Sinä voit tietysti sivuttaa tämän linkki ja olla piittamatta siitä mutta Jumala et voi sivuttaa. Siis Muista sinä että lyhtaikainen nautinto synnissä ja himoissa saa aikaan iankaikkinen piina. Lue miten Kristityt päättyvät helvetissä.
http://ilmestysblogi.blogspot.fi/2015/04/pelastettu-helvetista-kristityt-jotka.html
Oletko matkalla helvettiin ??
58
213
Vastaukset
- Sairasta.haaveilua
Ja tuolla ajatuksella sinä ja kaltaisesi hekumoitte. Sairasta meininkiä. Parempi olisi kun yrittäisit sinäkin päästä eroon uskomuksistasi, ja etsisit hekumasi kohteet oikeasta elämästä.
- Voihanvitalis
Voi näitä Raamatun väännöksiä. Ps.86:13. Biblia. Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.
- totuudenpuhun
Siinä Blogissa on monta muita hyviä elämätapahtumia oikeista elämästä.
- markku.lievonen
Niimpä. Mistathan, ettet mene surutyötä tekevän ihmisen luo, joka on menettänyt jumalattomasti eläneen läheisensä. Olisit taakan antaja,- et sen kantaja. Olisi hienoa, että pysyisit jumalakuvinesi vain täällä netissä,- ei arjen keskellä.
Mutta,- todelllisuus on niin ihmeellinen, miten JUMALA todella pelastaa rentun ihimsen kuin jo tässä ajassa JUMALALTA pelastuksen saaneen ihmisen.
30. Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta,
31. samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.
32. Sillä JUMALA ON SULKENUT KAIKKI /Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että HÄN KAIKKIA ARMAHTAISI / hän kaikkia armahtaisi.
33. Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka TUTKIMATTOMAT OVAT HÄNEN TUOMIONSA /tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja KÄSITTÄMÄTTÖMÄT HÄNEN TIENSÄ / käsittämättömät hänen tiensä!
34. Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
35. Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava?
36. Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen. Room 11.
Opettele tuntemaan todellinen JUMALAN olemus /mitä JUMALA on (JUMALA on rakkaus) ja ja erikoisesti ihmisessä oleva turmeltuneisuus ja miten JUMALA aivoitti pelastaa ihmisen juuri tästä tilasta.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24. Minä viheliäinen ihminen, KUKA PELASTAA MINUT / kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? Room 7 Kerroppa aloituksen tekijä. Mitä sinä turmeltuneena ihmisenä teit pelastumisesi eteen? Olitko hyvinkin nokkela ja aikaan saava?
Tulisiko muidenkin ihmisten tehdä samoin ja samoja ihmistekoja, joita sinä teit pelastaaksesi nahkasi kuvaamastasi helvetistä?
Siis viestisi perusteella et usko, miten koko ihmisen pelastuminen on 100% JUMALAN toiminta ja teko ihmisessä. Kuvittelet, miten ihmisen viitseliäisyydestä on koko pelastuminen JUMALAN lapseksi / yhteyteen.
Vinkiksi voinen antaa, miten eräänä hetkenä tulet kokemaan, miten koko mielikuvasi ihmisen pelastumisesta tulee murskatuksi ja sijaan tulee rakastavan JUMALAN aivoittama pelastuksensa. Tulet kokemaan eräänlaisen tyhjiön, jossa ei ole mitään annettavaa JUMALALLE pelastuksen eteen.Tyhjiö, jossa ei ole mitään, jota antaa.- I.A.S
En ole aloittaja, mutta vastaan silti. Jokaisen tulee tehdä todellinen parannus, joka tarkoittaa sitä, että ihmisen tulee hylätä kaikki se minkä tietää vääräksi ja olla kuuliainen Jeesukselle Kristukselle Jumalan Sanalle. Jeesus sanoi "miksi sanotte minulle "Herra,Herra", mutta ette tee niin kuin käsken teitä tehdä?"
Jeesus sanoi myös "se joka minua rakastaa pitää käskyni"
Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
Sananlaskujen 28.13
Kyllä sinä voit antaa Jumalalle jotain ja Jumalan Sanan mukaan sinun tuleekin antaa, ja se jokin on koko sinun elämäsi. Itselleen kuoleminen, ristiinnauliten lihansa himoineen ja haluineen ja eläen siitä eteenpäin Kristuksen Pyhässä Hengessä, itselleen kuolleena, kuuliaisuudessa Jumalan Pojalle.
- valinta.tehty
Valitsen mielummin lyhtaikaisen nautinnon synnissä ja himoissa kuin ikuisuuden hihhulien kanssa diktaattorin alaisuudessa.
- AjatusMuuttuu
No niin sinä nyt ajattelet, mutta et aina. Ajatuksesi muuttuvat joko ajoissa tai liian myöhään https://www.youtube.com/watch?v=XsPuMBz_XT8
- valinta.tehty
AjatusMuuttuu kirjoitti:
No niin sinä nyt ajattelet, mutta et aina. Ajatuksesi muuttuvat joko ajoissa tai liian myöhään https://www.youtube.com/watch?v=XsPuMBz_XT8
Väitätkö että tunnet ajatuksiani paremmin kuin minä itse?
- hih.hih.hihhuli
https://www.youtube.com/watch?v=lDFCeRzl0FM
tässäpä sulle hieman mietittävää.
t. Jumalanhullu - valinta.tehty
hih.hih.hihhuli kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=lDFCeRzl0FM
tässäpä sulle hieman mietittävää.
t. JumalanhulluMitä miettimistä tossa on?
- näinollen
Jumalat voi huoletta sivuttaa yllämme on tähtitaivas ja joillakin olla helvetinmoinen olo. Maailma on evoluuttinen eikä mikään uskomus maailma sen on tiede todistanut.
Ai savonarola on palannut palstalle.
- totuudenpuhunsavis
En palannut vaan käymässä vaan ! Tuon et ite hiffannut minä kirjoitan ,,,, vaan joko satana tai sitten Pyhä Henki sulle ilmoituksen antoi. Tiedät parhaiten itse. Ihan rakkaudellisia ajatuksia sua kohtaan lähetän ja siunaan sinua. Toisille haluan kertoa että tuo linkki sai minut luopumaan synneistä entistä voimakkammin. Muuten siellä on myös blogissa m.m paljon hyviä kertomuksia oikeista elämästä miten Jumala on vaikuttanut ja tehnyt suuria ihmeitä !!!
- luetaankosanaa2
totuudenpuhunsavis kirjoitti:
En palannut vaan käymässä vaan ! Tuon et ite hiffannut minä kirjoitan ,,,, vaan joko satana tai sitten Pyhä Henki sulle ilmoituksen antoi. Tiedät parhaiten itse. Ihan rakkaudellisia ajatuksia sua kohtaan lähetän ja siunaan sinua. Toisille haluan kertoa että tuo linkki sai minut luopumaan synneistä entistä voimakkammin. Muuten siellä on myös blogissa m.m paljon hyviä kertomuksia oikeista elämästä miten Jumala on vaikuttanut ja tehnyt suuria ihmeitä !!!
Kyllä sun kirjoitustapasi tunnistaa vaikka xxx:ät jätitkin pois !
Ei siihen mitään henkien ilmoituksia tarvita, ja sinä juuri veuhdot näissä "ylihengellisissä" jutuissa ja hengellistät ihan kaiken ! - totuudenpuhun
No sitten eräänä päivänä sullekin valkenee mitä on totuus ja toivon että ei liian myöhään. Pyhä Raamattu puhuu että viimeisiä aikoja on paljon valheen puhujia ja profeetat ja villitseviä henkiä seurakunnissa. ja hedelmistä niitä tunnista. Kerro minulle missä he ovat ja ketkä he ovat kun tunnut tietävän totuuden vai kiellätkö että on lopun aika ja näitä ilmiöitä eivät ole seurakunnissa?
- luetaankosanaa2
totuudenpuhun kirjoitti:
No sitten eräänä päivänä sullekin valkenee mitä on totuus ja toivon että ei liian myöhään. Pyhä Raamattu puhuu että viimeisiä aikoja on paljon valheen puhujia ja profeetat ja villitseviä henkiä seurakunnissa. ja hedelmistä niitä tunnista. Kerro minulle missä he ovat ja ketkä he ovat kun tunnut tietävän totuuden vai kiellätkö että on lopun aika ja näitä ilmiöitä eivät ole seurakunnissa?
Savis, sinä itse et tajua, että nämä tämänkin linkin eksyttäjät vievät sinua kuin pässiä narussa !
Siis sinä itse et erota eksytystä oikeasta ja Totuudesta, ja se onkin sinun perus ongelmasi !
Jumala on kehoittanut uskovia julistamaan ilosanomaa, eikä pelottelemaan helvetin tulilla !
Jos tätäkään perus asiaa et vieläkään ymmärrä, niin olet todella ymmärtämätön !
Siis Jumalan Rakkaus vetää puoleensa, ei pelko saa aikaan mitään hyvää !
1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
Siis uskovan tulee Rakkaudesta Herraansa pyrkiä toimimaan oikein ja Jumalan hyvässä tahdossa, eikä pelon kautta ja vuoksi !
Siis Jumalan Rakkauden jonka Jumala on synnyttänyt uskovassa tulisi johdattaa kuuliaisuuteen, eikä pelottelun !
Jeesusta lähestyttiin Hänen Rakkautensa ja Hyvyytensä vuoksi, eikä pelottelun ja tuomion kautta ja vuoksi !
Siis jos sinä Savis vain pelon kautta ja vuoksi teet parannusta, niin sellainen parannuksenteko ei ole pysyväistä !
Jumala on kyllä Totinen ja Hänen Rakkautensa perustuu Totuuteen ja Armoon yhdessä, eli ei ole Rakkautta ilman Totuutta, mutta se ei ole pelottelua, vaan siinä uskova tietää sen, että Jumala on oikeamielinen eli Hän tulee tuomitsemaan aikanaan kunkin tekojensa mukaan !
Mutta uskova siis luottaa Jumalan Totuudelliseen Armoon ja Rakkauteen, jossa ei puolueellisesti sallita väärää toimintaa toisen/toisten kustannuksella !
Mutta tässä siis ei ole kyse pelosta, vaan tietoisuudesta Jumalan Pyhästä ja Oikeamielisestä Rakkaudesta, joka ei salli eikä hyväksy vääryyttä tehtävän jonkun toisen ihmisen kustannuksella, eli kyse on siis Oikeamielisyydestä ja Puolueettomuudesta, ja uskova luottaa Jumalan aitoon ja Pyhään totiseen Rakkauteen ja siinä hän lepää, itse parannusta tehden, jos ja kun itse lankeaa väärin toimimaan !
Mutta pelko ja peloittelu ei ole Jumalasta, joten tuollaisen sivuston sanoma ei ole Jumalasta, sillä Jumala ei pelottele, vaan Jumala kutsuu parannukseen Rakkautensa kautta ja vuoksi !
Room. 8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
Siis Jumalan Rakkauden tulisi saada aikaan ojenteutumista oikeaan ja Jumalan tahtoon !
1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
Siis Savis sinä et ole vielä päässyt edes täydelliseksi Rakkaudessa, sillä toimit vain pelon kautta oman todistuksesi mukaan !
Uskovan ei tulisi toimia siis pelon kautta ja vaikuttamana, sillä se kertoo silloin vain väärästä Jumalan pelosta, eli silloin Jumala on ankara ja kohtuuton, kuten Sana sanoo:
20 Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
21 Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
22 Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt;
23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
24 Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää'.
25 -Niin he sanoivat hänelle: 'Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää'. -
26 'Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
Siis sinun oma asenteesi on nyt ihan sama kuin tuolla yhden leiviskän palvelijalla, ja se on huono asia se, tajuatko tämän Savis ? - wie
luetaankosanaa2 kirjoitti:
Savis, sinä itse et tajua, että nämä tämänkin linkin eksyttäjät vievät sinua kuin pässiä narussa !
Siis sinä itse et erota eksytystä oikeasta ja Totuudesta, ja se onkin sinun perus ongelmasi !
Jumala on kehoittanut uskovia julistamaan ilosanomaa, eikä pelottelemaan helvetin tulilla !
Jos tätäkään perus asiaa et vieläkään ymmärrä, niin olet todella ymmärtämätön !
Siis Jumalan Rakkaus vetää puoleensa, ei pelko saa aikaan mitään hyvää !
Siis uskovan tulee Rakkaudesta Herraansa pyrkiä toimimaan oikein ja Jumalan hyvässä tahdossa, eikä pelon kautta ja vuoksi !
Siis Jumalan Rakkauden jonka Jumala on synnyttänyt uskovassa tulisi johdattaa kuuliaisuuteen, eikä pelottelun !
Jeesusta lähestyttiin Hänen Rakkautensa ja Hyvyytensä vuoksi, eikä pelottelun ja tuomion kautta ja vuoksi !
Siis jos sinä Savis vain pelon kautta ja vuoksi teet parannusta, niin sellainen parannuksenteko ei ole pysyväistä !
Jumala on kyllä Totinen ja Hänen Rakkautensa perustuu Totuuteen ja Armoon yhdessä, eli ei ole Rakkautta ilman Totuutta, mutta se ei ole pelottelua, vaan siinä uskova tietää sen, että Jumala on oikeamielinen eli Hän tulee tuomitsemaan aikanaan kunkin tekojensa mukaan !
Mutta uskova siis luottaa Jumalan Totuudelliseen Armoon ja Rakkauteen, jossa ei puolueellisesti sallita väärää toimintaa toisen/toisten kustannuksella !
Mutta tässä siis ei ole kyse pelosta, vaan tietoisuudesta Jumalan Pyhästä ja Oikeamielisestä Rakkaudesta, joka ei salli eikä hyväksy vääryyttä tehtävän jonkun toisen ihmisen kustannuksella, eli kyse on siis Oikeamielisyydestä ja Puolueettomuudesta, ja uskova luottaa Jumalan aitoon ja Pyhään totiseen Rakkauteen ja siinä hän lepää, itse parannusta tehden, jos ja kun itse lankeaa väärin toimimaan !
Mutta pelko ja peloittelu ei ole Jumalasta, joten tuollaisen sivuston sanoma ei ole Jumalasta, sillä Jumala ei pelottele, vaan Jumala kutsuu parannukseen Rakkautensa kautta ja vuoksi !
Room. 8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
Siis Jumalan Rakkauden tulisi saada aikaan ojenteutumista oikeaan ja Jumalan tahtoon !
Siis Savis sinä et ole vielä päässyt edes täydelliseksi Rakkaudessa, sillä toimit vain pelon kautta oman todistuksesi mukaan !
Uskovan ei tulisi toimia siis pelon kautta ja vaikuttamana, sillä se kertoo silloin vain väärästä Jumalan pelosta, eli silloin Jumala on ankara ja kohtuuton, kuten Sana sanoo:
20 Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
21 Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
22 Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt;
23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
24 Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää'.
25 -Niin he sanoivat hänelle: 'Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää'. -
26 'Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
Siis sinun oma asenteesi on nyt ihan sama kuin tuolla yhden leiviskän palvelijalla, ja se on huono asia se, tajuatko tämän Savis ?Jumalan pelko on viisauden alku! Tulkaa, lapset, kuulkaa minua: Herran pelkoon minä teidät opetan.
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. wie kirjoitti:
Jumalan pelko on viisauden alku! Tulkaa, lapset, kuulkaa minua: Herran pelkoon minä teidät opetan.
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.Voi voi ! Monta kerta yritti Jeesus saada Jumalan pelko syttymään ihmisissä. Kun hän kuoletti viikunanpuun , kun hän näytti että tulee kirvellä jos ei teeparannus ja monen moneen muun vertauskuvan . Hammasten kiristys tuotiin esiin moneen kerta kyykäärmeitten sikiöille. Et vaan huomaa että sanottiin että jos et tee niin ja näin , niin tulee Niiniveen seurauksia. Ei tullut koska tehtiin parannus. !!
- helvettiopeista
Tämä "helvetillinen, helvettioppi" on monisäikeinen, että tuskin kukaan on menossa kallen ja villen esittämään helvettiin. Pojat eivät tiedä mistä puhuvat ja höpisevät perinteiden pohjalta, mitä isi-papit on maalanneet aikain saatossa "sarvipäistään".
Mutta, ne voi jättää omaan arvoonsa.- totuudenpuhun
Nyt on vain niin että nämä näyt on ihan viimeiset vuodet ajalta jolloin ihmisiä on kuolleet ja tullut takaisin ! Eikä mitkä isipappien luomat. sorry vaan että sun teoria menee roskikseen.
- Missä.todisteet
Sorry vaan, mutta savonarolan höpinät menee tuollaisenaan pöntöstä alas.
Ihmisiä on kuollut ja tullut takaisin! Tuollainen väite oikein huutaa todisteita. - Itsetutkiskelija
totuudenpuhun kirjoitti:
Nyt on vain niin että nämä näyt on ihan viimeiset vuodet ajalta jolloin ihmisiä on kuolleet ja tullut takaisin ! Eikä mitkä isipappien luomat. sorry vaan että sun teoria menee roskikseen.
Alitajunta, ihmisen pelot ja toiveet kasautuvat aivoissa käpyrauhasen, mikä vapauttaa kuoleman hetkellä runsaasti DMT:tä. Ne ihmiset, jotka eivät ole elämänsä aikana todella käsitelleet ja työstäneet omaa pimeää varjopuoltaan, kokevat helvettikokemuksia kuolemassa.
Ihmisen siis täytyy tulla elämänsä aikana tietoiseksi muutamasta seikasta: 1. Ihminen on henkinen kokonaisuus 2. Hänellä on kaksi puolta 3. Nuo puolet ovat yhtä.
Polku itseymmärrykseen johtaa jatkuvan itsetutkiskelun, henkisten rituaalien, oman varjopuolensa käsittelyn ja dualistisen erottelun kautta tilaan, missä ihminen oivaltaa itsensä. Silloin lakkaavat kaikki helvetit ja vapahtajat olemasta, kun maailma pysähtyy ja jäljellä on puhdas tietoisuus. - kuollut.on.kuollut
totuudenpuhun kirjoitti:
Ihmisen kuolema on kuolema, eikä kuolemasta tulla takaisin. Ainut, missä Jeesus itse osoitti on Lasaruksen herättäminen. Siis osoittamaan ylösnousemusvoiman, joka kerran herättää ihmiset osaan, jota kutsutaan armolahjaksi.
- totuudenpuhun
Tarkoitatko että siitä kuolemasta on myös kyse Room 6 jossa puhutaan yhtälaisessa kuolemassa ja ylösnousemuksessa ?
- Nautilus_furgumzola
Helvetti on toiset ihmiset.
- totuuspuhun
Ja jotkut uskovaiset jotka eivät ole ymmärtäneet jättää synnit tekemättä ja totella Jeesus maanpäällä ja Hänen käskyjä. Se on ikävä kun ensin ihminen elää kaoksessa vapakasvatuskulttuurissa ja sitten kun uskoon tulee löytävät hän uskonnolliset ja heidän oppi mitä hän on tottunut elää ja alkaa noudattaa saan tehdä mitä vaan vapakasvaan vapana tekemään mitä vaan suuressa armossa eikä huomaa että se just vie helvettiin.
Suomalaiset matkatoimistot järjestävät matkoja "helvettiin". Tältä näyttää muinaisten ihmisten kuvittelema helvetti tänään.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gehenna- ihanajumala
Aloittajan linkki antoi ihnanan kuvan jumalasta, joka loi ihmisen polttoaineeksi helvettiin. Miten ihanaa onkaa palvoa tuollaista jumalaa, joka polttaa luotujaan loputtomasti kiduttaen. Ihanaa pulputtaa uusilla kielillä siansaksaa kun tietää, että helvetissä parkuvat ne, jotka eivät osaa puhua tätä minun puhumaani merkityksetöntä mongerrusta, jota eivät ymmärrä ihmiset, enkelit eikä jumala. Kohdallani kaikki on nyt hyvin kun saan palvoa näin ihanaa jumalaa, joka rääkkää kielillä puhumattomia ikuisessa piinassa halki loppumattomien aikakausien. Tulkaa toisetkin mukaan palvomaan helluntaihin näin ihanaa jumalaa!
- Totuudenpuhusavis
Todella suuri Rakkaus on minua kohdannut kun olen Jumalan Viisaudessa ja Rakkaudessa minua kohtaan nähnyt totuuden tuosta helvetissä ja juoksen karkuun sen Kristuksen syliin ja Ristille hänen kautta että saan kuoletettu kaikki synnit lihan mukaan joka kuolee ristillä. Tulkaa kaikki mukaan älä jää synnissä joka vie kadotukseen. On se niin suuri Rakkaus joka on minua kohdannut niin kuin tuossa Täydellisissä Rakkaudessa joka kohtasi minua ja sai silmät auki kokonaan mikä on kadotus ja karkotti Pelon minusta kun hän sai minua Puhdistaa. !!! Varokaa väärästä oppia joka Armahtaa syntinen eikä Pyhän ! Jos jumalaton saa Armon elikä syntinen niin Hän ei opi mitään Sanoo sana ! Jumalan rangaistus tulee tällaisille jotka jää makamaan synnissä vaikka oli mahdollista pyytä apua häneltä joka on tullut ottamaan pois maailman synnin !- tähän.sopiva.jae
"jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"
Näinhän se on!
- avataara
Jokainenhan meistä on sillä olemme syntymässä saaneet sen psykologisena perimänä, eli perisyntinä, ja se periytyy aatamista asti, koska silloin me jouduimme paratiisitilasta ulos.Uskonnot jumalineen ilmaantuivat kun joutui kärsimyksiin tuli kaipuu takaisin paratiisitilaan palasi.
Uskontojen ja niiden jumalien avulla, se ei kuitenkaan tule tapahtumaan, koska uskonnot ja aatteet ovat ajautuneet väärälle tielle, ja niistä on tullut vain tämän nykyisem kärsimyksiä ja väkivaltaa täynn'ä olevan tilanteen ikuistamiseen.
SEtapahtuu hyvän idean avulla uskonnot ja aatteet, jotka eivät tule toteutumaan niinkauan kun ihminen ei tunne menneisyydessä syntynyttä perisyntiään.
Uskonto ei halua sen päättymistä haluaa tuon materiasta kehityksen kautta syntyneen perisynnin armon kautta kuoleman jälkeiseen taivaaseen.
Nyt on kuitenkin niin, että kuolemanjälkeistä taivasta ei ole sillä taivas on jo täällä maanpäällä. täällä me jouduimme paratiisitilasta ulos ja täällä sinne on palattava takaisinkin.Takaisin paluu tapahtuu kuiten yksilökohtaisesti, siten että ymmärrämme ja oivallamme tuon menneisyydessä syntyneen perimämme, että miksi ja minkä vuoksi se on syntynyt , ja miksi se seuraa meitä perisyntinä sukupolvesta toiseen, niin kauan kun jokin ihminen sen tässä elämässä ymmärtää ja tapahtuu paluu kaiken lähteen yhteyteen, eikä tuo perimä enään jatka seuraavaan sukupolveen
Kiitos elämälle kaiken lähteelle - velehdellakopitää
Mitä minun tulisi vastata kohta 5 vuotiaalle lapselle, joka kysyy vähän väliä missä mummo nyt on? Mummo kuoli hiljattain ja eli loppuun saakka jumalattomana ihmisenä.
Onko mitään mieltä kertoa lapselle helvetistä ja sen kuvaamianne kauheuksista?- Totuuson
Totuus palkitsee itseään aina,, niin kuin entisaika saarnaajat ovat kertoneet että tulis puhua lapsille jotka ovat paljon älykkäämpi kun osamme kuvitellakaan. Toisen vaihtoehto on että valehtelet ja piilotat Totuuden johon ei Pyhä Henki tulee mukaan pelastamaan sun 5-vuotias ja joutuu elää yksin ilman Jumala . No voi käydä niin onnekkaasti että Hän löytää totuuden ilman sua vanhana.
- Totuus.lohduttaa
Savis siis neuvoo kertomaan lapselle mummon käristyvän nyt ja ikuisesti helvetin tulessa, ja kärsivän enemmän kuin koskaan kukaan tässä maailmassa.
Tai sitten lapselle voi kertoa totuudenmukaisesti mummon kuolleen, mutta hän elää meidän muistoissamme. Lisäksi mummon perimää on kaikissa hänen jälkeläisissään vielä silloinkin, kun hänen muistonsa on haihtunut. - valehdellakopitää
Totuus.lohduttaa kirjoitti:
Savis siis neuvoo kertomaan lapselle mummon käristyvän nyt ja ikuisesti helvetin tulessa, ja kärsivän enemmän kuin koskaan kukaan tässä maailmassa.
Tai sitten lapselle voi kertoa totuudenmukaisesti mummon kuolleen, mutta hän elää meidän muistoissamme. Lisäksi mummon perimää on kaikissa hänen jälkeläisissään vielä silloinkin, kun hänen muistonsa on haihtunut.Onhan se muistoissakin, mutta pienokainen haluaa tietää missä mummo nyt on ja mitä tekee.
Mitä helluntalaiset vastaavat lapselleen samanlaisessa tilanteessa? Uskovatko helluntalaiset koko helvetin olemassaoloon? - aika.on.lyhyt
Helvetissä mummo ei ole, sillä siellä ei ole vielä yhtäkään, Helvetin tuleen heitetään vasta viimeisellä tuomiolla Saatana, muut langenneet Enkelit ja ne sielut jotka eivät ottaneet pelastusta vastaan, joka on Jeesuksessa Kristuksessa. Jumala tuomitsee, ei ihminen. Voit sanoa lapsellesi, että Mummo on nyt Jumalan käsissä. Ethän sinä tiedä, mitä tapahtui vaikka viimeisellä hengen vedolla, juuri ennen kuin mummon sielu irtaantui ruumistaan. Sen näkee sitten, pääasia on, että sinulla itselläsi on asiat Jumalan kanssa kunnossa ja olet varma mihin olet menossa, jos sinusta tänään aika jättää ja osaat osoittaa myös muille Tietä pelastukseen.
- totuuson
Oletko käynyt tarkistamassa helvetissä ettei mummo siellä ole ? Jumalalla ei ole aika ja se loppuu siellä puolella että se on jo tapahtunut mikä tuleva pitää muuten ei ilmestyskirja olis voitu kirjoittaa että näin . : )
- laukkuryssä
Kerro lapselle, (valehdellakopitää), että mummo on taivaassa. Lapsi tyytyy siihen, eikä senkummemmin enää asiasta kysele.
- valehdellakopitää
aika.on.lyhyt kirjoitti:
Helvetissä mummo ei ole, sillä siellä ei ole vielä yhtäkään, Helvetin tuleen heitetään vasta viimeisellä tuomiolla Saatana, muut langenneet Enkelit ja ne sielut jotka eivät ottaneet pelastusta vastaan, joka on Jeesuksessa Kristuksessa. Jumala tuomitsee, ei ihminen. Voit sanoa lapsellesi, että Mummo on nyt Jumalan käsissä. Ethän sinä tiedä, mitä tapahtui vaikka viimeisellä hengen vedolla, juuri ennen kuin mummon sielu irtaantui ruumistaan. Sen näkee sitten, pääasia on, että sinulla itselläsi on asiat Jumalan kanssa kunnossa ja olet varma mihin olet menossa, jos sinusta tänään aika jättää ja osaat osoittaa myös muille Tietä pelastukseen.
Pitänee kertoa kun seuraavan kerran kysyy mummosta. Saatanasta lapseni ei ymmärrä ja yhdistää sen kirosanaan. Enkelistä hän on joskus puhunut pyhäkoulusta tultuaan.
Pitänee näytää lapselle näitä helvetti videoita ja mikä on mummon kohtalo. Mummo kuoli äkillisesti ja ei tietoakaan näistä asioista.
Eikö sinua pelota kun jumalaton ihminen joutuu Jumalan käsiin??????????????Kiusattavaksi!!!!!!!!!! - aika.on.lyhyt
valehdellakopitää kirjoitti:
Pitänee kertoa kun seuraavan kerran kysyy mummosta. Saatanasta lapseni ei ymmärrä ja yhdistää sen kirosanaan. Enkelistä hän on joskus puhunut pyhäkoulusta tultuaan.
Pitänee näytää lapselle näitä helvetti videoita ja mikä on mummon kohtalo. Mummo kuoli äkillisesti ja ei tietoakaan näistä asioista.
Eikö sinua pelota kun jumalaton ihminen joutuu Jumalan käsiin??????????????Kiusattavaksi!!!!!!!!!!Voithan sinä käyttää muitakin nimiä Sielunvihollinen, paholainen, valheiden isä, tämän maailman herra, laittomuuden tekijä jne jne... Ei näitä Helvetti videoita kannata näyttää kun nämä on täysin Raamatun vastaisia. Helvetissä ei ole vielä ketään, eikä se todellakaan ole mikään paholaisen ja demonien sadistinen leikkipaikka, missä he kiduttavat ihmisiä. Täysin Raamatun vastaisia väitteitä. Nämä ihmiset pääsee saduillaan sitten televisioon ja hetken päästä kirjoittaa kirjan ja sitten he ovatkin miljonäärejä. Kiitos laiskojen kristityiden, jotka ovat liian laiskoja ottamaan itse selvää mitä Raamattu sanoo. Sinäkö siis tuomitset mummon Helvettiin? Sinäkö sen päätät? Sanot, että hänellä ei ollut tietoakaan? Tuota on hyvin vaikea uskoa. Iäkäs ihminen, kristityssä maassa, eikä mitään tietoa Kristuksesta? Miksi sitten et kertonut mitään hänelle?
Jumalattoman tulisi pelätä, Jumalan pelko on viisauden alku. Tiedän, että Jumala on oikeudenmukainen Jumala ja luotan Hänen oikeudenmukaisuuteensa täysin. Jumala ei kiusaa ketään.
- Vieläköjokuetsii
Toivottavasti aloittaja tietää mitä viljelee. Sekä tuntee Jumalansa sekä koettelee kaiken kuulemansa ja näkemänsä Herran Jeesuksen Kristuksen tuntemisella. En ole opettaja, mutta erotan hyvän pahasta. Sekä tiedän että Jumalassamme , eikä lunastajassamme Jeesuksessa Kristuksessa ole vääryyttä. Jos pidät viljelemääsi evankeliumia tuomioineen oikeana, vanhurskaana, ilman vääryyttä. Niin mikä minä olen sydäntäsi kääntämään totuuteen ja Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemiseen. Kaikesta huolimatta syntisi on noussut taivaaseen, viljelet saastaa Isää kaikkivaltiasta Jumalaa vastaan. Isämme on pyhä, eikä ilmoittamasi psykopaattinen hirviö ilman armoa. Tee parannut, ota kaste jotta omatuntosi puhdistuisi, paastoa, tunnusta syntisi, sekä etsi herraa kaikesta sydämmestäsi, sielustasi ja ruumiistasi. Isämme on kirkkaus jota vääryyden henkivaltojen palvojat eivät voi käsittää. Kadotusoppi johon olet langennut kuvastaa isää perkelettä jota liha itsekkyydessään ja paremmuudessaan tahtoo palvoa ilman lähimmäisen sekä Herramme rakkautta. Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Jumalle kiitos hänen armostaan, laupeudestaan sekä pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta. Siion on vielä nouseva ja kirottuja ovat he jotka ovat saatanallisia valheita julistaneet kristittyjen sekä muiden eksyttämiseksi. Miten Isässämme jolla on enemmän armoa ja rakkautta kuin ihmisessä koskaan voisi kiduttaa luotujaan ainiaan ? Kuinka rakkaus voisi olla silmitöntä vääryyttä ja pahuutta.
Kääntäkää sydämmenne kohti Jeesusta Kristusta, puhdistakaa sydämmenne puhtaalla vedellä ja anokaa totuutta.
Temppelissämme on turmion iljetys ja sen tähden niin moni eksyy, koska Isämme tunteminen, eikä Jeesuksen Kristuksen korottaminen opettajaksi ei noussut ihmisten opetuksien yläpuolelle.
Herra Jeesus Kristus, anon Isämme kaikkivaltiaan Jumalamme pyhitystä vielä tässä ajassa.- Totuuson
Niin sinä ajattelet niin kuin ihminen eikä näet kokonaisuus.Pyhä Raamattu kertoo että helvetissä on hammastenkiristystä ja tuska. Enkä ole lukenut missään että se aika loppuu tai että sieltä pääsee pois. Ja ilmeisesti etmyöskään ja niin olet päättänyt mennä sen opin mukaan joka tuhoaa Pyhä raamatun tekstejä. En ole Pyhä Raamatun kirjoittanut enkä ole myöskään Jumala pitämään huoleen siitä. En uskaltais mennä tuomitsemaan Pyhä Raamattu.
- Jumalanpoikamyösminä
JUMALA on JUMALA!
Jeesus on JUMALAn voitelema ihminen!
Jos ITSE palvot Jeesusta Jumalanasi, niin oletko SINÄ ITSE matkalla helvettiin? - Jumalanpoikamyösminä
Johannes 17
3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Jeesus rukoillessaan Jumalaansa/Jumalaamme:
"YKSIN OLET TOTINEN JUMALA!" - näin
Pyhäraamattu kertoo, millä tavalla ihmisten kirjoittama kirja voi olla pyhä.
Helvetti voi löytyä maan päältä, ihminen kuolee samalla tavalla kuin mikä tahansa elollinen kuolema on lopullista ilman kuolemaa ei olisi elämää, luonnon kiertokulkua.- totuuson
Siinäpäs se on kun sä et usko että Jumala inspiroinut ja kirjoittanut Pyhän Hengen avulla Pyhä Raamattu joka Hän itse suojelee että löytyy aina se oikea Raamattu vielä tänä päivänä mihin ei kukaan ihminen voi koskea ja vääristellä niin kuin sinä !!
- totuuson
Niin mikä minä olen sydäntäsi kääntämään totuuteen ja Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemiseen kirjoitit. mutta jatkoit kumminkin..............
Hyvä olisit jättänyt sen siihen eikä pyrkinyt viemään minua sun kaunokirjallisuuden filosofian mukaan jossa on hengellistä pohjaan . Koska kova oli sun pyrkimys kääntää minua mukaan sinuun oppiin ja seurata sinua. Valhe paljastui heti. - döoe
Nämä Helvetti kokemukset on hyvin epäraamatullisia. Ensinäkin Raamatun mukaan Helvetissä ei ole vielä ketään. Toiseksi missä kohtaa Raamattu puhuu, siitä, että Helvetti olisi jokin Saatanan ja demonien sadistinen leikkipaikka? Näissä aina väitetään, että demonit kiduttaa ihmisiä helvetissä ja saa vielä jotakin tyydytystä siitä. Nämä kaksi asiaa jo pudottaa pohjan näiltä satusediltä, joiden motiivit ovat huomio ja raha. Pysykää Sanassa!
- totuudensanon
Siellä kuoleman toisella puolella ei ole aika niin silloin kun kuolet olet siinä tuomarin edessä ja prosessi alkaa ja kohta olet joko Taivassa niin kuin toivon tai sitten kauhea ja tuska. Muista että ilmestyskirja on kirjoitettu minä näin ,, Jumalan maailmassa on jo olemassa helvetti ja Taivas. Ja niin myös sinulle jos sattuisit kuolla . pakoon et pääse !! Ole siunattu !!!
- Vieläköjokuetsii
Voi kun etsisit Herraa ja Hänen tuntemistaan, niin saisit silmät joilla nähdä ja korvat joilla kuulla.
Älä loukkaannu vaikka näin kehoitankin.
Isämme on iankaikkisuus, asuu iankaikkisuudessa, eikä Hän pidä vihaa ainiaan.
Tämä aika päättyy, kaikki tämä näkemämme poltetaan tulessa ja savu tulee nousemaan iankaikkisuuteen.
Me eksymme jos emme tunne Isäämme ja Hänen poikaansa Jeesusta Kristusta.
Käännöksillä ei ole väliä jos luemme Jeesuksen Kristuksen hengessä, sana kyllä avautuu.
Mutta ilman Jeesusta olemme oman ymmärryksemme varassa, sekä opin tuulien riepoteltavana.
Raamatun tekstit ovat tuhansia vuosia vanhoja, kieli muuttuu ja kääntäjät eivät läheskään aina ole olleet ylhäältä syntyneitä jotta olisivat ymmärtäneet esim. ajallisen ja ainiaan eron.
Mutta kuitenkin, sana itse korjaa itsensä, kunhan ei jätä yhden lauseen varaan koko evankeliumia.
Syytä on koetella kaikki kahden tai kolmen toistajan voimalla, sama koskee raamatun jakeita.
Näin pääsemme maaliin helpommin.
Me emme tarvitse tietoa hyvästä ja pahasta, vaan me tarvitsemme tiedon siitä mitä Jeesus Kristus meistä haluaa.
Tämän jälkeen kun erotamme hyvän pahasta saamme vahvempaa maitoa.
Mutta ota Jeesus opettajaksesi ja tee mitä Kuninkaamme käskee.
Täältä saat vain vajaata ymmärrystä sekä väittelyitä jotka eivät nosta ketään siihen ymmärrykseen jonka Kristus antaa.
Jumalan armoa Herrassamme Jeesuksessa krituksessa.
"Oletko matkalla helvettiin ?? "
"Siis Muista sinä että lyhtaikainen nautinto synnissä ja himoissa saa aikaan iankaikkinen piina. "
Kaikkihan me ollaan, kun ruskein perssilmin katsotaan, kohti papin hekottavaa heppiä, joka ruikaisee meihin pyhän sperman visvaisen tuoksun.- Ex-kristitty
Mummuni sanoi aina, että taivasta ja helvettiä ei ole olemassa sellaisenaan. Taivas ja helvetti ovat toiset ihmiset, molemmat täällä maan päällä - ja ihan yhtä aikaa! Joissakin asioissa ne ovat vieläpä sama asia. Siinä uskovaisille pureskeltavaa! Eikä tarvitse katsoa tähän mitään makeita jakeita raamatustanne.
- slae
Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä mummusi on sanonut, ainoastaan sillä on väliä mikä on Totuus.
- Totuusonnäin
Amen !!
- totuuson
Luitko tuon Blogin ja ne muut missä ihmiset oli käyneet helvetissä ?
- Äläeksy
KULMAKIVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kysymysonrakkaudesta
Kysyin vaan Rakkaudessa kun Rakastan teitä ja olen huolissaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972