyse. Mutta jos hauat tavata tapaa. JOs olet rikki etkä selviä illallisen esiin nostamista tunteista, kieltäydy tai keksi veruke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2151110Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171805Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11524- 187519
- 205507
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433