Niin elikkä olisi haussa semmonen vähän parempi ajotietokone fillariin..olisko suositella jotakin?mielellään parisataa olisi kipurajana..vaan sillä ei kai saa kun kiinasta jonkun vaan vinkkejä otetaan vastaan :-) niin ja en hae mitää peruspientä sigmaa
ajotietokone fillariin
10
252
Vastaukset
- Alkup_maantiepyöräi
Hanki joko sykemittariin tai älypuhelimeen tarvittavat anturit. Polarilta esimerkiksi edellisen sukupolven RCX5 on erittäin hyvä, mutta pelkkä kello ja sykevyö on yhä melkein tuon 200 € ja tarvitset niiden lisäksi GPS:n sekä kadenssianturin. Polarin edullisin varsinainen pyörätietokone M450 on juuri tuon parisataa, mutta minusta on fiksumpaa hankkia kello ja siihen pyöräilyyn tarvittavat anturit.
Parilla sataa saa softat, kotelon tankoon, sykevyön ja kadenssianturin myös älypuhelimeen. Jotta voisi suositella jotain, pitäisi tietää, mikä puhelin on käytössä.- cyclecentteer77
puhelimena mulla on sony xperia z 1 ...eli android luuri
- g.armin
Garmin Edge 520 bundle olisi 300 euroa. Sisältää gps, kadenssianturi, sykevyö, kartat
- entiiämuttamelkein
Velogi kirjoitti:
Hei kerropa mistä löytää bundle paketin kolmeensataan? Oikeasti kiinnostaisi.
bike24 309,90 €, bike-discount 322,97 €
- markettipyöräilijä
Sitten kun ne vyöt, anturit ja tunnistimet olet saanut viriteltyä pyörääsi ja itseesi ja laittaa ne käyttökuntoon, et enää ehdi hybridimiestä polkea kiinni.
- cyclecentterr77
kiitoksia alkup,maantiepyöräilijä ja g.armin erittäin hyvistä suosituksista..täytyykin tutustua vaihtoehtoihin :).kolmannelle en viitsi muuta sanoa kun et ole hauska olet tyhmä...
- tosipyöräilijätenassa
laita semmonen mistä näkee kuinka pitkälle pääsee vielä sillä tankillisella
- hohhoijaaaaa
sullekin terve vaan ..et ole hauska olet helvetin tyhmä räkänokka
Minun valintani olisi juuri tuo mainittu Garmin Edge 520 bundle paketti. Jos ei tarviste GPS:ää, niin sitten toki onnistuu perinteisemmälläkin mittarilla. Kännykkäviritykset kannattaa unohtaa, mielummin säästää puhelimen akkua siltä varalta että sitä oikeasti tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483