Mikäli rekisteröimäänne nimimerkkiinne kirjoittaa rekisteröity nimimerkki määmy. Teille ilmoitan, etten ole rekisteröinyt nimimerkkiäni. Vaan ilkeä palstahäirikkö on sen kaapannut.
Tekijänä on alla löytyvän linkin kirjoittaja, sillä aloituksen kirjoitus sen kertoo
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14137660/kirjoitteleeko
"Kirjoitteleeko
hahahahahhaaa
20.2.2016 16:19
määmy the itsensä kehuja rytmilortto millä nikillä jatkossa?"
Tietämättään hän teki myös palveluksen minulle, silllä oli aikeissa vaihtaa nimimerkkiäni vuoden alusta lähtien ja nyt siihen tuli syy.
Terveisin määmy
VAROITUS! VAROITUS! VAROITUS!
16
271
Vastaukset 16
- kiinnostumaton
Juu ei hirveästi kiinnosta
- hyljeksitty.apina.sinä
runontaja kirjoitti:
Oletan, ettei määmy suunnannut viestiään sinulle, nikkivarkaalle.
ruuna runkuttaja
- luuserirunoilija
hyljeksitty.apina.sinä kirjoitti:
ruuna runkuttaja
Niin oletkin, hyljeksitty luuseri.
Ny häne o hiukka vaikeempi pöllii mun nikki
- Sönkkö_off
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Funtsinki, et oot lapselline
Lääkelehtinen asialla :(
- Hywät_rouwat
Sönkkö_off kirjoitti:
Lääkelehtinen asialla :(
.
"Hywät rouwat"
har!1
. - pysy-messissä
hullu_ukko kirjoitti:
Olis kannattanut valita sellanen nikki missä ei oo L-kirjainta.
Oy_bimbo-ab.ssa ei ole, määmy vaihtoi jo, etkö huomannut.
hullu_ukko kirjoitti:
Olis kannattanut valita sellanen nikki missä ei oo L-kirjainta.
Tai jos haluaa käyttää, niin rekisteröi kaikki variaatiot huomioiden isot iit ja pienet ällät jne
- yhjvklnömnkk
Älä huolehdi. Vakkaritrollin ja nikivarkaan erottaa siitä, että sen jutut on muiden haukkumista, ilkeilyä, ulosteeseen liittyviä, palstalaisia pilkkaavia tai muuta sairasta. Se on jotenkin kateellinen kaikille. Keksisi ja rekkaisi jonkun omaperäisen nimen itselleen, mut ei se kai muuta asiaa täällä.
- mammysunfanny
waroitus on perin aiheellinen syyst'
että yodellisia mämmy' ei ole olemassakaan7
enään kövinkaan montaJuuh eih ooh
Tos melkein
https://www.youtube.com/watch?v=TJdZCcaElM8
Maamy's Day out - Season 8 | Dt 08-05-15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467