http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001123315.html
Mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä ja nainen on poikkeuksellisen hyvin säilynyt.
Upean näköinen pari!!
7
62
Vastaukset
- ftukhdbkl
33-vuotias! Hyvin säilynyt? Olis se ihme jos noin nuori olisi jo saanut itsensä 70-vuotiaan näköiseksi, vaikka tolla auringonotolla se onnistuu, että yli 4-kymppisenä näyttää 6-kymppiseltä. Ikäisensä näkönen nainen, mies ei mitenkään karismaattinen ja komea. Tai tietysti on jos lompsasta löytyy musta kortti ;)))))
- Kilttiatm
Kyllä siinä on naisella pitkä mies joten näyttää hyvältä vierellä.
Minä jännitän sitä unohtuuko iltapulun lööpeistä ensin sana "kohukaunotar" vai koko tyyppi ihmeellisine suhdekiemuroineen.
- rumamaija
Ei mulla muuta, kuin että tuo olkkarikuva oli eilen SNL:ssä :D
- rumamaija
Ja miksi sillä naisella on koala talossaan? :( Eläinrääkkäystä
- Kilttiatm
Tavis nainen jolla on taas yllättäen komea pitkä mies. Eihän naiset muilla perusteilla miehiä valitsekkaan. Ai niin mutta onhan sillä miehellä rahaakin joten nainen antaa sille pillua säännöllisesti.
- rumamaija
Kyllä tuo nainen on paremmannäköinen kuin miehensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau576816Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752577
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181688
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502- 301497
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127