Olen pelannut sulkista vuosia,mutta edelleen olen liian hidas lähtemään ajoissa liikkeelle pallon perään. Mikä laji edesauttaisi tähän? Mikä auttaisi huonoon pelisilmään?
Pelitaitojen lisääminen
2
210
Vastaukset
- Bad-mint-on
Pelaamalla sitä pelisilmää kehitetään.... Sulis on vaan niin nopea reaktio laji.... Että on vaan oltava hereillä kokoajan ja menossa heti pallon perään kun on sen aika... Hetken kun mietit tai arvot... Hetki meni jo... ja pallo..
Itsekin olen pelannut jo vuosikymmeniä ja taidot on kasvaneet... ;) Viime vuosina olen sitten alkanut pelaamaan hieman sählyä ja se piristi suliksen pelaamista... Viime kesänä aloin vielä pyöräilemään ja jalka voimat parani.....
Monipuolisuus... Mitkä lajit sopivia, lienee sitten itsestä kiinni mikä sopii ja mistä pitää . Ehkä voisi ajatella että joku toinen mailapeli olisi sopiva ja toisena jotain fysiikkaa parantavaa... - Sulisforlife
Voisit kokeilla kattoo jotain tutorialeja Youtubesta, että kuinka liikkua oikein, lyödä oikealla rotaatiolla, tehdä hyvä syöttö jne.
Itse olen löytänyt ihan hyödyllisiäkin neuvoja jotka ovat auttaneet minua suliksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746