Kokemuksia tatskaajista, pääkaupunkiseutu?

BeefJerkyQ

Noniin, olen pitkään miettinyt tatuoinnin ottamista. Kysyisinkin hyvien paikkojen perään? Olen kuullut kehuja Tattooshopista, Duck's Tattoosta sekä Black Box Tattoosta. Kaikki sijaitsevat Helsingissä. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia esimerkiksi Tattooshopin Tay:sta, Black Box Tattoon Toni Lahtisesta tai Duck's Tattoon Kirillistä?

Muitakin artisteja/liikkeitä saa suositella? Mustavalkoista tatuointia olen suunnitellut, sisältää paljon varjostuksia.

11

4084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirakaulassa

      Black Box Tattoo on hyvä. Duck's Tattoosta ei kokemuksia. Eikös Kirill ole jonkinsortin tekstitaituri? Itse olen käynyt naisartisteilla, Wilma Schlizewski tatuoi Kampissa ja Sini Tarkkinen ainakin ennen HelsINKissä. Olen ottanut heiltä vain tekstiä, jotka ovat olleet ihan ok.. eli kuvaa jos menee ottamaan nii sitten varmaan BBT tai Tattooshop.

      • eiammattilaisiaolene

        Kehtaat vielä myöntää että oo Wilmalla ja Sinillä käynyt? Oho!


    • Montoyaa

      Vida Loca Tattoon Rostin tekemät kuvat on myös ihan jees, frendi otti häneltä tatskan.. 150€ taitaa ottaa per/tunti, en tiedä onko yleisesti normi hinta vai vähän kallis? Toki tazkan ottamisessa ei kannata miettiä mitään mtv3:n "huippudiilit vain tänään" juttuja ja painella johonkin halpaan lankaan.. eli kannattaa tosiaan panostaa ja ettiä hyvä ja varma tekijä.... Toni Lahtisen muistan Armanille tehdystä tatuoinnista joka oli ainakin hieno!

    • KorpraaliRohtori

      Hesarilla on joku kehuttu liike ja myös kampin keskuksen jossain vitos kerroksessa oli ennen hyvä liike missä veljeni nakutti fenix-elukan selkään.

    • llksjjsk

      Nykyään helpointa tykittää Instagram:n hakusanoja. Siellä nykypäivänä tatuoijat postaa enemmän kuviaan. Saa myös selkoa hieman tyyppien persoonasta.
      Muutoin puskaradio/tatuoinnit.

    • hki333

      Puskaradiossa ei ollut Black Box Tattoosta. IG:n perusteella kyllä hyvää jälkeä, mikäköhän hintataso £

      • mrssausage

        Mobiilialalla ei kysytä hintoja kuha on varaa ni.


    • BomuelSaman

      Samuen Boman.

    • AnnikaMäk

      Kohta on tulossa joku Tatskojen yö Kalliossa. Elokuussa. Alkaa 00:00 ja saa walk-in leimoja. Hei muuten, yksi hyvä tatskaliike on Blue Dragon Tattoo Studio. Ylhäällä kirjotetut on kai ihan jees kans.... perkule ku tekee mieli ottaa leima mut en tiiä mihi menis ja mikä on hinta-laatu suhteeltaan paras? Onko sopiva hinta 100€/h. Vai liian kallis? Onko yleinen?

    • MiBez

      Ite kävin teettämässä vähän isomman peitekuvaprojektin Damnation inkissä. Päivi suunnitteli kuvan ja jälkeen oon enemmän kuin tyytyväinen. Hinnassakaan ei mitään valittamista.

    • jekaterinaviiro

      kävin inkku escobarilla. oli kyl parempi ku wilma joka teki mulle linnun ei oo ihan niin tarkka sattu tosi paljon ja koholla kuviot onks se normaalii ku vielki koholla ja otin sen vuos sit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe