Olen akateemisesti kouluttautunut hakemassa työtä. Luen lähes päivittäin oman alani kirjallisuutta ja julkaisuja. Uskooko työnantajat, jos lisään CV:hen, että olen opiskellut itsenäisesti tietyt kirjat ja julkaisut? Vai pitääkö pyytää jotain yliopiston proffaa laatimaan artikkeleista tentti, jonka suoritan?
Miten vakuuttaa itseopinnot?
6
81
Vastaukset
- auttavainenhenkilö
Minkä tiedekunnan opintoja olet suorittanut ? .
- uusitilanne
Matemaattis-luonnontieteellisen.
- VähänMerkitystä
Tuossa itseopiskelussa on se ongelma, että et voi oikein todistaa mitään.
Siksi työnantajat eivät pahemmin painoa laita tuollaiselle CV:ssä.
Työnantajat palkkaavat henkilön näyttöjen perusteella, ei mielikuvien.- uusitilanne
Kai työnantajakin voi laatia jonkun tentin tapaisen, jolla osaamisen voi osoittaa.
- VaiTenttejä
uusitilanne kirjoitti:
Kai työnantajakin voi laatia jonkun tentin tapaisen, jolla osaamisen voi osoittaa.
Ei työnantajat rekryprosessissa järjestä mitään "tenttejä". Hakijalla pitää olla todennettavaa näyttöä osaamisesta. Yleisesti se on näyttö pärjäämisestä edellisessä työpaikassa.
Vaikkapa jokin projekti, jonka on tehnyt.
- koooooooodia
Jos opiskelet ohjelmointia niin voit julkaista projektit netissä, jolloin on näyttöä osaamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011