Olen pelannut sulkista vuosia,mutta edelleen olen liian hidas lähtemään ajoissa liikkeelle pallon perään. Mikä laji edesauttaisi tähän? Mikä auttaisi huonoon pelisilmään?
Pelitaitojen lisääminen
2
196
Vastaukset
- Bad-mint-on
Pelaamalla sitä pelisilmää kehitetään.... Sulis on vaan niin nopea reaktio laji.... Että on vaan oltava hereillä kokoajan ja menossa heti pallon perään kun on sen aika... Hetken kun mietit tai arvot... Hetki meni jo... ja pallo..
Itsekin olen pelannut jo vuosikymmeniä ja taidot on kasvaneet... ;) Viime vuosina olen sitten alkanut pelaamaan hieman sählyä ja se piristi suliksen pelaamista... Viime kesänä aloin vielä pyöräilemään ja jalka voimat parani.....
Monipuolisuus... Mitkä lajit sopivia, lienee sitten itsestä kiinni mikä sopii ja mistä pitää . Ehkä voisi ajatella että joku toinen mailapeli olisi sopiva ja toisena jotain fysiikkaa parantavaa... - Sulisforlife
Voisit kokeilla kattoo jotain tutorialeja Youtubesta, että kuinka liikkua oikein, lyödä oikealla rotaatiolla, tehdä hyvä syöttö jne.
Itse olen löytänyt ihan hyödyllisiäkin neuvoja jotka ovat auttaneet minua suliksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665201Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1062371Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku11998Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761118
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne141056