...ja tuntuu, että tänään tarvitsisin häntä enemmän kuin aikoihin. Vastoinkäymisiä ja väsymystä, raskas viikko takana. Ikävää, kaipausta ja olo niin pieni ja yksinäinen vielä kaiken muun lisäksi. Vähän aikaa sitten nähdessämme hänkin väsynyt ja surullinen...ja katse niin kaipaava hänelläkin.
Juuri nyt toivon enemmän kuin koskaan, että olisimme pysyneet yhdessä ja tukeneet toisiamme. Ei ole hyvä meillä erillään...luulen niin. Ja sydäntäkin särkee:(
Edelleen vanha suola janottaa...
3
237
Vastaukset
- Jaresitäjaretätä
Tuotatuota. Itse en tiiä olenko sairas, mut tunnen vaan mielihyvää, jos eksä kaipailee. Haluan vielä näyttää, että mulla menee nyt ihan saatanan hyvin ilman häntä. Hänhän se tyhmä oli kun minut jätti. Senki ääliö :D
- Nikkenikkerullaa
Voih, tuolta tuntuu minustakin mutta silloin suhteessa ollessa taas emme kyenneet tukemaan toisiamme vaan kuilu välillämme kasvoi....
- SuruSilmä66
Se on totta että exäänsä kaipailee. Me kumpikin teemme näin ja puhelimessa viikoittain. Asumme yli 400 km päässä toisistamme ja ikävä vieläkin, erosta 9 kk.
Minä en ole naisena löytänyt uutta enkä haekkaan, ex mieheni meni naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa lyhyen tuttavuuden jälkeen, nainen kinusi naimisiin ja sai tahtonsa läpi. Nyt odottaa saapuvaksi Suomeen vaikka vain tiristiviisumilla saa olla 3 kk, ei saanut pisempää lupaa olla. Kumpikin olemme myöntäneet että ooi virhe erota, jos saisimme tilanteen korjattua niin palaisimme yhteen..ongelmana että on naimisissa nyt mutta harkitsee eroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845