Apua ja neuvoja kaipaan.
Ovulaatio testin mukaan 9.2.16 olisi parhaat päivät. (Lasta yritämme)
Kuukautiset on olleet normaalit. Kk.Kierto 32päivää.
Viime menkat 22.1.16 oli ja loppui 25.1.16..
16.2 alkoi kivuton "tuhru" vuoto illalla kiihtyi vuoto pahemmaksi edelleen ilman kipuja. "Oireita" on väsymys,arat rinnat,turvonnut vatsa. Luin "kiinnittymis vuodosta" Olisiko kyse mahdollisesta raskaudesta ? Vai turhaa toivomusta !
raskaana ?!
pall8
1
136
Vastaukset
- nykyäänäitee
Joskus menkat voi muuttaa alkamisajankohtaa,kun hormoonit heittelee jos verta tulee kuukautisveren verran et ole raskaana. Minulla ei tullut mitään kiinnittymisvuotoja.yksin kertaisesti jäi menkat pois ja kun melkeen 2 viikkoa olin odotellut alkamista,yks kaks rinnat muuttui aroiksi ja sattui lenkillä käyminen siitä tajusin et olin paksuna,testi sen sitten plussalla varmisti. mitää muita oireita ei ollut. vasta myöhemmin alkoi pahoinvointi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161