Tyhmä, köyhä ja huono sängyssä!

Ikis__M

15

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

Siksi kannattaakin olla fiksu, rikas ja hyvä sängyssä. =)

• Kilttiatm

Tuollaisia naiset ovat että haukkuvat miehiä aina.

• tilaustalöytyykyllä

Eivät kaikki naiset ole samanlaisia, mutta juuri tuon kaltaisista naisista miehet tykkää ja pitää kynsin hampain kiinni. Nythän se on taas jonkun miehen käspuolessa, oikein varatuomarin. Ja toki maha pystyssä sille, ettei niin vain karkaa. Muija itse julkisuudessa kertonut pettäneensä exäänsä niin monen kanssa ettei itsekään muista ja silti löytyy aina ottajia. Mikä teitä miehiä vaivaa? Miksei tuollaiset törkeät ja ilkeät lortot koskaan jää yksin? Onko ne vaan niiiiiiiin vastustamattomia jännäjennoja?

• olet.oikeassa

Varmasti ovat vastustamattomia. Siksihän mm. ikis ja kilttiatm näitä tänne jatkuvasti linkkaavat, kun niin kiimoissaan kuumana käyvät juuri tuon tyyppisiin naisiin.

• Ikis__M
        olet.oikeassa kirjoitti:

Varmasti ovat vastustamattomia. Siksihän mm. ikis ja kilttiatm näitä tänne jatkuvasti linkkaavat, kun niin kiimoissaan kuumana käyvät juuri tuon tyyppisiin naisiin.

Noh noh, äläs nyt Marika liikoja luule itsestäsi :D

• vanhanpiiantuska

Voi luoja, opetelkaa miehet sitä kortsun käyttöä jos on ihan pakko tuollasten typerien bimbojen kanssa olla. Se on kiva lasten kasvaa ja lueskella netistä minkälainen horatsu oma äiti on ollut..

• AisurienValtakunta

Janilla sänkykuvassa kunnon Felipe Massa -tyylinen aisurin virne.

• Ätmit ovat kyllä sairaalloisen kiinnostuneita naisista ja naisten tekemisistä, vaikkei heillä henklökohtaisesti kuulosta olevan minkäänlaista kosketusta naisiin.

• Ikis__M

Se ettei lähde jokaisen lutkan matkaan ei tarkoita etteikö niille voi matkan päästä naureskella.

• Ikis__M kirjoitti:

Se ettei lähde jokaisen lutkan matkaan ei tarkoita etteikö niille voi matkan päästä naureskella.

Jaa että joidenkin lutkien mukaan kuitenkin voisi lähteä, jos joku huolisi?

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jaa että joidenkin lutkien mukaan kuitenkin voisi lähteä, jos joku huolisi?

No ehkä joidenkin, semmoisten hyvämaineisten joita ei lutkiksi uskoisi.

• Ikis__M kirjoitti:

No ehkä joidenkin, semmoisten hyvämaineisten joita ei lutkiksi uskoisi.

Ai ai, siinä voi poikuus, terveys ja kunnia mennä...

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ai ai, siinä voi poikuus, terveys ja kunnia mennä...

Suominaisen kyseessä ollessa ainakin nuo terveys ja kunnia hyvin usein pitänevät paikkansa, listaan voisi lisätä vielä vaikkapa rahan jota myös menisi varmasti paljon.

• Ikis__M kirjoitti:

Suominaisen kyseessä ollessa ainakin nuo terveys ja kunnia hyvin usein pitänevät paikkansa, listaan voisi lisätä vielä vaikkapa rahan jota myös menisi varmasti paljon.

Minkäs maalaisten naisten kanssa ne eivät mene?

• hbdfuv

Tyhmän ja huonon mä vielä ymmärrän, mutta että köyhä, ja sängyssä! Pitäähän sitä rahaa olla, mitä tunkea vällyihin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe