Miksi ette?
Minä en jaksa. Laiskottaa. Kävin just lenkillä eli kusettamassa virtuaalikoirani, ja nyt mä avaan viinipullon ja lueskelen tässä nettilehtiä ja Sinkkupalstan keskusteluja. Kippis.
Kuinka moni EI mene viihteelle tänään?
28
111
Vastaukset
Viihdettä on kotonakin. Erityisesti selvänä!
- entinendemari
Ei tulis mieleenkään lähteä selvinpäin ulos katsomaan Suomalaista alennustilaa. Vietin tänään päivän metsässä. :)
- rumamaija
Minä en mene kuten en normaalistikaan. Syy: mulla ei ole yhtään kaveria tällä paikkakunnalla (ja koko Suomessakin vaan 1 eikä se enää nykysin perheellisenä käy viihteellä). Ulkomaalaisissa on enempi sinkkukavereita.
- peto-petteri
Mitä viiniä pullossa?
- marilynes
Alsacen Rieslingiä. Vai onko se suomeksi Elsas... Ihan ok. Ei maksanut mansikoita kuten viini yleensä maksaa tässä maassa.
- peto-petteri
marilynes kirjoitti:
Alsacen Rieslingiä. Vai onko se suomeksi Elsas... Ihan ok. Ei maksanut mansikoita kuten viini yleensä maksaa tässä maassa.
Valkkaria.... Mä en diggaa valkkarista. Mulla on pieni puteli espanjalaista punkkua. Saa riittää tälle illalle, koska joo, Alkon viinihinnat on pilvissä.
- rumamaija
peto-petteri kirjoitti:
Valkkaria.... Mä en diggaa valkkarista. Mulla on pieni puteli espanjalaista punkkua. Saa riittää tälle illalle, koska joo, Alkon viinihinnat on pilvissä.
Valkkari olisi ihanaa. Tuli kuitenkin juotua tänään vain kaksi sidukkaa, kun ei tosta kylän lähikaupasta saa muuta. Saakelin tuppukylä, ei edes yhtä alkoa... :(
Ei baariin.. en jaksa, mutta lenkille pitäisi vielä pitkästä aikaa jaksaa.. Lähden ihan hetikohta..
- HC-ATM
En mene koska olen alle 180cm pitkä.
- xxxzzzccc
En mene. Harvemmin tulee käytyä nykyään. Iltaeväinä lasi vettä ja pähkinöitä... Jos jonkun leffan katsoisi unilääkkeeksi... Tässä taas kerran ihmetellyt miksi jännillä miehillä on aina karvainen takapuoli ja miksi kaikki puskista huutelijat ovat aina kakat housussa?
- klslkdfjlkjsldfg
Ei huvita. Eikä ole rahaa.
- fsfdsfsdfsd
Kuntosalille menen korkeintaan, en edes muista millon olisin viimeksi käynyt baarissa. Mun mielestä liikunta hyvässä seurassa on parempaa viihdettä kuin alkoholin kittaaminen.
- rumamaija
Minua hävettää mennä salille, koska näytän siinä laitteessa puhkuessani entistäkin epämiellyttävämmältä. Niinpä olen tähän asti valinnut kuntopyörän kotona, nyt vaan on pakollinen tauko kunnes saan uuden.
- fsfdsfsdfsd
rumamaija kirjoitti:
Minua hävettää mennä salille, koska näytän siinä laitteessa puhkuessani entistäkin epämiellyttävämmältä. Niinpä olen tähän asti valinnut kuntopyörän kotona, nyt vaan on pakollinen tauko kunnes saan uuden.
Ei mun mielestä kukaan nainen näytä salilla yhtään huonommalta mitä normaalistikaan salin ulkopuolella, teillä naisilla on outoja uskomuksia.
Iso mies ei saa teitä näyttämään pienemmältä eikä pieni mies saa teitä näyttämään isommalta, olette juuri sellaisia mitä te olette. - atännä
rumamaija kirjoitti:
Etkä näytä.
Siitä treenaamisesta tulee niin hyvä olo, että mene vaan puhkumaan itsesi hyytelöksi. Kun siihen fiilikseen pääsee kiinni, ei yhtään välitä miltä näyttää. Tai kuulostaa. Eikä siellä kukaan ilmeitä tuijottele, muutama pervoätmi vaan päivystää kyykkypaikoilla kilon puntin kanssa jumpaten. - Totuudenkertojatar
Nii. Kun itseä miettii niin katsotteko koskaan miltä muut näyttäävt? Jokainen keskittyy omaan suoritukseensa. Enkä nyt puhu seksistä, siinähän saa kiksejä siitä miltä toinen näyttää.
- Totuudenkertojatar
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Nii. Kun itseä miettii niin katsotteko koskaan miltä muut näyttäävt? Jokainen keskittyy omaan suoritukseensa. Enkä nyt puhu seksistä, siinähän saa kiksejä siitä miltä toinen näyttää.
Ja kyllä, mua panettaa. Saan myös kohta.
- atännä
En jaksa juuri koskaan lähteä yöelämämään. Ei huvita. Mulla on huomenna vähän töitä ja pitkät treenit. Urheilen ja nukun hyvät yöunet mieluummin kuin valvon jossain tyrkkyjen juoppojen keskellä kamalassa metelissä ja tunkkaisessa hajussa. Kai sitä joskus taas pitäisi lähteä toteamaan edellinen, mutta nyt on parempaa tekemistä viikonloppuisin lähes parin kk:n ajan.
- marilynes
Mitä urheilulajia sä harrastat?
- Puntttis
Komppaan atännää. Itsellä salitreenit aamulla ja Mieluummi nukkuu kunnon yöunet kun katselee kännissä olevia idiootteja.
- Kilttiatm
Mä olen kotona vaan. Paistoin päivällä lettuja ja syön niitä tässä illalla
- DIID
Menen varmaan vasta huomenna tai ehkä en mee ollenkaan, en oo vielä päättäny. Tänään katon nauhoituksia joita en ehtiny tsekata viikolla.
Äiteillessä menee tämä viikonloppu. <3
En mää, olen mieluummin kotona syömässä näkkileipää
- Hämärän_rajoilta
En käy koskaan muulloinkaan viihteellä, mutta tänään en jaksaisi, vaikka sellaista harrastaisinkin. Nikkaroin koko iltapäivän ulkona autokatoksessa pientä pöytää mikserilleni, ja siinä oli melkoinen homma, kun puutavara piti ensin sahailla ja hioa raakalaudasta (en jaksanut lähteä kaupungista etsiskelemään sopivaa valmista puuta, joten tein itse tarpeisiini juuri sopivaa). Nyt häkkyrä on maalausta ja pyörien alle ruuvaamista vaille valmis: ei kovin hieno, mutta ajaa uskoakseni asiansa ja ainakin tunnearvoa on jo nyt.
Kun on ollut tuntikausia ulkoilmassa pikkupakkasessa ja tulee vihdoin sisälle, ei enää tee mieli lähteä mihinkään. - SuperSetä
Minä en lähde viihteelle tänä viikonloppuna.
Väsyttää, olo tuntuu voimattomalta. En yksinkertaisesti ole sellaisessa psyykkisessä tilassa että jaksaisin hätistellä parikymppisiä baarihottiksia pois kimpusta :/ - Kaappijuoppo2
En mee mihinkään. Ei oo paikkaa mihin menis. Keksin juuri uuden juomasekoituksen: Punaiseen maitoon Suomiviinaa. Hyvää!
- Totuudenkertojatar
No en yleensäkään käy viihteellä, harvoin sinkkunakaan. Olihan se ihan kivaa joskus mutta aikansa kutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561478
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651449Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2631035Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 56959
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin84894