äitin oikeus

Kaltoinkohdeltuäiti

elikkäs mulla on 2kk ikäinen vauva ja mies on monta kertaa ravistellut vauvaa ja minua uhannut hakata. Voiko tämän perusteella äiti saada vauvan itselleen? Mietin kun en yhtään luota isään että mitä seuraavaksi tekee...

7

261

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauvanoikeus

Vauvaa on kohdeltu kaltoin.. se pitäisi ottaa teiltä pois. Menkää ilmoittamaan itsestänne sosiaaliviranomaisille.

• haehetiapua

Soita neuvolaan, lastensuojeluun tai poliisille, lähde vauvan kanssa suojaan, turvakotiin tms. Vauvan ravisteli voi aiheuttaa pysyviä neurologisia vaurioita!

• 1säpappa

Nyt heti pois! Vauvalle ravistelu on erittäin vaarallista.

• Kiirekiiree

Vie heti lapsesi lääkärii ja hakeudu turvakotii, HETI!!!

• loijeri

Heti lääkäriin tutkimuksiin ettei vauvalle ole aiheutettu pysyviä vaurioita.Suojele itseäsi ja vauvaasi,hankkiudu turvaan.Voit nostaa rikossyytteen pahoinpitelystä.

• oppeliini1

Sinä olet osasyyllinen ja sinun täytyy saada rangaistus salliessasi oman lapsiesi vioittamisen!

Pienokainen ei pysty puolustamaan itseään. Se on sinun VELVOLLISUUS.

Jos olet antanut lapsesi tuon hirvion pahoinpidellä niin että lapselle on tullut pysyviä vammoja, sinä! olet niihin osasyyllinen!

• trollipelle

Onneksi olkoon! Sinusta on nyt sitten tullut äiti!
      Ihme kekkula olet; muodonmuutos tuosta vaan vips! ja olet teinityttö, poika, ja ties mikä. Yhteistä kaikille sinuille on, että he ovat avuttomia kaltoinkohdeltuja raukkoja.
      Hei! Mummo ja isoisä on vielä kaÿttämättä! Ja muista olla liikuntakyvytön ja sairas, muuten myötätuntoa ei tipu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      842
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      129
      551
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe