Noniin, olen pitkään miettinyt tatuoinnin ottamista. Kysyisinkin hyvien paikkojen perään? Olen kuullut kehuja Tattooshopista, Duck's Tattoosta sekä Black Box Tattoosta. Kaikki sijaitsevat Helsingissä. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia esimerkiksi Tattooshopin Tay:sta, Black Box Tattoon Toni Lahtisesta tai Duck's Tattoon Kirillistä?
Muitakin artisteja/liikkeitä saa suositella? Mustavalkoista tatuointia olen suunnitellut, sisältää paljon varjostuksia.
Kokemuksia tatskaajista, pääkaupunkiseutu?
11
4395
Vastaukset
- Koirakaulassa
Black Box Tattoo on hyvä. Duck's Tattoosta ei kokemuksia. Eikös Kirill ole jonkinsortin tekstitaituri? Itse olen käynyt naisartisteilla, Wilma Schlizewski tatuoi Kampissa ja Sini Tarkkinen ainakin ennen HelsINKissä. Olen ottanut heiltä vain tekstiä, jotka ovat olleet ihan ok.. eli kuvaa jos menee ottamaan nii sitten varmaan BBT tai Tattooshop.
- eiammattilaisiaolene
Kehtaat vielä myöntää että oo Wilmalla ja Sinillä käynyt? Oho!
- Montoyaa
Vida Loca Tattoon Rostin tekemät kuvat on myös ihan jees, frendi otti häneltä tatskan.. 150€ taitaa ottaa per/tunti, en tiedä onko yleisesti normi hinta vai vähän kallis? Toki tazkan ottamisessa ei kannata miettiä mitään mtv3:n "huippudiilit vain tänään" juttuja ja painella johonkin halpaan lankaan.. eli kannattaa tosiaan panostaa ja ettiä hyvä ja varma tekijä.... Toni Lahtisen muistan Armanille tehdystä tatuoinnista joka oli ainakin hieno!
- KorpraaliRohtori
Hesarilla on joku kehuttu liike ja myös kampin keskuksen jossain vitos kerroksessa oli ennen hyvä liike missä veljeni nakutti fenix-elukan selkään.
- llksjjsk
Nykyään helpointa tykittää Instagram:n hakusanoja. Siellä nykypäivänä tatuoijat postaa enemmän kuviaan. Saa myös selkoa hieman tyyppien persoonasta.
Muutoin puskaradio/tatuoinnit. - hki333
Puskaradiossa ei ollut Black Box Tattoosta. IG:n perusteella kyllä hyvää jälkeä, mikäköhän hintataso £
- mrssausage
Mobiilialalla ei kysytä hintoja kuha on varaa ni.
- BomuelSaman
Samuen Boman.
- AnnikaMäk
Kohta on tulossa joku Tatskojen yö Kalliossa. Elokuussa. Alkaa 00:00 ja saa walk-in leimoja. Hei muuten, yksi hyvä tatskaliike on Blue Dragon Tattoo Studio. Ylhäällä kirjotetut on kai ihan jees kans.... perkule ku tekee mieli ottaa leima mut en tiiä mihi menis ja mikä on hinta-laatu suhteeltaan paras? Onko sopiva hinta 100€/h. Vai liian kallis? Onko yleinen?
- MiBez
Ite kävin teettämässä vähän isomman peitekuvaprojektin Damnation inkissä. Päivi suunnitteli kuvan ja jälkeen oon enemmän kuin tyytyväinen. Hinnassakaan ei mitään valittamista.
- jekaterinaviiro
kävin inkku escobarilla. oli kyl parempi ku wilma joka teki mulle linnun ei oo ihan niin tarkka sattu tosi paljon ja koholla kuviot onks se normaalii ku vielki koholla ja otin sen vuos sit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812