Olen pelannut sulkista vuosia,mutta edelleen olen liian hidas lähtemään ajoissa liikkeelle pallon perään. Mikä laji edesauttaisi tähän? Mikä auttaisi huonoon pelisilmään?
Pelitaitojen lisääminen
2
157
Vastaukset
- Bad-mint-on
Pelaamalla sitä pelisilmää kehitetään.... Sulis on vaan niin nopea reaktio laji.... Että on vaan oltava hereillä kokoajan ja menossa heti pallon perään kun on sen aika... Hetken kun mietit tai arvot... Hetki meni jo... ja pallo..
Itsekin olen pelannut jo vuosikymmeniä ja taidot on kasvaneet... ;) Viime vuosina olen sitten alkanut pelaamaan hieman sählyä ja se piristi suliksen pelaamista... Viime kesänä aloin vielä pyöräilemään ja jalka voimat parani.....
Monipuolisuus... Mitkä lajit sopivia, lienee sitten itsestä kiinni mikä sopii ja mistä pitää . Ehkä voisi ajatella että joku toinen mailapeli olisi sopiva ja toisena jotain fysiikkaa parantavaa... - Sulisforlife
Voisit kokeilla kattoo jotain tutorialeja Youtubesta, että kuinka liikkua oikein, lyödä oikealla rotaatiolla, tehdä hyvä syöttö jne.
Itse olen löytänyt ihan hyödyllisiäkin neuvoja jotka ovat auttaneet minua suliksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852097- 431670
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!651407- 741208
- 771151
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261134- 481123
- 591051
- 37913
- 39884