määmy the itsensä kehuja rytmilortto millä nikillä jatkossa?
Kirjoitteleeko
11
176
Vastaukset
- keikkamäämy
Mä taian duunaa ku toi runoilija, ain toisenlaine etuviite. Huomen o muute keikka, tuu säki sinne.
Toki duunasit mulle palvelukse, hiffasin aikaan joulun uuen nikin. Mitä e ny paljasta. Hiffaat sen sit aikanaa. Jostakin syystä tuli mielleyhtymä Erja Lyytisestä. Kaksospojat, yrittäjä ja keikkaa bukkaa. :)
Pitääki kilauttaa joku päivä Erjal tai vierail keikal. Ollaa joskus jammailtu yhes.
ps. Joutu ny. rekkaa nimmari, ku palstahörö rekkas puskanikkein.Blondi_oy kirjoitti:
Pitääki kilauttaa joku päivä Erjal tai vierail keikal. Ollaa joskus jammailtu yhes.
ps. Joutu ny. rekkaa nimmari, ku palstahörö rekkas puskanikkein.Oukki doukki. :)
- kiinnostaa-tämä
Blondi_oy kirjoitti:
Mun pääinstrumentti o kosketinsoittimet
Miksi otit melkein samanlaisen nikin ja kuvan kuin yksinkertainen.blondi? Onko hän idolisi?
kiinnostaa-tämä kirjoitti:
Miksi otit melkein samanlaisen nikin ja kuvan kuin yksinkertainen.blondi? Onko hän idolisi?
Oletukset viitottaa tienkulkijan ojaan. Oletus, jäit poraavan upottaa syleilyyn veden kylmän.
Poikkeuksellisest tuli mulle ajatuskatkos, tää nikki alunperin mun piti & lohdutukseks, alunperin funtsittiin bändin nimeks Bimbo & oy. Eik tietty sillo, tulee joskus telsust Bisneksen oppitunnti Bimbo OY. Ois ny mainost ilmaist meille. Googlates tulis ny bändi esiin- draamarunoilija
kiinnostaa-tämä kirjoitti:
Palstan häirikkö on mustankipee YB:stä. Nyt saatiin draamaa palstalle
- rytmiportot_oy
Nikit vaihtuu mutta omakehun haju ei haihdu.
- paljastusrunoilija
Palstahäirikön kuva on löytynyt
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQa_sMHch2v0wYOma8oo_gElmfNQE80s-76srYbxGwTwZxBPTrT3Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770