Seksikäs nainen on pituudeltaan aina n 160-165cm ja oikeastaan jo 175cm ovat niitä aivan kauheita hirvityksiä mitä voi olla. Ei naisen kuulu olla pitkä sillä se ei ole naisellista alkuunkaan, sori jos koski jotain mutta näin se vaan menee. naisen kuuluu olla pieni, siro, nätti ja pituudeltaan korkeintaan 165cm :) Ei seksikäs nainen paina yli 60-65kg alkuunkaan.
Pitkät naiset ovat kauheinta mitä tiedän
67
1438
Vastaukset
- Jämämiesoot
Pienimunainen urpo siellä trollailee. Sulla ei oo itsetuntoa olla pitkien naisten kanssa.
- 170_ja_sit_katotaa
Niinpä... Pitkillä naisilla on pidempi vagina. Vituttaa ponien kanssa, kun ei mahdu kunnolla sisään tai "sattuu" kun ottaa pohjaan.
- Riiiiiiiiiii
Mitä?? Ei oo totta:D. Hyvää läppää! Onko poni pieni nainen?
- Pyh-ja-pah
Eihän 60-65kg ole kevyt. Itsellä pituutta 175cm ja painoa 55kg enkä ole liian laiha, vaan hoikka.
- afsdaf
Eihän aloittaja edes sanonut että tuo lukema olisi kevyt tai edes että pitäisi olla laiha tai hoikka. Yleensä miehet kuitenkin haluavat että naisella on jonkin verran rasvaa, lihaa luiden ympärillä sopivissa kohdissa. 60-65 kg on oikein hyvä lukema, ylipainoa on noilla luvuilla vain jos on poikkeuksellisen lyhyt.
- Pyh-ja-pah
afsdaf kirjoitti:
Eihän aloittaja edes sanonut että tuo lukema olisi kevyt tai edes että pitäisi olla laiha tai hoikka. Yleensä miehet kuitenkin haluavat että naisella on jonkin verran rasvaa, lihaa luiden ympärillä sopivissa kohdissa. 60-65 kg on oikein hyvä lukema, ylipainoa on noilla luvuilla vain jos on poikkeuksellisen lyhyt.
Sanoi painoksi juuri tuon, koska hänen mielestään se on kevyt, puhuuhan hän siroista naisista, eli hänen mielestä 160-165cm nainen joka painaa 60-65kg on siro ja kevyt... Mutta jos 160-165cm nainen painaa 60-65kg, ei hän ole ainakaan siro, vaan ihan tavallinen. Siro ihminen, kuten minä, on aina kevyempi kuin muut saman mittaiset olematta liian laiha. Lisäksi veikkaan, että aloittaja on nainen itse, ja juurikin noissa mitoissa, mitkä hän aloitukseensa laittoi "pienen, kevyen ja siron" naisen mitoiksi. Todellisuudessahan hän ei ole mitenkään erityisen pienikään, sen lisäksi ettei ole siro. Oikeasti pieni ja siro nainenhan olisi jotain 150cm ja alle 40kg. Aloittajan antamat omat mittansa on ihan keskiverto tavis -naisen mittoja.
- pelkkääprovoa
Aloisttaja on mt-ongelmainen mies joka tuttavapiiristä näitä naisten mittoja ottaa....tarkoituksenaan saada ihmiset riitelemään keskenään. Hänet on tunnistettu
- pulska_voi_olla_siro
Pyh-ja-pah kirjoitti:
Sanoi painoksi juuri tuon, koska hänen mielestään se on kevyt, puhuuhan hän siroista naisista, eli hänen mielestä 160-165cm nainen joka painaa 60-65kg on siro ja kevyt... Mutta jos 160-165cm nainen painaa 60-65kg, ei hän ole ainakaan siro, vaan ihan tavallinen. Siro ihminen, kuten minä, on aina kevyempi kuin muut saman mittaiset olematta liian laiha. Lisäksi veikkaan, että aloittaja on nainen itse, ja juurikin noissa mitoissa, mitkä hän aloitukseensa laittoi "pienen, kevyen ja siron" naisen mitoiksi. Todellisuudessahan hän ei ole mitenkään erityisen pienikään, sen lisäksi ettei ole siro. Oikeasti pieni ja siro nainenhan olisi jotain 150cm ja alle 40kg. Aloittajan antamat omat mittansa on ihan keskiverto tavis -naisen mittoja.
Minusta taas sirous liittyy pituuteen ja luustoon, nainen voi olla lyhyt ja pulska ja silti siro (ranteet, nilkat ja sääret, kasvonpiirteet). Pituisesi nainen (175cm) ei taas mielestäni voi olla siro vaikka olisi hoikka ja kevytluustoinen, koska on liian kookas.
- Pyh-ja-pah
pulska_voi_olla_siro kirjoitti:
Minusta taas sirous liittyy pituuteen ja luustoon, nainen voi olla lyhyt ja pulska ja silti siro (ranteet, nilkat ja sääret, kasvonpiirteet). Pituisesi nainen (175cm) ei taas mielestäni voi olla siro vaikka olisi hoikka ja kevytluustoinen, koska on liian kookas.
Jos minulla on kapeat ranteet, nilkat, käsivarret, sääret, kaula, hartiat, rintakehä, sirot kasvot, kapeat sormet, pienet kädet ja jalkaterät, lyhyt selkä... Nämä kaikki verrattuna siis itseäni reilusti lyhyempiin naisiin, niin miten väität etten voi olla siro? Minulla on vain pitkä kaula ja sääret... Kuten sanoit - sirous tulee nimenomaan luustosta, ja sillä ei ole tekemistä pituuden kanssa. On olemassa tosi lyhyitä ja leveäharteisia naisia, joiden kädetkin on kuin lapiot... Mutta onko aloittaja siis lihavakin vielä kaiken lisäksi - sitäkö yrität sanoa? (Ilmeisesti olet aloittaja)
- Ihme.vänkäämistä.sulla
Kevytluustoinen eli kapea ja siro on siro oli pituutta sitten vaikka kaksi metriä.
- pulska_voi_olla_sir
Pyh-ja-pah kirjoitti:
Jos minulla on kapeat ranteet, nilkat, käsivarret, sääret, kaula, hartiat, rintakehä, sirot kasvot, kapeat sormet, pienet kädet ja jalkaterät, lyhyt selkä... Nämä kaikki verrattuna siis itseäni reilusti lyhyempiin naisiin, niin miten väität etten voi olla siro? Minulla on vain pitkä kaula ja sääret... Kuten sanoit - sirous tulee nimenomaan luustosta, ja sillä ei ole tekemistä pituuden kanssa. On olemassa tosi lyhyitä ja leveäharteisia naisia, joiden kädetkin on kuin lapiot... Mutta onko aloittaja siis lihavakin vielä kaiken lisäksi - sitäkö yrität sanoa? (Ilmeisesti olet aloittaja)
En ole ap. vaan toinen sirojen ja PIENTEN naisten ihailija. Minulle siro on kapealuustoinen ja pienikokoinen pituudeltaan. Lyhyys pelkästään ei riitä myöskään sirouteen, vaan molempien ehtojen tulee täyttyä, jotta naista voi sanoa siroksi. Normaalipainoin rajoissa pysyvä pyöreys ei tee pienestä naisesta ei-siroa. Lyhyys ei tarkoita myöskään persjalkaisuutta, myös 160cm naisella voi olla pitkät jalat suhteessa selkään, sellainen pieni pitkäsääri juuri on kaunein.
- Pyh-ja-pah
pulska_voi_olla_sir kirjoitti:
En ole ap. vaan toinen sirojen ja PIENTEN naisten ihailija. Minulle siro on kapealuustoinen ja pienikokoinen pituudeltaan. Lyhyys pelkästään ei riitä myöskään sirouteen, vaan molempien ehtojen tulee täyttyä, jotta naista voi sanoa siroksi. Normaalipainoin rajoissa pysyvä pyöreys ei tee pienestä naisesta ei-siroa. Lyhyys ei tarkoita myöskään persjalkaisuutta, myös 160cm naisella voi olla pitkät jalat suhteessa selkään, sellainen pieni pitkäsääri juuri on kaunein.
Lyhyellä naisella ei voi kuitenkaan koskaan olla suhteessa yhtä pitkät jalat kuin pitkällä. Sirous ei todellakaan liity mitenkään pituuteen, vaan leveyteen ja nimenomaan luuston rakenteesta tulevaan leveyteen. Pitkissä naisissa on yleensä ottaen enemmän siroja kuin keskimittaisissa ja lyhyissä. Pitkissä naisissa on eniten pitkäsäärisiä, toki persejalkaisiakin mutta vain vähän. Lyhyissä naisissa varsinaisesti pitkäsäärisiä ei edes ole, vain aavistuksen keskivertoa pidemmät jalat voi olla. Kylie Minoguea rummutetaan yleensä esimerkkinä lyhyestä mutta pitkäsäärisestä naisesta, ja oikeastaan hänellä ei ole kroppaan nähden kovin pitkät sääret. Tietysti pitemmät kuin muilla hänen mittaisillaan yleensä on.
- pulska_voi_olla_s
Vänkää vaan, jos haluat väkisin luulla olevasi siro. Et ole. Totta että pitkäjalkaiset lyhyet on harvinaisempia kuin pitkät, mutta juuri siksi he ovatkin niitä kaikkein kauneimpia naissukupuolen edustajia. Pitkiä ja pitkäsääriä näkee enemmän eli eivät ole mitään erityistä.
- Pyh-ja-pah
pulska_voi_olla_s kirjoitti:
Vänkää vaan, jos haluat väkisin luulla olevasi siro. Et ole. Totta että pitkäjalkaiset lyhyet on harvinaisempia kuin pitkät, mutta juuri siksi he ovatkin niitä kaikkein kauneimpia naissukupuolen edustajia. Pitkiä ja pitkäsääriä näkee enemmän eli eivät ole mitään erityistä.
Miten muka en ole siro, jos olen monin tavoin pienempi ja kapeampi kuin minua 10 - 20cm lyhyemmät naiset? Jos vaatekokoni ja kengännumeroni on pieni... Jos olen kevyempi kuin minua reilusti lyhyemmät ja puhun nyt hoikista naisista, en anorektisista pitkistä tai lyhyistä läskeistä, vaan kaiken mittaisista hoikista. Mulla pituus tulee pitkistä sääristä ja kaulasta... Minä olen siro. Minulle on aina kaikki sanoneet että olen siro ja jopa pieni. Yleensä istuallani olen kaikista pienimmän näköinen nainen, koska kroppani on niin pieni. Ihmiset hämmästyy kun nousen seisomaan... Että itse olet turhan vänkääjä. Ja olenko väittänyt olevani jotain erityistä? En ole. Minä olen vain sanonut että siroudella ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa... Ja sinä olet ihan varmasti aloittaja ja sinä olet nainen, joka luulet olevasi joku siro pitkäsäärinen pullukka. Ole sitten kuinka erityinen tahansa. Sinä et kuitenkaan voi muuttaa mustaa valkoiseksi ja väittää selviä tosiasioita vastaan, vain siksi että olet rakastunut itseesi. Varmasti olet jonkun ihannenainen. Jonkun muunkin kuin itsesi, mutta älä viitsi väittää tosiasioita vastaan.
- pulska_voi_olla_
Hah hah, pientä itsetunto-ongelmaa ilmassa? Eihän mies toki voi ajatella näin, pakko olla pullukka nainen. Pidä toki itseäsi sirona jos tahdot, mulle yli 160cm on aina kolho. Ja tiedän mistä puhun, koska tunsin naisen joka oli sun pituinen, painoi 49kg, kevytluustoinen ja kaunissäärinen... mutta ei minusta siro siten kuin sen ymmärrän.
- Kokonaisuus
Ei pelkät sirot ranteet, nilkat ja kasvot tee naisesta siroa, vaan se kokonaisuus. Ennen kaikkea tärkeää on että torso on siro. Kapeat hartiat ja pieni rintakehän ympärys. Minä tunnen paljonkin rotevia ihmisiä, joilla on sirot ranteet nilkat ja kasvot, enkä miellä heitä siroiksi.
- Pyh-ja-pah
pulska_voi_olla_ kirjoitti:
Hah hah, pientä itsetunto-ongelmaa ilmassa? Eihän mies toki voi ajatella näin, pakko olla pullukka nainen. Pidä toki itseäsi sirona jos tahdot, mulle yli 160cm on aina kolho. Ja tiedän mistä puhun, koska tunsin naisen joka oli sun pituinen, painoi 49kg, kevytluustoinen ja kaunissäärinen... mutta ei minusta siro siten kuin sen ymmärrän.
Miten se on itsetunto-ongelmaa, jos oon sitä mieltä, että kirjoitat kuin nainen? Ja jos sä et ymmärrä siro -sanan merkitystä, niin ei voi mitään... Aivan sama mulle millaisista naisista itsesi lisäksi tykkäät, ei kiinnosta eikä liikuta, enkä halua mieltymyksiäsi muuttaa. Pidä ne ihan rauhassa. Ainut mihin puutuin oli tuo typerä väite ettei pitkä voi olla siro. Kyllä voi, koska sillä ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa, sen kummemmin kuin rotevuudella... Seuraavaksi sä varmaan alat väittää, ettei lyhyt voi olla roteva tai lihava.
- Anonyymi
Pyh-ja-pah kirjoitti:
Kädet kuin lapiot, osui.😂
- Anonyymi
pulska_voi_olla_sir kirjoitti:
Pienellä ei voi olla pitkiä sääriä, voi hyvänen aika sentään.
- vcxvcvgcvx
Hyvin puhuttu. Jos nainen on yli 165 cm, tai yli 60 kg, niin sit on pakko olla humalassa jotta sita sietaa panna oksettamatta. Kuten suomessa on paljon humalaisia, niin se tarkoittaa etta suomessa on paljon naisia yli 165 cm tai yli 60 kg. Ei semmoisessa maassa jossa on hyvan nakoisia naisia tarvitse juoda mitaan. Mutta ei selvin pain rumia naisia panna.
- jejeu
Lyhyen miehen ongelmia. Pitkät naiset tuo pitkiä miehiä sukuun. Lyhyet tuo lisää lyhyitä sukuun. Vaan minkäs ihminen pituudelleen voi. Olen 172 ja mies 194 sm
- 163cmmmmN
Miehen tulis olla 195-200 cm, vaalee, tulot vähintään 4000 €/kk. Kultanen luonne, ilonen aina, reilu ja liikunnallinen, mutta taas mielummin hoikka kuin joku Mentulaa lähelläkään oleva. Ei rintakarvoja, viiksiä, virheetön iho, helmihampaat. Ja tyylitajua on oltava. Sen yhden mitan pitäisi olla vähintään 17 cm. Ensi alkuun..:))))))
- lsjdfkjdklfjsklfdskl
Neljän tonnin tuloihin ei päästä kultaisella luonteella, niihin rahoihin päästäkseen on oltava itsekäs narsistipaska.
- ffhmbcfh
lsjdfkjdklfjsklfdskl kirjoitti:
Neljän tonnin tuloihin ei päästä kultaisella luonteella, niihin rahoihin päästäkseen on oltava itsekäs narsistipaska.
Kultanen luonne tarkottaa että mies osaa hemmotella naistaan ;)
- Anonyymi
Sanoo köyhä avuton luuseriäijä🥱
- Anonyymi
Itsekäs narsistipaska ei viitsi käydä kouluja eikä hankkia tutkintoa. Narsisti on se joka käyttää muita hyväkseen taloudellisesti, huijaa kelatukia ja on kateellinen muiden tienesteille koska narsistin mielestä kaikki kuuluisi hänelle, myös toisten oma olisi oltava hänen vapaasti käytettävissä
- heidelberg
Ei pidä paikkaansa. Pitkät naiset ovat kauniita, ihania. Söpöjä kun tallustelee eteen päin kadulla ;)
- Luolamadonna
En ole mikään pituusrasisti, mutta mua aina ärsyttää pituuden yhdistäminen sen seksuaalisiin ulottuvuuksiin. Harva lyhyt ymmärtää kuinka tuskallista on enää suuressa kaupungissa, jossa sekä kellaritilat että ullakot, autotallit ovat mitoitettu pygmeille, mutta taas asuinhuoneet kolmemetrisille jättiläisille.
Muutoin pituudesta on vain kaikinpuoleista hyötyä.
(Naurua)
- vaakamainen
Aloittaja ilmeisesti ihailee suomalaista naisperustyyppiä eli
lyhyttä, lyhytjalkaista ja ylipainoista perus-Tiinaa. Yleensä
sama tyyppi muuttuu iän myötä vain tankimmaksi koko ajan.
Maailmalla pitkä nainen on ihanne. Ja siellä jopa lyhyemmät
miehet "kestävät" naisen pituuden paremmin kuin täällä. - limbox
Suomessa on lyhyitä ja ylipainoisia hiuksensa kynineitä
silmälasinaamoja runsaasti tarjolla sinunlaiselle miehelle.
Yli 170cm naisia on tilastollisesti aika vähän meidän
ugrilais-aasialaisessa geeniperimässä. Ruotsissa meininki
on jo ihan toista ja 180cm naisia ( kauniita) näkee tämän tästä. - faktatietoahänestä
Tällä palstalla kirjoittelee usein mies joka ottaa tuttavapiirin naisista näitä mittoja ja kirjoittelee näit provoja tarkoituksenaan saada ihmiset keskenään riitelemään. Se on hänen ainut tarkoitus. Kirjoittaja on mt-ongelmainen mies joka provoaa joka palstalla täällä
- miehelletöihinohje
Kuules mies keskity töissä niihin päällikön hommiisi äläkä kyttäile naisten ominaisuuksia. Siitähän sulle maksetaan.
- kauheahirvitys
Aloittaja itse on oikein kauneuden perikuva mieleltään=)
- bua-ha-haa
Aloittaja kun on tuollainen jämäpala, niin näyttäis olemattomalta oikean naisen rinnalla. Syöhän se kai miestä.
- eimieseikämikäänpäällikk
Niin tarkoitat tuota miestä joka kirjoittelee "naisena" työpaikansa naisten ulkonäköön liittyviä asioita....
- bua-ha-haa
eimieseikämikäänpäällikk kirjoitti:
Niin tarkoitat tuota miestä joka kirjoittelee "naisena" työpaikansa naisten ulkonäköön liittyviä asioita....
Lähinnä tarkoitin aloittajaa, 180cm jämäpalaa.
- Oodidoodi
Heh.. olipa aivopieru! :D pituuteen kun ei kauheasti voi vaikuttaa. Hyvä että on niitäkin jotka tykkää pitkistä, pätkistä, laihoista ja lihavista jne.. jokaisella oma makunsa.. ja mitäs sitte, kun se siro nainen saattaa vaikka sairauden myötä lihoa sairaalloisen lihavaksi, mutta on aivan ihana ihmisenä? Huonosti on asiat jos suhteen rakentaa pelkästään ulkoisten puitteiden varaan.
- OnSeNiinnii
Lähes kaksimetrisestä ei saa siroa mitenkään. Sopusuhtaisuus on
kaunista ja isokin voi olla sopusuhtainen, muttei kuitenkaan pieni ja siro
valitettavasti näin vain on. - isomikuinap
ehe,,meitä,on monen mittaisia .Jokaiselle joku on se rakkain ja tärkein.Viis muista..
- TodellinenAlfa183cm
Mitä v*ttua sillä on väliä miten pitkä kumppani on? Ei yhtään mitään!
Kusipää on kusipää sata kuuskyt senttisenä tai sata seiskakasina. - ihantiedoksivaan
Mun rakas nainen on mulle se kaunein. Enkä siksi vietä aikaani vertaille muita naisia ja heidän ominaisuuksia. Jos sulla ap on aikaa tuollaiseen et ole vielä rakasta naista tavannutkaan. Tosin tuolla luonteella epäilen että et koskaan tapaakaan. Ja ihan rohkeasti vaan kirjoittele miehenä äläkä piiloudu "naiseksi" se tekee susta vielä enemmän kuvottavan miehen
- autaarmiasnäitä
Taivas, mitä turhamaisuutta ja vieläpä saavat aikaan kiistelyä.
- Luolamadonna
Pitkät naiset ovat ihania, huonoja laskettelemaan ja tapaturma-alttiita. Pituus ja balanssi ovat toistensa vastavoimia. Tarvitaan voimaa kompensointiin, ja sitä tässä tapauksessa ei ole. Liikeratojen laajuus tekee paketista epävakaan.
Nussiessa en huomaa mitään eroja pitkien tai pätkien välillä.
(Naurua)- Luolamadonna
Naisen pituus luo illuusion, että hänen kumppaninsa on kuin puudeli.
Puuttuu enää jokin äklö väri, vaikka vp.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Naisen pituus luo illuusion, että hänen kumppaninsa on kuin puudeli.
Puuttuu enää jokin äklö väri, vaikka vp.
(Reps)Ja mitä paremman näköinen pitkä nainen on, nin sitä omituisemmaksi ympäristön suhde häneen muuttuu.
Huomaan, että olen kirjoittamassa kasaa olettamuksia ja yhteenvetoja, yleistyksiä ja summittaisia luuloja.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Ja mitä paremman näköinen pitkä nainen on, nin sitä omituisemmaksi ympäristön suhde häneen muuttuu.
Huomaan, että olen kirjoittamassa kasaa olettamuksia ja yhteenvetoja, yleistyksiä ja summittaisia luuloja.
(Hihitystä)Kuitenkin voidaan sanoa - tai myöntää, että friikit ovat aina kiinnostaneet massaa sen taloudellisessa mielessä.
Syytä tähän en täysin käsitä.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kuitenkin voidaan sanoa - tai myöntää, että friikit ovat aina kiinnostaneet massaa sen taloudellisessa mielessä.
Syytä tähän en täysin käsitä.
(Reps)Yhdistelmä äly, kauneus ja pituus on naudeis lähes vammauttava yhdistelmä ominaisuuksia. Tie on ennalta määrätty, jos näin ikävästi käy.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Yhdistelmä äly, kauneus ja pituus on naudeis lähes vammauttava yhdistelmä ominaisuuksia. Tie on ennalta määrätty, jos näin ikävästi käy.
(Hihitystä)Muista en tiedä, mutta itse voin myöntää haluavani olla Oona Tolppaska.
Oonaksi Oonan rinnalle.
Eikö kuulostakin vähän... dilleltä?
(Hihitystä) - Anonyymi
Ai siis mistä tapauksesta puhut, ettei voimia olisi. Olet niin väärässä, kyllä pitkällä naisella saattaa olla voimaa niin että siinä pienempi mies jää kevyesti kakkoseksi.
- jfkls
Tuskin noin ajattelee suurin osa julkkis miehistä ja huippumalli teollisuus. Mutta näinhän voi sanoa joku reppana jolta itseltä puuttuu yhtä sun toista ulkomuodostaan ja yleensä muiden kritisoijat ovatkin heikko itsetuntoisia ja yleensä myös ulkonäössään pahoja puutteita.
- pitkuliiini
Aijaa =D
Itse oon 178 cm pitkä nainen ja oon aina kuullu olevani kaunis... mulla on pienet luut eli ehkä vähän sellainen missinkroppa.. ja sääret on kyl tosi tosi pitkät ;)
Aika monet mun kaverit on kyllä saman mittaisia, ei tää pituus Etelä-Suomessa oo nuorten naisten keskuudessa mikään kauheen epätavallinen, ajattelin että sellainen 185 cm -mittainen alkais vasta oleen huomiotaherättävän pitkä..?- kaupungin-pisin-nainen
Asun pohjoisesssa ja olen n. 165cm ja voin sanoa, että täällä päin kyllä näin "pitkä" nainen herättää jo huomiota koska miehetkin on täällä kork. pituisiani. Joten onhan noita tuijotuksia suut ammollaan saatu osakseni lähes aina kun tällainen pitkä hujoppi tuolla mennöö.
- KauheaAmatsoni
kaupungin-pisin-nainen kirjoitti:
Asun pohjoisesssa ja olen n. 165cm ja voin sanoa, että täällä päin kyllä näin "pitkä" nainen herättää jo huomiota koska miehetkin on täällä kork. pituisiani. Joten onhan noita tuijotuksia suut ammollaan saatu osakseni lähes aina kun tällainen pitkä hujoppi tuolla mennöö.
Tuo on muuten totta. Mitä pohjoisempaan mennään, sen lyhyempiä ihmiset on... Itse olen peräti 170cm amatsooni ja kyllä haavi auki tuijotuksia tulee, kun täällä pohjoisen katuja tallaan. Ylipäänsä tuollaiset aloituksessa mainitut 160 - 165 cm mittaiset naiset eivät ole varsinaisesti lyhyitä, vaan keskimittaisia Suomessa. Ja jos maailman mittakaavassa puhutaan, niin jopa pitkiä. Se on tuo pituuskin niin suhteellinen asia.
- Anonyymi
Omia mielipiteitä ja mieltymyksiä saa olla. Pitkät naiset ovat myös TAVALLISIA IHMISIÄ eivätkä ole sen "kummallisempia" kuin muutkaan ihmiset kuten sairaat. Pitää muistaa etteivät he ole "valinneet" pituuttaan. Siihen eikä ulkonäköön voi hirveästi vaikuttaa. Elintavoilla toki mutta geenien sallimissa rajoin. Onko se sattumaa, että mallit ovat pitkiä? En voi kuvitellakaan ketään kauniimpaa naista kuin Kendall Jenner, Karlie Kloss tai Yasmin Wijnaldum.
- Anonyymi
Onko sinulla silmät päässä? Kendall on kaunis, mutta ihan minkä tahansa lähikaupan kassalla istuu paremman näköisiä naisia kuin Karlie tai Yasmin.
- Anonyymi
Mitenkä noi niiku pituus liittyy siihi onko nainen sexikäs vaiko eikö
- Anonyymi
Naiseni on siro lyhytkoinen ja minulle juuri oikea...Rakastan Häntä tulevaa vaimoani
- Anonyymi
Nobody loves us deers😢
- Anonyymi
Pituutta voi olla monessa kohdassa.
Usein se pituus tai lyhytkasvuisuus on vähän kuin joka vaiheessa. Mieleen tulee yksi naistuttava, joka on todella lyhyt. Jopa pää ja kaulakin on vähän kuin lytistetty. On kyllä sinällään ihan nätti ja kivan oloinen. Leveäperseinen.
Taas pitkillä naisilla sitä vartta on usein monessa kohtaa, reidessä, selässä, kaulassa ja pääkin semmoinen korkeakasvuinen. Ei niin kauhean merkillisen hyviä nämäkään, ei edes ihannoitu pitkä reisi, ei varsinkaan pitkä kaula tai vatsan kohdalta venähtänyt varsi. Oikeastaan mieluumin pömpöttävä vatsa kuin juolavehnän varsi.- Anonyymi
Pituutta voi olla monessa kohdassa.
Sulla sitä mies puuttuu ainakin yhdestä kohtaa.😂
- Anonyymi
Tja. Onkin varmaan maailman tärkein asia ?! Oblivion stout...
- Anonyymi
Pitkä nainen on älykkäämpi kuin lyhyt, tutkittu juttu eli > 175cm
- Anonyymi
No eipä ole pienet murheet sinulla. Jotta aivan suurimpia hirvityksiä, mitä tiedät.
- Anonyymi
No mut voivoi, olet 160cm mies ja pieni molokin vielä, siis se ei ole seksikästä, ei kiitos.
- Anonyymi
Niin, ihmisjoukosta ensin huomataan se pitkä näyttävä nainen.
Sama miesten kohdalla. Pitkä komea mies osuu ensimmäisenä naisten silmään.
Veikkaanpa että ap on lyhyt hiukan ylipainoinen ihminen, joka nostattaa omaa itsetuntoaan haukkumalla muita ja kehumalla itsensä kaltaisia lyhyitä.- Anonyymi
Pitkä nainen kyllä huomataan väkijoukossa, mutta positiivisessako mielessä? Itse katselen että onpahan kaksimetrinen naiskorsto.
- Anonyymi
Alle 185cm mies ei ole miehekäs ollenkaan. Jos on vielä kapeat hartiat ja tikkukädet niin naiselliselta näyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177