Eli mulla ois ongelmana kevennys.mulla olis tänää 17.2.2016 ratsastus tunti ja aiheena ois kevennys.Jos olen oikein ymmärtänyt niin kun (jos mennään oikealla sivulla) niin kun vasen etujalka nousee niin ois tarkotus nousta.EXTRA KYSYMYkSET!! kertokaa että onko kumi ratsastussaappaat hyvät sillä äiti EI suostunut ostaa nahkasia vaik prismas makso nahkaset 10e.Kertokaa jos olet valkeakoskelainen ikä ois ehk max 12. Joo oon nuori mut äiti anto luvan olla tääl joten.. ite oon 10 kohta 11:DMut auttakaa mua ps.käyn ilolantallilla.
TARVITSEN APUA NOPEASTI!
Viiviiws
2
158
Vastaukset
Kun ulkoetujalka on maassa, niin sillon istut alas.
Ja oman käsityksen mukaan kumiset ovat talvella kylmät ja niistä saattaa kuulua vikisevä ääni satulaa vasten jos jalkasi heiluu paljon ratsastaessa. Kumiset ovat helppohoitoiset, mutta nahkaset paremmat. Nahkasia tarvii extrana vaan hoitaa sillä nahka-aineella jotta ne pysyy hyvässä kunnossa.- korjaan
kevennys onkin 24.2.16
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931