http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021821140606_vi.shtml
Kyllä pappan kelpaa panna nuorta pillua
Clint eastwoodilla nuori nainen
21
70
Vastaukset
- näinonmarjat
YTM on YTM vielä satavuotiaanakin.
- nuori-pillu-täällä-hep
Ihanaa, 37-vuotiailla on nuori pillu :))))))))))))))
- 820
Tuo mimmi kyllä näyttää ikäistään vanhemmalta.
(Mutta tosiaan, että sillä on nuori pillu.....) - pallo.pää
Clintkin alkaa toden teolla olemaan rupsahtanut :-o
- ZaCefron
Clint Eastwood kyllä ansaitsee nuoren naisen! Aah!
Aika ovela tämä Clint. Leffoissa kyllä heilastellaan kaikenlaisten merylstreeppien kanssa, mutta kotioloissa sitten pitää olla nuorempaa lihaa.
Vanhan näköinen 37-vuotias. :P
Annetaan Clintin nauttia elämästä. Pitäisiköhän hankkia vaarillekin vanhainkotiin samanlainen lemmikki.- Eläkeläis---PUA
Onko vaarisi samassa vanhainkodissa ExPUA:n kanssa?
Eläkeläis---PUA kirjoitti:
Joku kylähullu siellä ahdistelee vanhoja mummoja joten todennäköisesti kyllä. :P
- Ex------------PUA
Eläkeläis---PUA kirjoitti:
Vanha haaska turvautuu itte oot-defenssiiin, ja haukkuu muita eläkeläisiksi. :D Kurpparaivo näemmä vie johdonmukaisuuden rippeetkin.
Minkä ikäinen olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua? - Ex------------PUA
Nainen_28v kirjoitti:
Joku kylähullu siellä ahdistelee vanhoja mummoja joten todennäköisesti kyllä. :P
Sinä olet vanha mummo. :D
Minun naiseni ovat sinua nuorempia, joten tuo jää toiveajatteluksesi.
Mutta hyvinhän sinä olet jo hyväksynyt sen, että olet kurppa, johon ikäisiään naisia saamattomat, finninaamaiset pojanklopit käyvät tyhjentämässä satsinsa. ;) - Eläkeläis---PUA
Ex------------PUA kirjoitti:
Vanha haaska turvautuu itte oot-defenssiiin, ja haukkuu muita eläkeläisiksi. :D Kurpparaivo näemmä vie johdonmukaisuuden rippeetkin.
Minkä ikäinen olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua?Olen 32-vuotias vanha huora. Minua käyttäneiden miesten määrää en paljasta vielä. Saat ensin arvata luvun ja kerron sen jälkeen, kuinka lähelle osuit :D
- pankaa.nussikaa
Clint panee horoja
- clinteiaitoYTM
Kyllähän kurpat tälläisen ikäeron varsinkin YT-miehelle hyväksyvät koska ovat itsekin tuon "nuoren" naisen ikäisiä. Jos taas clint olisi ottanut oikeasti nuoren eli 16-19v YT-naisen niin johan ääni muuttuisi kellossa.
- Ex------------PUA
"Yksittäistapaus"! :D
Clint se vaan vanhenee, ja naiset senkus nuorenee.
Palstatotuus = totuus! ;) TAAS!- VVXIII
Palstatotuus sekö, että Clintin naisten taso on iän myötä laskenut vuorenjyrkänteen lailla? Onpa ihme ja yllätys :p
- kaikysyäsaa
Mahtaako Clintillä ottaa enää eteen?
- 9769
Laita sille sähköpostia ja kysy.
- kaikysyäsaa
9769 kirjoitti:
Laita sille sähköpostia ja kysy.
En tiedä Clinun sähköpostiosoitetta.
- rumamaija
Nuori nainen? Sittenhän minäkin olen vielä nuori. :)
- Uuh.nuorta.lihaa
Joo... Onpa tosi nuori nainen. Vasta keski-ikäinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414695- 672474
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81472- 181458
- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107