ajotietokone fillariin

cyclecenttterr77

Niin elikkä olisi haussa semmonen vähän parempi ajotietokone fillariin..olisko suositella jotakin?mielellään parisataa olisi kipurajana..vaan sillä ei kai saa kun kiinasta jonkun vaan vinkkejä otetaan vastaan :-) niin ja en hae mitää peruspientä sigmaa

10

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup_maantiepyöräi

Hanki joko sykemittariin tai älypuhelimeen tarvittavat anturit. Polarilta esimerkiksi edellisen sukupolven RCX5 on erittäin hyvä, mutta pelkkä kello ja sykevyö on yhä melkein tuon 200 € ja tarvitset niiden lisäksi GPS:n sekä kadenssianturin. Polarin edullisin varsinainen pyörätietokone M450 on juuri tuon parisataa, mutta minusta on fiksumpaa hankkia kello ja siihen pyöräilyyn tarvittavat anturit.

Parilla sataa saa softat, kotelon tankoon, sykevyön ja kadenssianturin myös älypuhelimeen. Jotta voisi suositella jotain, pitäisi tietää, mikä puhelin on käytössä.

• cyclecentteer77

puhelimena mulla on sony xperia z 1 ...eli android luuri

• g.armin

Garmin Edge 520 bundle olisi 300 euroa. Sisältää gps, kadenssianturi, sykevyö, kartat

• Hei kerropa mistä löytää bundle paketin kolmeensataan? Oikeasti kiinnostaisi.

• entiiämuttamelkein
        Velogi kirjoitti:

Hei kerropa mistä löytää bundle paketin kolmeensataan? Oikeasti kiinnostaisi.

bike24 309,90 €, bike-discount 322,97 €

• markettipyöräilijä

Sitten kun ne vyöt, anturit ja tunnistimet olet saanut viriteltyä pyörääsi ja itseesi ja laittaa ne käyttökuntoon, et enää ehdi hybridimiestä polkea kiinni.

• cyclecentterr77

kiitoksia alkup,maantiepyöräilijä ja g.armin erittäin hyvistä suosituksista..täytyykin tutustua vaihtoehtoihin :).kolmannelle en viitsi muuta sanoa kun et ole hauska olet tyhmä...

• tosipyöräilijätenassa

laita semmonen mistä näkee kuinka pitkälle pääsee vielä sillä tankillisella

• hohhoijaaaaa

sullekin terve vaan ..et ole hauska olet helvetin tyhmä räkänokka

• Minun valintani olisi juuri tuo mainittu Garmin Edge 520 bundle paketti. Jos ei tarviste GPS:ää, niin sitten toki onnistuu perinteisemmälläkin mittarilla. Kännykkäviritykset kannattaa unohtaa, mielummin säästää puhelimen akkua siltä varalta että sitä oikeasti tarvitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2690
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2328
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2122
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      28
      2038
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1708
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1252
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1239
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1090
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1075
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1055
    Aihe