Olen pelannut sulkista vuosia,mutta edelleen olen liian hidas lähtemään ajoissa liikkeelle pallon perään. Mikä laji edesauttaisi tähän? Mikä auttaisi huonoon pelisilmään?
Pelitaitojen lisääminen
2
162
Vastaukset
- Bad-mint-on
Pelaamalla sitä pelisilmää kehitetään.... Sulis on vaan niin nopea reaktio laji.... Että on vaan oltava hereillä kokoajan ja menossa heti pallon perään kun on sen aika... Hetken kun mietit tai arvot... Hetki meni jo... ja pallo..
Itsekin olen pelannut jo vuosikymmeniä ja taidot on kasvaneet... ;) Viime vuosina olen sitten alkanut pelaamaan hieman sählyä ja se piristi suliksen pelaamista... Viime kesänä aloin vielä pyöräilemään ja jalka voimat parani.....
Monipuolisuus... Mitkä lajit sopivia, lienee sitten itsestä kiinni mikä sopii ja mistä pitää . Ehkä voisi ajatella että joku toinen mailapeli olisi sopiva ja toisena jotain fysiikkaa parantavaa... - Sulisforlife
Voisit kokeilla kattoo jotain tutorialeja Youtubesta, että kuinka liikkua oikein, lyödä oikealla rotaatiolla, tehdä hyvä syöttö jne.
Itse olen löytänyt ihan hyödyllisiäkin neuvoja jotka ovat auttaneet minua suliksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876