rumamaijalle kysymys

nuorinussimaton

Onko se hienoa olla itseäsi paremman tasoisen miehen kanssa? On se varmaan hauska näky kun mies taluttaa rumamaijaa kuin jotain likaista mattoa perässään kaikenlaisissa kemuissa. Ja sitten joulupyhinä kun menette vaikka sukulaisten luona käymään ja kun mies on myöhässä niin kysellään ruokapöydässä että mihinkäs se parempi puolisko on oikeen jäänyt?

20

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

En seurustele tällä hetkellä. Mutta olihan se tietysti silloin pari vuotta sitten mukavaa seukata omaan makuunsa miellyttävän ihmisen kanssa. Hänen kanssaan emme käyneet ulkona muuten kuin kaksi kertaa syömässä ja kerran leffassa, mutta ekan eksän kanssa käytiin pari kertaa yökerhossa. En huomannut, että kukaan olisi katsonut sen kummemmin kieroon tai muutenkaan tuijotellut pitkään (sen sijaan kerran, kun deittasin hyvin lyhyen aikaa yhtä ranskalaista miestä, niin ravintolassa kyllä naureskeli yksi tyttöporukka meille :( ehkä senkin takia että se mies oli lyhyt tai sitten minun pärstäni vuoksi).

• nuorinussimaton

Shut up Meg...

• :D Tämä rumamaija se on sitten lutunen näiden juttujensa kanssa...Sitähän on exien kanssa sitten "paljonkin" tullut liikuttua totta tosiaan:P

• rumamaija
        CamelBoots kirjoitti:

:D Tämä rumamaija se on sitten lutunen näiden juttujensa kanssa...Sitähän on exien kanssa sitten "paljonkin" tullut liikuttua totta tosiaan:P

Suhteiden lyhyydestä johtuen ei ehditty jakaa enempää yhteistä elämää. Ainoa mies, jonka äidin olen esimerkiksi nähnyt, oli vakipano eikä suinkaan kumpikaan eksistä. Ja sekin vahingossa.

• rumamaija kirjoitti:

Suhteiden lyhyydestä johtuen ei ehditty jakaa enempää yhteistä elämää. Ainoa mies, jonka äidin olen esimerkiksi nähnyt, oli vakipano eikä suinkaan kumpikaan eksistä. Ja sekin vahingossa.

Joo tätä olen ajatellutkin ja kuitenkin puhut monesti kuin olisit ainakin parisuhde expertti..
        Aivan hyvin voisit puhutella itseäsi ikisinkkuna..Eihän nuo mitään parisuhteita ole olleet siinä mielessä kuin minä ne koen. Lähinnä tapailuasteella olleita tuttavuuksia.

• Mies3210
        CamelBoots kirjoitti:

Joo tätä olen ajatellutkin ja kuitenkin puhut monesti kuin olisit ainakin parisuhde expertti..
        Aivan hyvin voisit puhutella itseäsi ikisinkkuna..Eihän nuo mitään parisuhteita ole olleet siinä mielessä kuin minä ne koen. Lähinnä tapailuasteella olleita tuttavuuksia.

Mikäs ätminkäinen se tänne tupsahti itkemään toisten parisuhde_experteistä? En minä ainakaan ole rumamaijan nähnyt mitenkään pätevän kokemuksillaan, päinvastoin hän on ollut hyvin avoin käyttöasteestaan, kuten tässäkin ketjussa. Neitsytpojille toki mikä vaan kokemus saa kateuden kihisemään. Ja joo, et kai ole teknisesti neitsytpoika, mutta henkisesti jäit ikuiseksi ätminkäiseksi vinkumaan surkeana toisten elämiä.

• rumamaija
        CamelBoots kirjoitti:

Jokaisella on mielipiteensä myös suhteita koskeviin asioihin, riippumatta onko seurustelua takana sen puoli vuotta vaiko useita vuosia. Niinhän ne koskaan seurustelemattomat atm:tkin täällä varsin jyrkästi leimaavat jotkut naiset täysin suhdekelvottomiksi mitä erinäisemmistä syistä.

En koe itseäni ikisinkuksi, luetaanhan teini-ikäistenkin joidenkin kuukausien mittaiset seurustelut poikaystäviksi. Miksei samaa termiä siis voi käyttää aikuisiällä, tai vähintäänkin siitä puolen vuoden jutusta?

• Mies3210 kirjoitti:

Mikäs ätminkäinen se tänne tupsahti itkemään toisten parisuhde_experteistä? En minä ainakaan ole rumamaijan nähnyt mitenkään pätevän kokemuksillaan, päinvastoin hän on ollut hyvin avoin käyttöasteestaan, kuten tässäkin ketjussa. Neitsytpojille toki mikä vaan kokemus saa kateuden kihisemään. Ja joo, et kai ole teknisesti neitsytpoika, mutta henkisesti jäit ikuiseksi ätminkäiseksi vinkumaan surkeana toisten elämiä.

Luikihan nyt sinä spede sinne koloosi vain kun tosielämässä saisit nenääsi takuuvarmasti...Ätmi kun olet.

• rumamaija kirjoitti:

Jokaisella on mielipiteensä myös suhteita koskeviin asioihin, riippumatta onko seurustelua takana sen puoli vuotta vaiko useita vuosia. Niinhän ne koskaan seurustelemattomat atm:tkin täällä varsin jyrkästi leimaavat jotkut naiset täysin suhdekelvottomiksi mitä erinäisemmistä syistä.

En koe itseäni ikisinkuksi, luetaanhan teini-ikäistenkin joidenkin kuukausien mittaiset seurustelut poikaystäviksi. Miksei samaa termiä siis voi käyttää aikuisiällä, tai vähintäänkin siitä puolen vuoden jutusta?

Kyllä parisuhteet on niitä missä asutaan samaa taloutta..Siis oikea parisuhde. Toki jokainen saa nähdä sen asian kuinka tykkää, ei se minulta ole pois.

• Mies3210
        CamelBoots kirjoitti:

Luikihan nyt sinä spede sinne koloosi vain kun tosielämässä saisit nenääsi takuuvarmasti...Ätmi kun olet.

Mitäs vittua tähän nenäänsaamiset liittyy?

• Mies3210 kirjoitti:

Mitäs vittua tähän nenäänsaamiset liittyy?

No mitä ihmettä..Vieläkö siinä olet riekkumassa..Kipinkapin vain suksit vittuun siitä apina niin ku sanoin.

• Mies3210
        CamelBoots kirjoitti:

No mitä ihmettä..Vieläkö siinä olet riekkumassa..Kipinkapin vain suksit vittuun siitä apina niin ku sanoin.

Miten tuollainen kivikauden wannabe-macho on päässyt nettiin? Ja mitä luulet täällä tekeväsi, kun pullistelukaan ei toimi? Vai haetko treffejä kanssani?

• 2626
        CamelBoots kirjoitti:

Kyllä parisuhteet on niitä missä asutaan samaa taloutta..Siis oikea parisuhde. Toki jokainen saa nähdä sen asian kuinka tykkää, ei se minulta ole pois.

Parisuhde on sitoutumista, ei yhteistä pesukonetta. Koululaiset pois aikuisten keskusteluista, huis.

• Vaikutat kiinnostavalta ihmiseltä, kirjoittele.

• ATM-automaatti

Vaikuttaa siltä että panoksi kelpaaminen on noussut rumamaijalle päähän.

Naisen seksiMA > suhdeMA, ja isolla erolla.

Ja kun ikää tulee, suhdeMA tippuu paljon nopeammin kuin seksiMA...

• rumamaija

Eksäni eivät olleet mitään panoja. Eka olisi halunnut naimisiin ja 5 lastakin, mitä tosin itse kammoksuin.

• CamoHomo

CamelHomolla tais kihahtaa!

Hahahaha!

• Kilttiatm

Komea mies saa naisen hymyilemään muille komeille miehille.

• rumamaija

Toka eksäni ei ollut komea vaan tavallinen.

• Kuule nuorinussimaton. Voito laittaa Rumamaijan kuvan niin tiedän mistä puhutaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3459
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2960
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1864
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1822
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1788
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      67
      1563
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1336
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1272
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe